רק לעלות : שפרעם ניצחה את כרמיאל בחוץ

משחק העונה של ליגה ב' צפון הבטיח וגם קיים. משחק רב שערים ואירועים הסתיים בניצחון 3-2 לטובת האורחת משפרעם שעלתה לראשות הבית. אחמד דיאב, אחמד יונס וחוסין בושנאק חגגו. כרמיאל הצליחה רק לצמק עם שערים של יובל שבתאי ושער עצמי של מואמן קדרי. אבו רקיק בסיום : ''ניצחון סופר חשוב להמשך הדרך, היינו יכולים לכבוש עוד שערים.''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 02-06-2021
  • 13:21

הפועל עירוני כרמיאל אירחה את איחוד בני שפרעם למשחק במסגרת המחזור השני  בפלייאוף העלייה מליגה ב' צפון א'. המארחת הגיע למפגש לאחר שניצחה באופן מרשים במחזור הקודם את אחי עכו והיא קיוותה לרשום ניצחון שני שייקרב אותה לליגה א'. מנגד, שפרעם, שאיבדה נקודות מול כפר כנא, ידעה שמעידה נוספת תרחיק אותה משמעותית מהמטרה. החבורה של אבו רקיק הגיעה למשחק ללא סמאח סרחאן שהורחק במחזור הקודם.

 

אוהדי שפרעם הגיעו בנוכחות יפה למשחק החוץ (צילום : מחסאן נסאר)

 

תמונה משותפת של הקבוצות (צילום : אלעד ז'אן, מדיה הפועל עירוני כרמיאל)

 

הפתיחה הייתה במעמד צד אחד, בדקה השלישית אחמד דיאב הקפיץ את אוהדי שפרעם ביציע כשהוא העלה את הקבוצה ליתרון. המחצית הראשונה התעלתה לרמה גבוהה והאורחת יכלה לכבוש עוד שערים אך בדקה ה-45 התגובה הגיעה דווקא מהצד של כרמיאל, רגע לפני השריקה למחצית יובל שבתאי איזן את התוצאה וקבע 1-1.

 

הקבוצות ירדו למחצית בתוצאה מאוזנת (צילום : מחסאן נסאר)

 

את החצי השני שפרעם פתחה בצורה נפלאה, בדקה ה-50 אחמד יונס הגיע נהדר לכדור קרו והחזיר לאורחת את היתרון. החבורה של אבו רקיק הפעילה לחץ במטרה לכבוש את השלישי אך היא הרבתה להחמיץ. השער הושג בסופו של דבר בתוך תוספת הזמן כשחוסיין בושנאק העלה את קבוצתו ל3-1. בדקה ה-96 שער עצמי של מואמן קדרי קבע את תוצאת הסיום, 3-2 לאיחוד בני שפרעם.

 

שפרעם חגגה בכרמיאל (צילום : מחסאן נסאר)

 

בעקבות הניצחון, שפרעם עלתה לראשות הפלייאוף, כרמיאל ירדה למקום השני שמוביל למבחנים. כבר בשישי הקרוב טירוף הפלייאוף ממשיך! שפרעם תארח את אחי עכו וכרמיאל תצא למשחק חוץ גורלי בכפר כנא.

 

שפרעם תנסה לנצח את אחי עכו בשבוע הבא (צילום : מחסאן נסאר)

 

איברהים אבו רקיק בסיום : ''משחק ברמה גבוהה, התמודדנו מול קבוצה נהדרת וזה בהחלט היה ניצחון סופר חשוב. אני חושב שגם כרמיאל יודעת שהיינו יותר טובים והגיע לנו הניצחון הזה, יכולנו לכבוש עוד שערים אך לא נהיה חזירים, בכל אופן אנחנו שמחים על הניצחון ומודים לכרמיאל על האירוח הלבבי והחם. הקהל של שפרעם הוא מיוחד במינו וזה נותן לנו הרבה כח ומחויבות. הראש כבר ביום שישי במשחק הקריטי מול אחי עכו, שהוכיחה שהיא לא באה לשמש תפאורה. 

 

כובש השער השני, אחמד יונס בסיום : ''ניצחון חשוב שהגיע בזמן, אני מקווה ומאמין שזה ייתן לנו דחיפה קדימה. שמחים על הנקודות אך הראש כבר באתגר הבא מול אחי עכו. בפלייאוף הזה אין משחקים קלים ואנחנו חייבים לחשוב ממשחק למשחק, יחד עם זאת אנחנו מאוד רוצים לעלות ליגה.''

שפרעם חגגה ניצחון חשוב (צילום : מחסאן נסאר)

הוסף תגובה
תגובות