''יש חשש גדול לעתיד המועדון, כרגע אנחנו לא יכולים לפתוח את העונה הבאה''

האם הפועל בני פרדיס עומדת בפני פירוק? הקבוצה, שרשמה עונת בכורה מרשימה במיוחד בליגה א' צפון, עומדת בפני אתגר כלכלי לא פשוט שעיקרו חובות לשחקנים ומאמנים. בעקבות המצב, כל ההכנות לעונה הבאה מוקפאות וכל השחקנים שוחררו. יו''ר הקבוצה, ניזאר גאנם : ''לקח לנו כמעט 40 שנה להעפיל לליגה א', אנחנו עומדים בפני סכנה קיומית, קורא לכל מי שיכול לתרום ולעזור למועדון החשוב הזה לשרוד.''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 17-06-2021
  • 11:49

האם הפועל בני פרדיס עומדת בפני פירוק? הקבוצה, שרשמה עונת בכורה מרשימה במיוחד בליגה א' צפון נקלעה למצב כלכלי מורכב וכרגע המועדון נמצא בהקפאה. 

 

הקבוצה שקועה בחובות של כ-100 אלף שקלים וישנם גם חובות של עד שתי משכורות לשחקני הקבוצה. במועדון אמרו שעד שהכסף יגוייס וכל החובות ישולמו, אין כוונה להחתים שחקנים חדשים או לבצע הכנות לעונת המשחקים הבאה. חשוב לציין שפרדיס נפגעה מאוד במשבר הקורונה כיוון שחלק גדול מהכנסותיה תלויות במכירת כרטיסים ותמיכת האוהדים, שנחשבים לחלק משמעותי במועדון.

 

אם המצב לא ישתנה, הפועל בני פרדיס עשויה שלא לפתוח את העונה הבאה וללכת להליכי פירוק. כמו כן, יש לציין את יו''ר הקבוצה, ניזאר גאנם שעושה ימים ולילות במטרה לגייס כספים ואף נמצא במשא ומתן עם כמה אנשי עסקים.

 

תגובת יו''ר הקבוצה, ניזאר גאנם : הפועל בני פרדיס נקלעה למצב כלכלי קשה. נותרנו עם סכום מועט ואנו חייבים כספים למאמנים ולשחקנים, עד שנשלם את החובות אין שום כוונה לבזבז כספים על העונה הבאה, כרגע השחקנים משוחררים. אני רוצה להודות לראש המועצה שתומך בנו ועזר לאורך כל העונה וגם עכשיו הוא מנסה לעזור וכמובן גם להודות לקהל האוהדים ולאנשי העסקים שעזרו ועוזרים כל הזמן, זה לא מובן מאליו.

 

ניזאר ביקש לפנות לאוהדי הקבוצה : ''הגענו למצב קשה מאוד ולסכנה קיומית. לאחר כמעט 40 שנה הצלחנו להעפיל לליגה א' וחבל שנזרוק הכל לפח, נשמח לכל סיוע דרך כזו או אחרת במטרה להציל את המועדון''

פרדיס עשויה שלא לפתוח את העונה הבאה (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. על הפנים (מיקוש 17-06-2021, 17:50)
    חלק מהקיום זה להשיג כסף לא נראה לי שהקבוצה תשרוד
  2. תמשיך (אוהד 17-06-2021, 19:27)
    אני בטוח שהקבוצה תמשיך לעוד עונה ..תרגעו יהיה בסדר
  3. עובדות (גלזר .א 19-06-2021, 10:29)
    הסיפור חוזר על עצמו כל עונה . קבוצה מהמגזר עולה ליגה ומכינה תקציב לא ראלי לעונה החדשה . הקבוצה מחתימה שחקנים בסכומים גבוהים ,כאשר אין כסף בקופה . בעונה שלאחר מכן יש חובות , אין ספונסרים , אין כסף והקבוצה מתפרקת או עולה עם הנוער מחוזק ומתפרקת בהמשך העונה . צריך ידע בניהול ואנשים שפויים . לא כל צעקן עם בסטה יכול לנהל קבוצה בצורה תקינה .