דרמה בלאומית: הפועל אכסאל תרד לליגה א׳, הפועל פ״ת תשחק בלאומית

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל שלח מכתב היום (ראשון) לקבוצת הכדורגל הפועל איכסאל, ובו הודיע כי עד לתאריך הנוכחי הקבוצה לא הגישה את הערבויות והמסמכים הנדרשים בהתאם לפסק הדין. ע״פ המצב הנוכחי הפועל איכסאל תרד לליגה א׳, ופתח תקווה תשחק בליגה הלאומית. בהאא חליל בתגובה: "זה לא סופי. יום רביעי יש בית משפט מחוזי כדי לבטל את הבית דין.״

  • על ידי: לירן ביטון
  • 01-08-2021
  • 13:36

הפועל אכסאל הקבוצה מהמגזר לא הגישה בזמן את הבטוחות בהתאם לפסק הדין שנקבע לה. אכסאל הייתה צריכה להמציא ערבויות כדי לשמור על מקומה בליגה הלאומית אך עד כה הקבוצה לא הגישה את הנדרש ממנה. כתוצאה מכך אכסאל צפויה לרדת לליגה א׳, ואילו הפועל פתח תקווה שהתכוננה מראש למצב הנוכחי צפויה להישאר בליגה הלאומית.

 

בהאא חליל בתגובה: "זה לא סופי. יום רביעי יש בית משפט מחוזי כדי לבטל את הבית דין. יום רביעי יהיה דיון חוזר. אנחנו נלך עד הסוף עם האמת שלנו. לא יכול להיות שמכל הליגה מבקשים ערבות של כמה מאות אלפים ומאיתנו מבקשים 2 מיליון שקל.  כל המסמכים הוגשו לבקרה בזמן והיא לא מתייחסת למסמכים שהגשנו. לא סופרים אותנו ורוצים לעלות את הפועל פ"ת ליגה. זה לא יקרה בחיים אנחנו נלך עד הסוף עם האמת שלנו"

הוסף תגובה
תגובות
  1. קדימה הפועל (לרמן 05-08-2021, 07:28)
    לעשות עונה חלומית לפרק את הליגה מקומנו בליגה העל