סיכום עונת 20/21 ליגה א' דרום:

אחרי עונת כדורגל תחת משבר הקורונה, לא מעט הפסקות, מבצע צבאי ושיטת משחקים חדשה עונת 20/21 הגיעה לסיומה. אתר "גולר" ליווה לאורך העונה את כל משחקי הליגה, הרגעים הדרמטים וגם אלו שהיו פחות טובים. כעת נסכם עבורכם את העונה, וגם נבחר את המצטיינים. אז מי שחקן העונה? מי מאמן העונה? ומי בנבחרת הכי טובה של העונה? הכל בכתבה שלפניכם

  • על ידי: אוהד רון
  • 12-06-2021
  • 12:32

אחרי עונת כדורגל לא פשוטה עם שיטת משחקים חדשה. ליגה א׳ דרום כהרגלה, היתה מעניינת, מרגשת, סוחפת ובעיקר מאתגרת עם כל מה שעברנו בעונה האחרונה. למרות כל האתגרים העונה הסתיימה עם טעם טוב ובעיקר טעם לעוד. העונה אומנם התקצרה מהרגיל, אבל הפלייאוף העליון פיצה על הכל והפך כל משחק בפלייאוף לגמר גביע ולחוויה אחת גדולה.

 

ליגה א׳ הייתה רלוונטית לאורך כל העונה ובסיומה הייתה לנו עולה אחת לליגה הלאומית הפועל ״אדומים״ אשדוד, ושתי יורדות לליגה ב׳ עירוני אור יהודה והכח ר"ג. אתר גולר ליווה את ליגה א׳ דרום במהלך העונה בוחר את מצטייני העונה של עונת 2020-2021, תהנו. 

 

כדורגלן העונה: מתן בית יעקב

איזה עונה מטורפת עברה על מתן בית יעקב ומכבי ״יפו״. הקשר הוכיח שהוא שחקן שובר שוויון, ובכל מחזור מחדש הראה לכל הליגה כמה כדורגל יש לו ברגליים. ואם למישהו היה ספק, העונה בית יעקב נתן לכולם את הגושפנקה שהוא הרבה מעל הליגה, והוא ללא ספק חתום על ההצלחה של מכבי ״קביליו״ יפו העונה שהגיעה עד הישורת האחרונה והייתה מרחק נגיעה מהלאומית. בית יעקב כבש 14 שערים העונה, בישל נוספים ואין ספק שכל קבוצה שחולמת לעלות ליגה צריכה שיהיה לה שחקן כמו בית יעקב!

 

מתן בית יעקב הוא שחקן העונה! (צילום : דדי ברק)

 

מאמן העונה: איציק ברוך (מכבי יפו)

חנן אזולאי עשה עונה מדהימה אחרי שהפך את בקעת הירדן להפתעת העונה של הליגה, יוסי חכים עשה קאמבק אדיר והוכיח לכולם שהוא מאמן מצוין לאחר שרשם מסע הישארות הירואי עם בני לוד, אבל מעל כולם בלט והרשים מאמן מכבי יפו איציק ברוך. איזה עונה מטורפת עברה על יפו ועל המאמן שהוכיח שהוא אחד מהמאמנים הטובים בליגה א׳. יפו נבנתה העונה בתקציב נמוך, והקבוצה שילבה שחקנים צעירים וכמה מנוסים שנתנו את הטון על המגרש, ובסופו של דבר הוכיחה שהיא הקבוצה הכי טובה בליגה. יפו דיברה חזק על המגרש לאורך כל העונה, הסתכלה לכל יריבה בלבן של העיניים ולא עשתה חיים קלים לליגה.

 

חדר ההלבשה הבריא והמחובר הציג יכולת טובה שהביא את הקבוצה עד למשחקי המבחן, ואם לא ההפסד לאום אל פאחם יפו הייתה משחקת בעונה הבאה בליגת המשנה. איציק ברוך היה זה שניצח על הכל! הוא חיבר בין הקבוצה, זכה לאהבת הקהל והשחקנים שיחקו בשבילו. ברוך ימשיך גם בעונה הבאה ביפו, ויהיה מעניין לראות איך היא תראה תחת ידו המאמנת, והאם העונה הבאה זוהי העונה של יפו.

 

 

איציק ברוך הוא מאמן העונה ! (צילום : דדי ברק)

 

תגליות העונה: 

ללא ספק עונת 202/21 הייתה עונה שבה פרחו לא מעט שחקנים צעירים שהוכיחו שיש להם מקום בליגות הגבוהות יותר, ושהם נכס לכל קבוצה שבה הם משחקים. הבחירה הייתה לא פשוטה, אבל בסופו של דבר בחרנו את השלישייה המנצחת של תגליות לעונת 20/21.

 

גיא אמסלם (מכבי יפו)

חלוצה הצעיר של מכבי יפו, הצליח להשתלב בליגה א׳ בצורה יוצאת מן הכלל והוכיח שהוא חלוץ צעיר ומוכשר עם הרבה פוטנציאל. אמסלם הצעיר בלט העונה וכבש 5 שערים במדי מכבי יפו. השחקן הצעיר הציג יכולת טובה, זריזות, מהירות ואין ספק שבעתיד יהיה לו מקום בליגות הבכירות.

 

דולב אזרואל (מכבי הרצליה)

זה היה רק עניין של זמן עד שדולב אזרואל יתפוס את עיניהם של קבוצות ליגת העל. ואכן אחרי עונה מצוינת במדי מכבי הרצליה, זיהו את הפוטנציאל של המגן הצעיר בהפועל חדרה והוא ילבש את מדיה בעונה הבאה. המגן השמאלי רשם עונה נהדרת תחת ידו המאמן של עידן בראון, והיה בורג מרכזי בהצלחת הרצליה העונה. דולב שחקן דומיננטי מאוד על המגרש, ומעבר להיות שחקן הגנה הוא יודע לעשות התקפה בצורה נפלאה ויהיה מעניין לראות איך ישתלב בליגת העל.

 

אלמוג מלול (בקעת הירדן)

אחת מהתגליות הבולטות ביותר בליגה א׳ העונה, הוא ללא ספק אלמוג מלול שוערה של בקעת הירדן. קבוצתו הציכה יכולת מצוינת העונה, והשוער הצעיר היווה בורג מרכזי בהצלחת הבקעה. מלול, שיחק בנוער של הפועל כפ"ס ומכבי פ"ת, ואשתקד בבני אילת מליגה ב׳. העונה הוא הוכיח שלבקעת הירדן יש שוער בשער, רשם עונה אישית נהדרת והוכיח כי הוא אחד מהשוערים הטובים בליגה א׳.

 

עונת פריצה אדירה לאלמוג מלול! (צילום : יח''צ)

 

הפתעת העונה:

המרעננת הרשמית של הקיץ הפועל בקעת הירדן, היא ללא ספק הפתעת העונה בליגה א׳ דרום. עם תקציב מצומצם, והרבה שחקנים צעירים החבורה של חנן אזולאי הצליחה לעשות את הבלתי יאומן, לרשום עונת כדורגל מדהימה כל הדרך עד לפלייאוף העליון. מועדון הכדורגל בקעת הירדן היה בירידה בשנים האחרונות, אך השנה חנן אזולאי וחבורתו רשמו עונה מרשימה. אזולאי השריש בכל השחקנים את כל פילוסופיית המשחק הידועה שלו, יצר חדר הלבשה בריא והתוצאות לא איחרו לבוא, ולא היה חסר לה לעלות ליגה מהפלייאוף. מעניין יהיה לראות איך הקבוצה תראה בעונת 21/22.

 

קאמבק של העונה:

אליחי צברי (בקעת הירדן)

איזה עונה נהדרת עברה על החלוץ אליחי צברי. בעונה שעבר החלוץ התקשה לכבוש, והעונה הוא הפך לאחד החלוצים החמים ביותר בליגה א׳, כשהוא מוביל את בקעת הירדן לעונת כדורגל אדירה וכובש במדיה 14 שערים בכל המסגרות ועם מספרים אי אפשר להתווכח! צברי הוכיח לאורך כל העונה שיש לו  הרבה כדורגל ברגלים, הטריד רבות את הגנת הקבוצות בליגה ולא נתפלא אם נראה אותו בליגה גבוהה יותר בעונה הבאה.

 

צברי היה פשוט נפלא העונה ! (צילום : דדי ברק)

 

סאן טוריאל (בני לוד)

לפני מס׳ שנים סאן טוריאל סומן כפוטנציאל אדיר שיגיע לרמות הגבוהות ביותר כשעוד שיחק במדי מכבי ״קביליו״ יפו. אך הוא חווה ירידה משמעותית ביכולת, והחל לנדוד בין קבוצות כמו כפר שלם ומודיעין ואף היו בטוחים שהוא יפרוש מכדורגל. עד שאביבי זוהר החזיר אותו לחיים בלוד. החלוץ רשם קאמבק מטורף והוכיח שלא סימנו אותו לחינם, ושהוא אחד מהחלוצים הטובים בליגה. טוריאל כבש 12 שערים בכל המסגרות, והוא למעשה זה שהשאיר את לוד בליגה. מעניין יהיה לראות אם החלוץ הצעיר יחזור לקבוצת נעוריו יפו או שיקבל הזדמנות בליגה בכירה יותר. מה שבטוח שווה לזכור את השם!

 

קאמבק של המאמנים:

צחי אילוז (ירמיהו חולון)

כשרונן קנפו החליט להחתים את צחי אילוז בחולון, היו סביב המהלך לא מעט הרמות גבה. כעת, אחרי עונה פנטסטית של הקבוצה הסגולה , מי זוכר שמוסא בן חיים אימן את חולון בתחילת העונה? צחי אילוז הוכיח שהוא מניה בטוחה, הוא לקח את הקבוצה מחולון כשעוד דשדשה מעט במרכז הטבלה והפך אותה לאחת הקבוצות הגדולות בליגה, ולטענת רבים לזו שרשמה את העונה הטובה ביותר בליגה הסדירה. אילוז בעצמו היה שחקן גדול בליגות הנמוכות ומכיר את המעמד מקרוב. הוא אימן בעבר בליגה א׳ צפון, ובשנים האחרונות אימן במחלקת הנוער ונחשב לכוכב כדורגל בחופים. העונה הוא הגיע משום מקום והפך את חולון לאחת הקבוצות הכי טובות שראינו בליגה. שאפו צחי!

 

 

צחי אילוז הוכיח העונה שהוא מנייה בטוחה (צילום: מאור אלקסלסי) 

 

יוסי חכים (בני לוד)

אם מישהו חשב להספיד העונה את יוסי חכים, אז המאמן המנוסה ענה לכולם אחרי שהצליח להשאיר את בני לוד בליגה כנגד כל הסיכויים! מאמנה של בני לוד עשה את אחד הקאמבקים הגדולים שהיו בעשור האחרון בליגות שלנו. חכים לקח על עצמו אתגר לא פשוט בדמותה של בני לוד שהייתה רגל וחצי בקבר, ואף אחד לא האמין שהוא יצליח להשאיר אותה בליגה. אך המאמן המצוין הביא איתו את כל הניסיון שצבר לאורך השנים, הלך על כל הקופה והתוצאות לא איחרו לבוא. אחרי סדרה של ניצחונות מרשימים, חכים הצליח להשאיר את לוד בליגה כנגד כל הסיכויים, ואין ספק שהמאמן המנוסה יהיה מבוקש בעונה הבאה. שאפו יוסי! 

 

ארז בלפר (מכבי שעריים)

בכניסה לשערים צריכים לתלות תמונה ענקית של ארז בלפר אחרי העונה הזאת. המאמן הצעיר והחסר ניסיון הגיע לקבוצה הכחולה מרחובות כשהיא מסובכת בתחתית, ומציגה חוסר חיבור ויכולת מאכזבת ועשה בה שינוי אדיר! בלפר הצליח לחבר את הסגל מחדש, לשפר את היכולת ולהוביל את הקבוצה כל הדרך עד להישארות מרשימה כשהיא מסיימת במקום השני בבית מתחת ליריבתה העירונית מרמורק, וללא השינוי האדיר מכבי שעריים הייתה עלולה למצוא את עצמה במאבקי תחתית. בלפר הוכיח שהוא מאמן צעיר אבל עם הרבה פוטנציאל, באשקלון כבר זיהו אותו ויהיה מעניין לראות איך הוא ישתלב שם בעונה הבאה. בהצלחה!

 

צעירים שכדאי לזכור את השם:

יונתן פרבר (מכבי יפו)

לא מעט שחקנים צעירים בלטו העונה במדי יפו, אחד מהם הוא הקשר הצעיר יונתן פרבר, שגדל בהוד השרון, הגיע העונה למכבי יפו ורשם עונה אישית נהדרת. פרבר היה חלק בלתי נפרד מההצלחה של יפו העונה, ואין ספק שהוא יצוד את עיניים של לא מעט קבוצות בליגה בעונה הבאה. 

 

בר סויסה (עירוני אשדוד)

הקשר הצעיר שמשחק במדי עירוני אשדוד כבר עונה שנייה ברציפות, הוביל את קבוצתו להישארות בליגה עם 7 שערים מרשימים ויכולת מצוינת שהובילו אותו לסיים את העונה כמלך השערים של הקבוצה. אחרי שקבוצתו דשדשה בליגה ואף הייתה בסכנת ירידה, הוא הוכיח שהוא השחקן המשמעותי ביותר של הצהובים ורשם עם קבוצתו הישארות הירואית.


רוני ספקטור (בקעת הירדן)

בלמה של הצעיר של בקעת הירדן, הגיע העונה מליגת המכללות בארה״ב והוביל את הבקעה לעונה אדירה. הבלם שגדל בהפועל ראשון לציון ואף שיחק במדי קריית גת הציג יכולת מרשימה מאוד, והוכיח שהוא בלם חזק ומהיר מאוד שמנע מלא מעט קבוצות העונה להגיע למצבי כיבוש. ספקטור ללא ספק הוכיח העונה שהוא תגלית, ויהיה מעניין לראות היכן ישתלב בעונה הבאה.

 

רוני ספקטור, מהמכללות לעונה אדירה בבקעה (צילום: פרטי) 

 

דני רוזנבליט (מכבי הרצליה)

הכישרון העולה של מכבי הרצליה דני רוזנבליט, היה לאחד השמות החמים בליגה א׳ העונה. רוזנבליט גדל במחלקות הנוער של הפועל כפר סבא, ואף שיחק במדי הקבוצה כשהייתה בליגה הלאומית. הוא היה חלק בלתי נפרד מההצלחה של הרצליה העונה, וכבש במדי הקבוצה 6 שערים למרות היותו קשר. 

 

גיא הרמן (אור יהודה)

למרות שאור יהודה ירדה ליגה העונה, נקודת האור היחידה שהייתה לקבוצה הוא גיא הרמן שוערה המצוין . הרמן הצעיר גדל במכבי שוהם, ושיחק במחלקות הנוער של מכבי חיפה. העונה השוער הצעיר רשם את טבילת האש הראשונה שלו בקבוצת בוגרים , ובליגה א׳ החזקה לצד שוערים מנוסים הוא הצליח להרשים ולהציג יכולת טובה.

 

מור עדרי (אדומים אשדוד)

לצד כל השחקנים המנוסים שחתמו העונה באדומים אשדוד, הצליחו לבלוט העונה לא מעט שחקנים צעירים ביניהם מור עדרי, מגן מוכשר שרשם את עונתו הראשונה בקבוצת בוגרים. עדרי הצליח להשתלב באדומים אשדוד, עזר לקבוצתו להציג הגנה מצוינת ובסופו של דבר היה חלק בלתי נפרד מהעלייה של האדומים.

 

דסאלין איילה (ירמיהו חולון)

ירמיהו חולון רשמה עונה סדירה מצוינת, ומי שהיה חלק בלתי נפרד מהצלחתה הוא קשרה הצעיר והמוכשר דסאלין איילה. הוא הציג יכולת טובה לאורך כל העונה, היה דומיננטי מאוד על המגרש וכתוצאה מכך הפך לאחד השחקנים הצעירים והמבוקשים העונה בליגה א׳ דרום, וכבר מספר קבוצות בליגות הבכירות יותר הביעו בו עניין. 

 

נבחרי העונה:

שוער:

בן וולובסקי (מכבי יפו)

זו העונה הרביעית של השוער המנוסה בן וולובסקי במדי מכבי ״קביליו״ יפו. מעבר ליכולת המצוינת שהפגין בשער הוא הוכיח שהוא מנהיג אמיתי עם יכולות גבוהות מאד. בן הפך להיות בורג מרכזי בהצלחת יפו העונה, והוביל את קבוצתו לעונה ענקית ומרחק נגיעה מהליגה הלאומית עם הצלות הירואיות לאורך כל העונה. השוער המוכשר נחשב לאחד מהעוגנים של יפו בשנים האחרונות ולאחד מהשוערים הטובים בליגה, ואין ספק שאחרי עונה כזאת הרבה קבוצות יביעו בו עניין.

