סיכום הפליאוף העליון ליגה ב' צפון

הפליאוף בליגה ב' צפון הגיע לסיומו ואחרי קרבות לוהטים על המגרש יש לנו שתי עולות: עירוני נשר וצעירי כפר כנא. בני שפרעם מסיימת את העונה עם טעם של החמצה, אך עם ניצחון נהדר, ובין טירת הכרמל לנווה שאנן הייתה חלוקת נקודות לאחר משחק שכלל שישה שערים

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 20-06-2021
  • 08:00

מ.ס. טירת הכרמל – עירוני נשר 0-0

שחקני נשר סוגרים עונה נהדרת ועולים חזרה לליגה א'. הקבוצה הציגה עונה מצוינת, הן בליגה הסדירה והן בפליאוף. שחקניו של ווהב ברכאת הגיעו למשחק המכריע בטירת הכרמל כשהם עם חמישה ניצחונות חמישה משחקים בידיעה שתוצאת תיקו תספיק להם והם אכן הצליחו לעשות זאת. מנגד, שחקניו של אורן פלאש היו עם שלוש נקודות פחות מנשר, אך לא הצליחו לנצח את המשחק ולהשוות את הנקודות בין שתי קבוצות. שתי הקבוצות נתנו עונה נהדרת.

עירוני נשר חוגגים את העלייה לליגה א' (צילום: חגאג רחאל)

 

אחי עכו – בני שפרעם 4-1

שחקניו של איברהים אבו רקיק סיימו את העונה עם טעם טוב של ניצחון כשהם לא מתקשים במגרש בעכו ומבקיעים ארבעה שערים. בפליאוף בני שפרעם סיימו במקום השני עם ארבעה ניצחונות, תוצאת תיקו אחת והפסד בודד. הקבוצה עם הסגל הנוצץ עשתה עונה יפה למרות שלא הצליחה להעפיל לליגה א'. בעכו, סיימו עם טעם קצת חמוץ כשמצליחים להשיג בפליאוף נקודה בודדת, אך בליגה הסדירה היו ניצחונות יפים וכרגע אפשר להתחיל לנוח קצת ולאחר מכן להתכונן לעונה הבאה.

 

בני שפרעם - רושמים עונה יפה מאוד (צילום: מועדון הכדורגל איחוד בני שפרעם)

 

הפועל עירוני כרמיאל – צעירי כפר כנא 3-1

שחקני כפר כנא סיימו את העונה עם ניצחון גדול בכרמיאל שהעלה אותם לליגה א'. שחקניו של מוחמד עבאס סיימו את הפליאוף בצורה פנטסטית עם ניצחון יפה בכרמיאל. אין ספק שזאת הייתה עונה מיוחדת ונהדרת, סיכומים ופרשנויות יגיעו בהמשך. בכרמיאל רושמים עונה לא רעה כלל. שחקניו של לירון יגר השיגו העונה לא מעט ניצחונות נהדרים. קבוצה בריאה עם חדר הלבשה בריא וסגל שחקנים נהדר, שהיו קרובים מאוד לעליית ליגה שנייה ברציפות.

 

צעירי כפר כנא - מגיע להם לחגוג (צילום: חגאג רחאל)

 

הפועל טירת הכרמל – מכבי נווה שאנן אלדד 3-3

במשחק האחרון של הפליאוף נפגשו שתי קבוצות שלא הצליחו להשיג אף ניצחון בפליאוף וגם במשחק הזה כל קבוצה לקחה נקודה. שחקני טירת הכרמל רשמו עונה יפה בליגה הסדירה, אך בפליאוף הדברים פחות הלכו. מנגד, שחקניו של ליאור טל מנווה שאנן באותו המצב. הליגה הסדירה הסתיימה מצוין ובפליאוף היה חסר להם את הגרוש ללירה בכמה משחקים ובכמה משחקים היו הפסדים כואבים. שתי הקבוצות נשארות עוד עונה בליגה ב' ויכולות להתחיל להתכונן לאחר מנוחה קצרה.

 

מכבי נווה שאנן אלדד - רשמו עונה יפה מאוד עד שהגיעו לפליאוף (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

 

מוחמד עואודה - היה בורג מרכזי בעלייה של כפר כנא (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות