עדן בן מנשה חתם בהפועל ר"ג

קשרה המצויין של הפועל הרצליה, עדן בן מנשה חתם בהפועל ר"ג לשנתיים הקרובות מהליגה הלאומית באמצעות סוכנו משה גולדנברג. עדן נחשב לאחד הקשרים הטובים בליגה א בשנתיים האחרונות חותם בליגה הלאומית למרות שהיה מבוקש גם בבחדרה מליגת העל. עדן בתגובה:"שמח לחתום בהפועל ר"ג, שיהיה לנו בהצלחה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-06-2021
  • 15:36

הפועל ר"ג ממשיכה להתארגן לקראת העונה הבאה כשהודיעה על החתמתו של הקשר המצויין עדן בן מנשה. עדן נחשב לאחד הקשרים הכי טובים בליגה א בשנתיים האחרונות ויהיה מעניין לראות אותו משתלב בליגה הלאומית.

 

עדן בן מנשה בתגובה:"שמח לחתום בהפועל ר"ג, מדובר במועדון גדול עם קהל מצויין ומאמן מצויין כמו ליאור זדה ואני בטוח שאוכל לעזור להם. רוצה להודות לסוכן שלי משה גולדנברג שהוא אחראי על ההחתמה שלי בהפועל ר"ג והוא הרבה מעבר לסוכן. שיהיה לנו בהצלחה"

 

משה גולדנברג סוכנו של עדן בתגובה: "שמח בשביל עדן שחותם היום בהפועל ר"ג. עדן שחקן מצויין והוכיח את זה בשנתיים האחרונות. הפועל ר"ג זה מועדון וותיק עם עבר מפואר ועתיד גדול ואני בטוח שעדן השתלב בקבוצתו של ליאור זדה. שיהיה להם בהצלחה"

עדן בן מנשה וסוכנו משה גולדנרג, מיד לאחר החתימה על החוזה בהפועל ר"ג.

הוסף תגובה
תגובות
  1. גועל נפש של שחקן פרובקטיבי ראיתי אותו שולף את מבושיו לעיני נקבוצה ניריבה (מיקי 25-06-2021, 19:03)
    משהו בהנהלה של רמת גן להתעורר הגעתי עם בני לראות משחק כדורגל להפתעתינו ראינו שהו מחזיק במבושיו לעבר שחקני היריבה להתעורר חברים
  2. כישרון ענק (אוהד 28-06-2021, 16:46)
    יש שחקן כישרוני מהיר מאוד גדל במחלקת הנוער הפועל ת''א ב2018 זכה התגלית העונה ושחקן11 של העונה במכבי שעריים רז מזרחי מהיר מאוד כסופה וטכני מאוד