נורדיה גברה על מחנה ונשארה לעונה נוספת בליגה א׳

משחק אחרון לעונת 20/21 בליגות הנמוכות, ובו נפגשו מחנה יהודה ונורדיה למאבק על הכרטיס לליגה א׳. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אך שער אחד מנגיחה אדירה של דקל כהן בדקה ה-20 הבטיח את מקומה של קבוצתו לעונה נוספת בליגה א׳. אוהדי נורדיה חגגו במגרש עם אבוקות צהובות

  • על ידי: לירן ביטון
  • 29-06-2021
  • 19:59

משחק אחרון לעונת 20/21, ובו נפגשו מחנה יהודה ובית״ר נורדיה לקרב לוהט על הכרטיס לליגה א׳. מצד אחד מחנה יהודה, מליגה ב׳ דרום א׳ רשמה עונה ענקית! הקבוצה נבנתה במטרה לשרוד בליגה והפכה להפתעת העונה, הצליחה להפעיל לפלייאוף וסיימה כסגנית. אחרי ניצחון על מכבי עירוני שדרות הסגנית מהמחוז המקביל, מחנה מגיעה לישורת האחרונה למשחקי המבחן ותנסה להעפיל לליגה א׳.

מחנה יהודה בפתיחת המשחק (צילום: יח״צ) 

 

מנגד, בית״ר נורדיה רושמת עונת בלהות. אחרי קיצוץ משמעותי בתקציב נורדיה רשמה עונה מאכזבת, והייתה מועמדת מובהקת לירידה. למרות עונה כושלת ועם מעט חיזוקים ושינויים, ויקטור גניש הצליח למנוע ירידה בטוחה אך נורדיה סיימה את הפלייאוף כשהיא ממוקמת במקום שמוביל למשחקי המבחן ונלחמה על חייה. גניש התפטר טרם המשחק, ומי שנקרא לדגל הוא חנן אזולאי שעשה עונה ענקית עם בקעת הירדן. כעת המאמן המנוסה ינסה לעשות את הבלתי יאומן ולהשאיר את נורדיה בליגה. 

 

חנן אזולאי, רוצה להשאיר את נורדיה בליגה (צילום: יח״צ)

 

שתי הקבוצות הגיעו למשחק שנפתח בקצב טוב מוכנות היטב. כבר בדקה ה-6 טמיר שחף במצב ראשון למחנה יהודה. טמיר הגיע מהאגף הימני, ושלח כדור שעבר את השער של אופק עברי. 

 

מחנה יהודה לא נפלה מנורדיה והציגה כדורגל חיובי. אך הניסיון של נורדיה השתלם לקבוצה! נורדיה יצאה למתפרצת אחרי קרן קצרה של מחנה יהודה. בדקה ה-18 חזי מזרחי הרים כדור נהדר מהאגף הימני ישירות לראשו של דקל כהן שנוגח עמוק אל תוך השער של שלומייסטר, ומעלה את נורדיה ליתרון 1-0.

 

שחקני נורדיה חוגגים את השער (צילום: יח״צ)

 

אחרי השער מחנה הלכה אחורה ונעלמה כמעט לגמרי. נורדיה לחצה והמשיכה לתקוף ולנסות להגדיל את התוצאה. לקראת סיום המחצית אסף גובזה חלוצה של נורדיה היה אחד אל אחד מול שוער, שלח כדור לשער מחנה והחמיץ. 


במחצית השנייה קצב המשחק ירד והמשחק לא התעלה לרמה גבוהה. מחנה התעוררה, ניסתה לייצר מצבים ואף שלטה במשחק לפרקים. חנן אזולאי ערך מס׳ חילופי ונכנסו לשחק מוחמד אזברגה, דניאל טסאו ושקד אמסלם, וכבר אחרי מס׳ דקות דניאל טסאו ניסה להגדיל את ההיתרון אך הכדור עבר את השער. 

 

הצוות המקצועי של נורדיה השתלח בשופט ובעקבות מאורעות באזור הספסל שופט המשחק החליט להרחיק את המאמן של נורדיה חנן אזולאי וגם את מורן קצר המנהל המקצועי. 

 

בדקה ה-72 קרן לזכותה של נורדיה, שחקנה של הצהובים הרים כדור שמצא את ראשו של ברק מימון, אך שולמייסטר הוכיח שלמחנה יהודה יש שוער בשער. ככל שחלפו הדקות הקבוצות הציגו יכולת חלשה מאוד, נורדיה לא עברה את החצי ומחנה יהודה נראתה לא מסודרת על המגרש.

 

בדקה ה-80 נורדיה כמעט הכפילה. אסף גובזה במבצע אדיר מגיע מול השער של שולמייסטר ובועט אך שוערה של מחנה הודף, סלליך משתלט על הכדור החוזר ושולח מקרוב את הכדור ישירות לרשת של מחנה אך השער נפסל בטענה לנבדל.כמה דקות לאחר מכן סלליך הגיע למצב בטוח, שלח כדור משמאל לשער אך הכדור נעצר בין רגליו של שלומייסטר. 

 

עמוק בתוך תוספת הזמן נורדיה לחצה, אך שער אחד בודד הספיק לקבוצה מהבירה לשרוד עונה נוספת בליגה א׳. 

 

אוהדי נורדיה חוגגים במגרש (צילום: יח״צ) 

 

שחקני נורדיה חוגגים בסיום (צילום: יח״צ) 

 

הרכבים: 

בית״ר נורדיה: עברי, אזולאי, ברזילאי, גובזה, טגניה, טולדנו, כהן, לוי, מזרחי, מימון, סלליך

 

מחנה יהודה: שולמייסטר, אלגרבלי, שיק, זיו, קואז, רוחם, אלבז, מחני, עטר, טמיר, פינטו

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד (ביתר הורדיב 29-06-2021, 22:14)
    איך אתם כותבים שויקטור גניש הציל אותם הרי ויקטור שם אותם במצב המביש הזה. סגל כזה לא אמור להיות במצב
  2. תביאו את השוער של מחנה (נורדיה 29-06-2021, 22:57)
    שוער ברמה גבווה מאוד !!!! היה דיבור באמצע העונה להביא אותו חייבים כל ההנהלה !!!!!!!!
  3. טעות (נורדיה 29-06-2021, 23:27)
    המבשל הוא תמיר ברזילי ולא חזי מזרחי
  4. חבל (ברק 29-06-2021, 23:45)
  5. ויקטור גניש (נורדיאן 30-06-2021, 01:44)
    היחיד שטוען שויקטור גניש הציל אותנו זה ויקטור גניש. אם היינו יורדים ליגה זה היה בגללו, נשארנו למרות ויקטור גניש העונה. יש מספר עצום של דוגמאות מהעונה האחרונה שיעידו..
  6. האמת שנורדיה היו נשארים גם עם גניש (אבי 30-06-2021, 11:07)
    וגם בלי מאמן בכלל, מחנה לא יכולים לנצח אותם בשום מקרה
  7. נורדייה (עירוני אשדוד 03-07-2021, 09:50)
    קבוצה זבל