מתן בית יעקב זה כל ההבדל, יפו תעבור את פאחם

משחק ההישרדות/ ההעפלה יתקיים היום (שני) במושבה בפ"ת, ועל כר הדשא צפוי קרב לוהט לעיני חמשת אלפים אוהדים. פאחם עדיפה על יפו בכל עמדה, אבל במשחק אחד נתון ובעיקר כשיש לך כוכב גדול כמו מתן בית יעקב הכל אפשרי, ואני אפילו חושב שהמזל של יפו ובעיקר האופי הווינרי של המועדון יחזירו את המועדון הלבן לליגה הלאומית-טור דעה

  • על ידי: אוהד רון
  • 31-05-2021
  • 11:14

שנים אנחנו עוקבים אחרי הליגות הנמוכות, ובהן יש את משחקי הפלייאוף המסעירים בין נציגת ליגה א׳ ונציגת הליגה הלאומית ולמעט שנה אחת שבה טבריה הביסה את קטמון (ויש האומרים שהספורט לא ניצח במשחק הזה, והמבין יבין), כל שאר המשחקים הסתיימו לרוב בתבוסה של הנציגה מליגה א׳ וגם אם לא תבוסה יחסי הכוחות היו ברורים והעדיפות היא של הנציגה מהלאומית. 

 

המשחק היום (שני) של מכבי יפו מול אום אל פאחם הוא שונה מכיוון שיש משחק אחד ולא שניים כפי שהיה בעבר. במשחק אחד נתון הכל יכול להיות, לחץ, מתח, הרבה קהל, טלוויזיה והכל יכול לקרות. מה שמעניק יתרון ברור ליפו או שכמו שאומרים אצלנו, אין יתרון והכל שווה בין שווים וכל תוצאה יכולה להיות..

 

הכוכב הגדול של יפו, מתן בית יעקב זה כל ההבדל לטובת יפו. צילום: דדי ברק.

 

מכבי יפו קבוצה טובה, אבל לדעתי לא קבוצה כזאת מבריקה כדי להגיע למעמד הזה, היא לא כזאת מוכשרת ואין בה הרבה שחקנים מנוסים, יש לה ים כשרון ושחקנים שאולי עוד נשמע עליהם, אבל הם לא כאלה שאפשר להגיד שהיו יכולים לשחק בליגה הלאומית העונה. אבל מה שיש להם ואת זה אי אפשר לקחת יש להם אופי! ויש שיגידו אופי של אלופים.

 

יפו הגיעו למשחק מול פאחם לא כי הם הכי טובים אלא כי יש להם את האופי הווינרי הדרוש כדי לעלות ליגה והרבה מזל, ומזל הולך עם הטובים. הרי ללא ספק לאום אל פאחם יש סגל גדול יותר ובטח טוב יותר, יש זרים והם הרבה יותר מוכרים משחקני יפו הצעירים, בטח יותר מנוסים מהשחקנים של יפו אבל הם לא טובים. פשוט לא טובים. 

 

אום אל פאחם תגיע למשחק הזה לאחר ניצחון על כפר קאסם כולל השער בתוספת הזמן שצליל חתוכה ספג, ואני לא מאשים אותו בגול רק מציין שלא מתאים לשוער ברמתו לספוג גול כזה. בספק גדול אם הם ראויים להגיע למשחק הזה, אבל יחד עם זאת פאחם עדיפים בכל עמדה על המגרש למעט העמדה של הכוכב הגדול של יפו מתן בית יעקב שמוכיח למן פתיחת העונה שהוא השחקן הכי טוב העונה בליגה א, ואולי יותר טוב גם מאלה שיש בליגה הלאומית.

 

לכן משחק גדול של מתן וזה כל ההבדל. וכמובן יש את עמדת המאמן שמאמן פאחם מוטי איווניר שממש בעיני הוא אכזבה אחת גדולה לאחר שעזב וחזר כי אומרים שלא מצאו מחליף, לאחר שכנראה הרבה מאמנים סירבו לאמן בפאחם. לעומת זאת יש את המאמן העולה איציק ברוך שעושה עונה נפלאה ביפו ומוכיח שהוא שווה לליגות הבכירות ולא כמו כל המאמנים העייפים האלה מהלאומית שכל שנה מוצאים קבוצה למרות שכבר לא הצליחו עשר שנים בליגה הלאומית. 

 

איציק ברוך, יתרון ברור יש ליפו בעמדת המאמן. הוכיח שהוא שייך לליגות הגבוהות. צילום: דדי ברק.

 

לסיכום: אום אל פאחם עדיפה על הנייר, אבל כשיש לך חבורה של ווינרים כמו שיש ביפו ובעיקר כוכב עליון כמו מתן בית יעקב הכל אפשרי ולמען האמת מכבי יפו הכל הולך לה העונה, ואני בטוח שגם במשחק מול פאחם המזל הטוב ימשיך ויפו תעלה לליגה הלאומית.

 

מגיע לווינרים של איציק ברוך לחגוג עליה. ושיהיה בהצלחה בלאומית!!

 

 

חגיגה בלבן! מגיע ליפו לנצח את פאחם. ויש להם סיכוי טוב. צילום: דדי ברק.

הוסף תגובה
תגובות
  1. יפו (יפואי 31-05-2021, 12:18)
    היום בעזרת השם יהיה מילחמה יפו לא פריארים מתן הכל עובר דרכך יאלה מלך
  2. תשאלו את משה ב (סמי ב 31-05-2021, 13:14)
    פירוק והרכבה. פאחם תנצח את יפו יש הבדלי רמות
  3. לאוהד רון (אוהד יפו 31-05-2021, 13:42)
    אהבתי את הפירגון הגדול ליפו , תודה !!! אמן ובעזרת השם ...והמזל, שזה יתגשם, דעתך משקפת גם את דעתי , פאחם מגיעים עם נסיון אבל הגברים של יפו מגיעים עם המון נשמה , ואני גם מאמין שבדם ,יזע ודמעות הם יעשו זאת , היידה מכבי קביליו יפו , מלחמה מהרגע הראשון ...בהצלחה !!!
  4. פאחם פייבוריטים (אבי 31-05-2021, 16:34)
    ב 90 אחוז יפו יצטרכו המון מזל בנוסף להמון יכולת ונשמה ויום גרוע של פאחם כדי לנצח