 

שוערה של מכבי יפו הנהיג את הקבוצה (צילום : דדי ברק)

 

פיליפ חאיכ (אדומים אשדוד)

הבלם המנוסה פיליפ חיאכ נחשב לאחד מהבלמים הטובים בליגה א׳! חאיכ שגדל במחלקות הנוער של הפועל תל אביב , רשם עונת שיא עם הקבוצה מעיר הנמל. הוא הנהיג את הגנת הקבוצה,הציג יכולת מרשימה מאוד עם הרבה יציבות והיה חלק בלתי נפרד מהעלייה של האדומים אשדוד לליגה הלאומית. לא מעט קבוצות כבר מביעות עניין בבלם, ויהיה מעניין לראות היכן ישחק בעונה הבאה.

 

 

פיליפ חאיכ רשם עליית ליגה עם האדומים (צילום : אבישי אפטקר)

 

עומרי כהן (מכבי יפו)

אחת מההחתמות הטובות שעשו ביפו העונה הוא הבלם עומרי כהן, שהגיע באמצע העונה ושידרג משמעותית את כל הקבוצה של יפו ולא רק את החלק האחורי שלה. כהן בלם חזק ומנוסה מאוד, הוא הביא את הניסיון שלו ליפו והציג יכולת טובה, והוא נחשב לאחד מהבלמים הטובים בליגה א׳.

 

עומרי כהן היה האקס פקטור של יפו (צילום : מאיה לוי)

 

מגן ימין -מור עדרי (אדומים אשדוד) - תגלית העונה של אתר גולר

 

מגן שמאל- דולב אזרואל (מכבי הרצליה)- תגלית העונה של אתר גולר

 

 

דולב אזרואל בעונת פריצה (צילום : דדי ברק)

 

קשרים:

אוהד אדלשטיין (אדומים אשדוד)

כשקבוצה רוצה לעלות ליגה, היא מחתימה את אוהד אדלשטיין. הקשר המוכשר רשם עונה אדירה במדי האדומים אשדוד, והוביל אותה כל הדרך עד לליגה הלאומית. כך הפך אדלשטיין לאחד מקבלני העליות הגדולים ביותר בליגה א׳, כשהוא רושם את העלייה הרביעית בקריירה. אדלשטיין רשם את עונתו השנייה במדי האדומים, זכה לאהבת הקהל והציג יכולת מרשימה ויציבה, ואף היה נקודת האור של הקבוצה במשחקים פחות טובים של האדומים. הקשר המוכשר חתום על העלייה של האדומים אשדוד לליגה הלאומית כשכבש את שער הניצחון שנתן לקבוצתו את הכרטיס לליגה הלאומית מול יפו, ואין לנו ספק שהוא יהיה מבוקש מאוד בעונה הבאה.

 

 

אדלשטיין כבש שער דרמטי שהעלה את האדומים ללאומית (צילום : אבישי אפטקר)

 

מתן בית יעקב-שחקן העונה של אתר גולר!

 

ערן לוי (הפועל מרמורק)

מרמורק כיוונה העונה לעלות ליגה, ולשם כך החתימה מנייה בטוחה בדמותו של ערן לוי, שהגיע לליגה א׳ כשחקן שובר שוויון והוביל את מרמורק לעונה טובה. לוי הביא איתו את הניסיון מהליגות הבכירות לליגה א׳, יכולת פנטסטית וכמעט מכל כדור שהוא מקבל הוא מצליח לחבר שער. השחקן עם הרגל האימתנית הנהיג את מרמורק על המגרש, ניווט את ההתקפה של מרמורק וכבש במדיה לא פחות מאשר 11 שערים , ובישל כמה נוספים. לוי הוכיח לכולם העונה שהוא הרבה מעל הליגה הזאת.

