משחקי מבחן: שפערם תפגוש את טבריה, שדרות את מחנה

המאבקים על הכרטיס לליגה א׳ ממשיכים, עם קרבות לוהטים ושערים דרמטים. בצפון שפרעם גברה על טירת הכרמל ורשמה ניצחון מרשים והיא זו שתפגוש את עירוני טבריה מליגה א׳ צפון בקרב על מקום בליגה א׳. בדרום, שדרות וירוחם שסיימו במקום השני בבית עם אותו מאזן נקודות נפגשו באשדוד למפגש לוהט, ובסיומו החבורה של עופר טלקר רשמה ניצחון, והיא תפגוש כבר ביום שישי הקרוב את מחנה יהודה מהבית השני

  • על ידי: לירן ביטון
  • 22-06-2021
  • 21:34

 

הקהל של שפרעם הגיע לתמוך בקבוצתו (צילום: חגאג ראחל) 

 

הליגה אומנם הסתיימה, אך המאבקים על הכרטיס לליגה א׳ ממשיכים, כאשר הערב (שלישי) התקיימו שני משחקים מכריעים. במחוז הצפוני שפערם וטירת הכרמל נפגשו למשחק קריטי כשהמנצחת בו תזכה לפגוש את עירוני טבריה מליגה א׳, במאבק על הכרטיס לליגה א׳ צפון. שפרעם העלימה את טירת הכרמל כמעט לגמרי! זאת למרות שהייתה חסרה שחקנים חשובים. החבורה של אבו רקייק התפוצצה עם שלושה שערים אדירים של מואמן קדרי, עלי חטיב ובושנאק שחקן החילוף המנצח של אבו רקייק. הניצחון המרשים הביא לשפרעם ניצחון חשוב בדרך למסע שלה בדרך לליגה א׳, כבמשחק הבא מחכה לה משוכה לא פשוטה בדמות עירוני טבריה.

 

 

עלי חטיב איש המשחק של שפרעם (צילום: חגאג ראחל) 

 

בדרום שדרות התאוששה מהר מאוד מהתיקו עם בני אילת, ועופר טלקר הכין את חניכיו בצורה טובה למשחק. גם הישאם אזברגה הגולר של שדרות חזר לסגל, ואין ספק שהוא היה חסר לשדרות במשחק מול אילת. לאורך המשחק ירוחם הפתעת העונה נלחמה מול החבורה העיקשת של טלקר שבאה לקחת נקודות וגם עשתה זאת.

 

אזברגה העלה את שדרות ליתרון, לירוחם הייתה הזדמנות להשוות לאחר שהשופט שלומי בן אברהם הצביע על הנקודה הלבנה. אלירן וסקר ניגש לבעוט והחמיץ, ואלעד בן דוד שוערה המצוין של שדרות רשם הצלה ענקית, ומנע מירוחם שוויון. וואסים אל אטרש שעלה כמחליף סגר עניין עם השער השני במשחק , ושדרות רשמה ניצחון חשוב מאוד כשהמטרה המרכזית היא ליגה א׳ דרום. בשישי החבורה של טלקר תפגוש את מחנה יהודה מהמחוז המקביל, כשהמנצחת מביניהן תשחק מול נורדיה . 

שחקני שפרעם חוגגים (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. טבריה את חייבים לא לפתוח עם מוראד אלחג ושלומי מראד (ואעאןאע 22-06-2021, 22:34)
    שני שחקנים משחקני אבו רקייק.