עלייה בטמפרטורות בדרום

עוד סופשבוע בפתח והליגות מתחילות להיכנס לישורת האחרונה של העונה, לכל משחק יש משקל גדול, מאבקי העלייה נוקשים יותר, מאבקי ההישרדות הופכים למלחמה, מתקרבים לשלב שבו גורלות נחרצים.כל השערים החל מ 12 בלוח התוצאות שלנו...

  • על ידי: ארז נעמן
  • 25-02-2011
  • 08:54

בליגה א' דרום, תפגוש המוליכה הגאה הפועל ירושלים את בני אילת השלישית, שלא תבוא לשמש תפאורה. ניצחון, וירושלים כמעט בוודאות מבטיחה עלייה, ואילת יכולה ללכת לשחות בים סוף, הטמפרטורות עולות. מכבי קריית מלאכי השנייה, תארח למשחק לא קל את מכבי יבנה שמביאה עימה את מלך שערי הליגה, החלוץ הוותיק אורי קרגולה שכבש עד כה 18 שערים, אך קריית מלאכי נחושה לנצח לאחר ההפסד במחזור האחרון לבני אילת יריבתם לצמרת. במשחק נוסף, תארח כפר שלם את קביליו יפו המאכזבת, שבשבוע שעבר סיימה בתיקו 1-1 בביתה מול קריית גת, שתי הקבוצות רוצות ניצחון בכל מחיר, יהיה חם.

 
בליגה א' צפון, העניינים מעט יותר רגועים, לאחר שחזרה לעצמה, רוצה הפועל עפולה ליצור רצף של נצחונות ובכך לחזור לתמונת העלייה, מחר היא תארח את עירוני חדרה החלשה, ועל הנייר אמור להיות קל, אך מאמנה החדש של עפולה (שווגר) לא יתן לשחקנים להיות שאננים.

מוליכת הליגה אום אל פאחם, תמשיך להוליך את הליגה גם אחרי המחזור הקרוב, השאלה היא בכמה נקודות. היא תתארח אצל טבריה החזקה, שיודעת שניצחון שלה יפתח את הליגה מחדש אום אל פאחם מהצד השני, יודעת שניצחון שלה יתן לה דחיפה רצינית במסע המופלא לליגה הלאומית. בתחתית תארח מכבי כפר קרע האחרונה את מכבי כפר קנא למשחק שיכול להחזיר אותה לעניינים, בכפר קרע לא רוצים לפספס את ההזדמנות והם יתנו את הכל במשחק.

  

לי זליאט, האם הוא יעצור את ירושלים? (צילום: מאיר אוחיון)

 

בליגה ב דרום א, ביתר כפ"ס המוליכה, תצטרך להמתין עד יום שלישי, כדי להתארח אצל כפר קאסם. לאחר שהמשטרה לא אישרה את המשחק לאור ההתפתחויות מהמשחק הקודם בין השניים.

מחנה יהודה תתארח אצל פרדסיה מהתחתית, תוכל לנצל זאת כדי להעפיל לפחות זמנית למקום הראשון.


בליגה ב דרום ב, עוד דרבי לקטמון מול גבעת זאב, אך גם כאן המשטרה לא אישרה את המגרש, וקטמון יצטרכו לחכות עד יום שלישי .

מכבי שעריים, שלה יש עדיין יומרות עלייה, תתארח למשחק קשה אצל מרחבים.

 
בליגה ב צפון א, תארח תרשיחא/מעלות הראשונה את נהריה למשחק קשה מאוד, איבוד נקודות של תרשיחא יקשה עליהם בהמשך מאבקי העלייה, שכן השניה, כפר מנדא, צפויה לנצח בקלילות את בני ג'דיידה הלפני אחרונה.

 

בליגה ב המקבילה מהצפון, יוצאת המוליכה דליית אל כרמל למשחק קשה בברטעה, שאצלה משחק מלך שערי הליגה חגיר אחמד, דלייה לא רוצה להסתבך, ותלחם בשביל הניצחון שישמור על פער חמש הנקודות מגבעת אולגה, שתארח את האחרונה טירת הכרמל וכנראה לא תתקשה.

 

כל התוצאות,השערים והעדכונים,הרבה לפני כולם,החל מהשעה 12 בלוח תוצאות האון ליין,תבלו!

 

הוסף תגובה
תגובות