עירוני טבריה תארח את טייבה למשחק המבחן על המקום בליגה א'

שתי הקבוצות, שרשמו סיום עונה מאכזב במיוחד, ינסו היום בשעה 17:00 להבטיח עונה נוספת בליגה א'. צעירי טייבה מינתה בשביל המשחק הזה את עיסא נוג'ידאת שינסה לשחזר את ההישג מערערה, טבריה תנסה להסתמך על האיכות של השחקנים שלה ועל הקהל הביתי החם.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 15-06-2021
  • 11:04

היום בשעה 17:00 עירוני טבריה תארח את צעירי טייבה למשחק המבחן על המקום בליגה א'. שתי הקבוצות רשמו עונה מאכזבת שבסיומה הן סיימו במקום הכמעט אחרון בבית. המנצחת במשחק היום תבטיח עונה נוספת בליגה א', המפסידה תחכה ליריבה מפלייאוף ליגה ב' ותהיה רחוקה משחק אחד מירידת ליגה. 

 

עירוני טבריה

עונה קשה במיוחד עוברת על עירוני טבריה. הקבוצה, שבנתה בקיץ סגל שחקנים חזק במטרה להתמודד בצמרת, איכזבה לאורך כל העונה כשלא הצליחה להתחבר ועל הדרך גם סבלה ממכת פציעות. בעקבות התרסקותה של מג'דל כרום, טבריה נאבקה בפלייאוף התחתון מול צור שלום אך במשחק ביניהן החבורה של חיים לוי ניצחה ושרדה בליגה, על הקבוצה מהכנרת נגזר להיאבק על חייה במשחק מבחן.

 

החבורה של עידן וויצמן תנסה להסתמך היום על שני דברים. ראשית, לרשותה סגל שחקנים בכיר ומנוסה בדמות ניראל מחפוד, שלומי מוראד,כפיר בן דוד, אופק יפרח, לירון אלימלך ואביאל גבאי המזוהה, הניסיון והאיכות של שחקנים אלו עשויים לעשות את ההבדל מול יריבה חסרת ניסיון. שנית, המשחק יתקיים באיצטדיון העירוני בטבריה, כך שהקבוצה תוכל להינות מאווירה ביתית וחמה. 

 

לאחר ההפסד הכואב מול בועיינה, מאמן הקבוצה, עידן וויצמן אמר בין היתר  : ''השחקנים מאמינים בעצמם וביכולת שלהם להשאיר את המועדון הזה בליגה, אני מאמין בקבוצה הזאת ואני בטוח שנישאר בליגה.'' היום זה המבחן שלו.

 

טבריה תנסה לסיים היום את העבודה (צילום : עודד חסין)

 

צעירי טייבה 

הקבוצה, שרק הקיץ עלתה מליגה ב', מוצאת עצמה בסכנת ירידה ממשית. לאחר עונה סדירה לא רעה בכלל בה הצליחה לצבור נקודות ולתת פייט מול כל יריבה, הגיע משבר בסיום העונה, הקבוצה צברה שתי נקודות בלבד בששת המחזורים האחרונים. בעקבות המצב, עדנאן וואחידי, שנחשב לדמות אהובה במועדון, הודיע על סיום דרכו ובמקומו מונה עיסא נוג'ידאת מסע היחלצות מרשים עם ערערה, כעת הוא ינסה להשאיר את טייבה בליגה. 

 

עיסא נוג'ידאת אמר במעמד החתימה בטייבה : ''הסכמתי לקחת את הקבוצה כדי להציל אותה במשחקי המבחן ולנסות להשאיר אותה בליגה. מצפה לאתגר גדול והרבה עבודה בזמן מאד קצר. אני מקווה שבזמן הקצר אצליח להרים את הקבוצה ולהשאיר את הקבוצה בליגה'', היום הוא יעמוד במבחן הראשון שלו בטייבה. לרשותו יעמוד סגל צעיר וצנוע כשהבולטים מבין שחקני הקבוצה הם אורי פסו, בראא קאסם, מוסטאפא שייך יוסף ודן עובדיה.

 

טייבה תשרוד היום בליגה? (צילום : חגאג רחאל)

טבריה תחגוג היום הישארות? (צילום : עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות