משחק עונה : מ.ס טירת הכרמל מחכה לעירוני נשר

כשלשתיהן מאזן מושלם, מ.ס טירת הכרמל תארח את עירוני נשר למשחק העונה של פלייאוף העלייה בליגה ב' צפון ב'. הקבוצות, ששיחקו יחדיו באותו הבית, חולמות על עליית ליגה ויודעות את חשיבות המשחק.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 04-06-2021
  • 11:40

מ.ס טירת הכרמל תארח את עירוני נשר למחזור השלישי של פלייאוף העלייה בליגה ב' צפון ב'. שתי הקבוצות פתחו נפלא את הפלייאוף, במחזור הראשון עירוני נשר ניצחה בקלילות 3-0 את הפועל טירת הכרמל ובשבוע שעבר היא הביסה ללא תנאי 6-1 את מכבי נווה שאנן. מנגד מ.ס טירת הכרמל ניצחה במחזור הפתיחה של הפלייאוף 2-0 את נווה שאנן ובהמשך ניצחה גם כן 2-0 את הדרבי של טירת הכרמל. כשלשתיהן מאזן מושלם, הקבוצות יודעות שעליית ליגה עוברת במפגש הישיר ביניהן.

 

הקבוצות נפגשו פעמיים בעונה הסדירה, המפגש הראשון הסתיים ללא הכרעה, בשני נשר ניצחה 3-2.

 

 

מ.ס טירת הכרמל

התרגשות גדולה בטירת הכרמל לקראת המפגש הגורלי עם נשר. במועדון הצומח שרוצה לשים עצמו על המפה, רוצים לרשום עליית ליגה שנייה ברציפות ולתקוע יתד בליגה א'. כדי שזה יקרה, במועדון יצטרכו יום טוב במיוחד של בר שם טוב. שחקן ההתקפה, שכבש אשתקד לא פחות מ-53 שערים בליגה ג' במדי הקבוצה, חולם על עליית ליגה נוספת : ''מחר משחק חשוב נגד קבוצה מאוד חזקה . מתכוננים כמו לכל משחק בפלייאוף העמוס הזה . בעיקר דואגים לשקם את הגוף . אנחנו באים למשחק במטרה שחייבים להשאיר את הנקודות בבית ! מקווה שנבוא כמו שבאנו עד עכשיו לפלייאוף יש לנו קבוצה של גברים שמבינה שהמקום של המועדון הזה הוא גבוה יותר.'' שם טוב התייחס לחשיבות המשחק במאבק על הכרטיס לליגה א' : ''מאמין שמי שתנצח את המשחק מחר תהייה עם סיכויים גבוהים לעלייה אבל שוב בפלייאוף שום דבר לא בטוח .''

 

מ.ס טירת הכרמל תחגוג גם מול נשר? (צילום : פרטי)

 

 

עירוני נשר

דריכות רבה בנשר לקראת המשחק, אותו רואים כגורלי. הקבוצה, שרק שלפני ארבע שנים הייתה בליגה הלאומית, חולמת על קאמבק. כדי שזה יקרה, במועדון יודעים שהם יצטרכו לקחת נקודות בטירת הכרמל. הלחץ במועדון הוא גדול, שחקני הקבוצה בחרו שלא להתראיין לקראת המשחק. עירוני נשר תגיע בסגל כמעט מלא כשיש 2-3 שחקנים שעדיין בספק.

נשר תצליח לקחת נקודות בחוץ? (צילום : מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עירוני נשר (הגו'קר 04-06-2021, 18:13)
    כול הכבוד לנשר על ניצחון חשוב 1-0 קדימה נשר ב כול ה כח לעבר המטרה אי יה אי יה עירוניה