 

ערן לוי בעונה אישית אדירה (צילום : דדי ברק)

 

רונן פרץ (מכבי יפו)

הקשר המוכשר הגיע העונה למכבי יפו, והפך להיות בורג מרכזי בהצלחת הקבוצה. הוא חיזק את חוליית הקישור, הציג יכולת מרשימה מאוד והביא איתו את כל הניסיון שצבר לאורך השנים בליגה א׳ לקבוצה. פרץ הברומטר של יפו, היה דומיננטי מאודו וניווט כל משחק של קבוצתו. הקשר המוכשר כבש במדי יפו 3 שערים ובישל כמה נוספים, ורשם עונה אישית אדירה כשהוא מצליח להוביל את קבוצתו לעונה מוצלחת ומרחק נגיעה מהליגה הלאומית. 

 

מאור אסור (ירמיהו חולון)

זו העונה השנייה של מאור אסור במדי ירמיהו חולון, והיה לאחד ממצטייני העונה ולבורג מרכזי בהצלחת הקבוצה. אסור שנחשב לאחד מהקשרים הטובים ביותר בליגה א׳ דרום, עזר לחולון לרשום עונה סדירה אדירה כשהוא כובש במדיה חמישה שערים ומבשל נוספים. לאסור היה חלק חשוב במערך של חולון העונה והכל עברו דרכו במשחק ההתקפה.

 

 

מאור אסור היה נקודת אור בחולון (צילום : דדי ברק)

 

התקפה:

אליחי צברי (בקעת הירדן)-הקאמבק של העונה!

 

נבחרי העונה השניה:

אלמוג מלול (בקעת הירדן)- תגלית העונה!

 

הגנה:

טל משען (חולון)

דור אלברמן (בקעת הירדן)

פיראס עוואד (דימונה)

רביד אשר (שעריים)

 

קישור: 

אייל סטרכמן (בקעת הירדן)

ניקולס לנדסמן (מכבי יפו)

סיראז נסאר (שמשון כפר קאסם)

תומר בן חיים (הפועל אזור)

 

התקפה: 

אדיר רחמים (אזור)

סאן טוריאל (בני לוד)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מתן (יפואי 12-06-2021, 13:24)
    שחקן של ליגת העל
  2. וואו. לראשונה בהיסטוריה: בגולר נותנים סיקור מאלף (אחד 12-06-2021, 15:06)
    אין ויכוח אפילו על פסיק.
  3. שוער העתיד (דביר 12-06-2021, 16:27)
    הרמן שוער ענק שתוך 3 שנים יגיע לנבחרת מי שראה אותו השנה מבין שהוא שייך לרמות הגבוהות ביותר
  4. גיא הרמן (שי 12-06-2021, 17:06)
    שוער אור יהודה גיא הרמן לא שייך לליגה הזו אני בטוח שהשנה הוא כבר יהיה בליגה גבוה יותר
  5. בית יעקב (אוהד 12-06-2021, 17:28)
    בחירה נכונה שחקן מעל הליגה שייך לרמות בליגת העל
  6. נבחרת המקורבים (אזוריה 12-06-2021, 19:15)
    למעט בית יעקב שעשה עונה טובה השאר מקורבים למערכת ואין להם כל קשר לענף
  7. שוער אור יהודה (דוד 12-06-2021, 22:03)
    אין ספק שהרמן גיא יגיע רחוק אם לו הוא היינו יורדים כבר בתחילת העונה ולמגיב לפעמים עדיף לשתוק ולשמור את "החוכמה ,"
  8. החלה שחקנים (גיא 13-06-2021, 09:38)
    מתן שחקן מצויין, מגיע לו. אבל כדי שהוא יככב, צריך לתת שפאו ענק לניקו לסדמן ורובן פרץ, הקשרים של יפו, שנתנו עונה גדולה עם הקרבה אין סופית בכל המגרש. 2 שחקנים שעושים קילומטרג' בלתי נספר. יש להם עתיד ללא ספק
  9. שפו (אוהד 13-06-2021, 14:14)
    אתר גולר שפו!!!!!סיקור מצויין של העונה, בחירת שחקנים נכונה והוגנת, ללא כל ספק מגיע למתן על הבחירה, ואמסלם על התגלית של העונה. שפו
  10. נחום /אשקלון (יוסי 19-06-2021, 09:04)
    בסיכום נאמר שהמאמן ארז הלפר הוא מאמן צעיר. לידיעתכם הבחור כבר בן 48 שנים.אז צעיר היא לא.בהצלחה