סיכום משחקי הפלייאוף בליגה ב׳

משחקי הפלייאוף בליגה ב׳ יצאו לדרך היום (שישי) וסיפקו לנו לא מעט דרמות, שערים ותוצאות מסקרנות בקרב על הכרטיס לליגה א׳. בליגה ב׳ דרום ב׳, ירוחם גברה על שדרות מפנדל בדקה ה-90, ואילת ניצחה את הפועל לוד. בליגה ב׳ דרום א׳ הוד השרון ושמשון ת״א נפרדו בתיקו מאופס, וקריית אונו התפוצצה על מחנה יהודה. כל התוצאות בסיכום שלפניכם

  • על ידי: לירן ביטון ויונתן ורטיקובסקי
  • 30-05-2021
  • 13:28

ליגה ב׳ דרום ב׳:

 

מכבי עירוני שדרות- הפועל ירוחם 1-0

שדרות של עופר טלקר לא הרשימה במשחק מול ירוחם, וספגה הפסד ביתי מאכזב לראשונה העונה. אחרי מחצית ראשונה שקולה למדי, שדרות התעוררה מעט במחצית השנייה בזכות החילופים של טלקר, אך נתקלה ביריבה עיקשת עם הגנה מצוינת. כשלבסוף פנדל בדקה ה-90 לזכות ירוחם אותו בעט רועי אללוף, הכריע את המשחק. ניצחון של ירוחם על שדרות החזקה הוא ללא ספק הצהרת כוונות של הקבוצה שמוכיחה כל פעם מחדש שהיא מתמודדת ראויה לעלייה.

 

 

שחקני ירוחם חוגגים ניצחון על שדרות (צילום: אורי גבאי באדיבות שדרונט) 

 

הפועל לוד- בני אילת 2-1

החבורה של שרון חיטמן הציגה יכולת טובה, ובסופו של דבר גברה על הפועל לוד משערים של דניאל אלימלך ועומר מזרחי ורשמה ניצחון שהציב אותה בראש הבית. לוד מציגה צימקה, אך זה לא הספיק עבור הקבוצה כדי לרשום ניצחון, והיא תצטרך לנסות ולהתאושש במחזור הבא מול שדרות. 

 

ליגה ב׳ דרום א׳:

 

הפועל מחנה יהודה- הפועל קריית אונו 4-1 

החבורה של אודי כבודי התפוצצה על מחנה יהודה עם חגיגה של ארבעה שערים, ורשמה ניצחון יוקרתי שבזכותו קריית אונו מתברגת במקום הראשון בבית של פלייאוף העלייה. מחנה יהודה אומנם כבשה שער אחד, אך לא שיחקה כמו קבוצה שמתמודדת על עליית ליגה ותהיה חייבת להתעורר מהר מאוד כבר לקראת המפגש הבא שלה מול הוד השרון. 

 

 

קריית אונו העלימה את מחנה כמעט לגמרי! (צילום: יח״צ) 

 

הפועל הוד השרון- שמשון ת״א 0-0

שתי הקבוצות שחולמות על עליית ליגה, והרשימו עם יכולת טובה בעונה הסדירה נפרדו בתיקו מאופס ובחלוקת נקודות מאכזבת. המשחק נפתח ביתרון ברור של שמשון ת"א במחצית הראשונה ואילו במחצית השניה הוד השרון היתה עדיפה. שתי הקבוצות יצטרכו להציג יכולת הרבה יותר טובה וגם לתרגם אותה לשערים וניצחונות אם הם רוצות לדבר על עלייה. 

שחקני קריית אונו עם חגיגת שערים (צילום: יח״צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לדעתי זה יהיה אונו מול שמשון עד הדקה האחרונה. (דני מאונו 30-05-2021, 17:09)
    מחנה מלכתחילה החוליה הפחות חזקה מבין ה4 כך שניצחון הזה עדיין לא אומר כלום.
  2. לדעתי ירוחם עולה ליגנ א הגיע הזמן לחזור לליגה א אחאי היעדאות ארוכת שנים (אפי 30-05-2021, 22:57)