יפו נגד טירה ללא קהל. הפסד קטן לקבוצות, הפסד גדול לדו קיום?

המשחק המסקרן של יפו נגד טירה על הזכות לשחק מול הנציגה מהלאומית יתקיים היום ללא קהל באיצטדיון ר"ג. שני הצדדים רוצים שיהיה קהל ובטוחים לשקט, אבל ההתאחדות מתנגדת בגלל החלטת המשטרה. האם גם הדרבי הת"א בגמר הגביע יהיה ללא קהל? במקום להוכיח שהכדורגל הוא הרבה מעבר למאבקים של דו קיום החליטו ללכת על הצד הפחדני וחבל! אפשר וצריך להתמודד עם כל בעיה והכדורגל זה התחלה טובה

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-05-2021
  • 13:05

היום בשעה 19:00 באיצטדיון ר"ג הגדול והמרווח יתקיים גמר המחוזות בליגה א בין מ.ס. טירה ומכבי קביליו יפו. ללא ספק מדובר   בשתי הקבוצות הסגניות הכי טובות שהיה אפשר לקבל במעמד זה ולשתי הקבוצות יש את הקהל הגדול ביותר שיכול היה להגיע מבין קבוצות הפלייאוף והערכה שלנו שהיה צפי לכ 4000 צופים מינימום אם לא יותר...אז למה בעצם אין כניסה לקהל ? 

 

ההתאחדות כמובן תתגונן שמבחינתה אין בעיה, הכל בידי המשטרה שבצדק או לא לקחה את ההחלטה ביום שישי שעוד היה טרי מדי לחשוב על משחק מעורב ובעיקר קריטי כמו זה. 

 

השאלה פה האם ההתאחדות לא היתה צריכה לדחות את המשחק ליום שלישי? קבוצות היו מתכוננות יותר טוב ובעיקר היו עושים במשטרה הערכת מצב אחרת, שכן היום נראה כאילו לא היה כלום רק לפני מספר ימים, והדו קיום חזר ובגדול. לדעתי היינו רואים משחק מעניין עם 4000 צופים באיצטדיון הענק בר"ג, שיכול בשקט למנוע חיכוך בין הקהלים. שגם ללא קשר למצב חייבים לייצר הפרדה מוחלטת. 

 

ואני רק שואל, האם הדרבי הת"א בגמר גביע המדינה היה משוחק היום היה ללא קהל? האם משחקי הלאומית שיתקיימו ביום שלישי יהיו ללא קהל? אני חושב ששוב ההתאחדות לקחה את ההחלטה הכי קלה מבחינתה ומנעה הנאה גדולה מצד שני הקהלים וחגיגה גדולה של הליגות הנמוכות. ומה לגבי הגו קיום שיכול להוכיח שבכדורגל כולם שויים ואין הבדלים בין מין, דת גזע..

 

לסיכום, זהו הפסד קטן לקבוצות הפסד גדול לדו קיום שיכול להוכיח שהכדורגל הוא הרבה מעבר למלחמות של דת, מין וגזע...

 

בהצלחה לקבוצות ושהטוב ביותר ינצח היום!!

הוסף תגובה
תגובות
  1. חרטתן. עלק דו קיום שמאלן (רון 23-05-2021, 13:12)
    מדינה אחת ממזרח ומערב לירדן לעם אחד. איזה דו קיום. עם אחד לב אחד. רק ליהודים.אוהד רון יא שמאלן. שכחת כמה רדפו אחריך ערבים לתת לך מכות במשחקים. שמאלן לקקן. איכס להקיע עליך.
  2. כל הכבוד לך רון ! (אוהד יפו 23-05-2021, 15:00)
    האמת הפתעת אותי , לאור משקעי העבר בינך לאוהדי יפו , אך הפעם אני חייב להודות שכל מילה שלך , כסלע ובמקום , כנראה שניאלץ לצפות בשידור המשחק של קבוצתנו האהובה בטלוויזיה וחבל שגם ההתאחדות נגררת אחרי הטירוף שמתחולל במדינה מזה זמן רב , אני מתגעגע למדינה עם הנהגה שפויה שיש היגיון בכל החלטה ואכן שתי הקבוצות מעורבות ויש שחקנים וגם אוהדים ערבים ויהודים . צדקת באלף אחוזים שהמשחק היה צריך להתקיים עם קהל על מנת לחזק ולא לחבל בדו קיום , בכל מקרה אני מאחל בהצלחה ליפו ושיהיה משחק ספורטיבי והוגן , היידה יפו !!!
  3. יפי נפש , ואם היה משהו מתחמם את מי ההיתם מאשימים ? (ליגה א 23-05-2021, 16:03)
    תמשיכו להיגרר אחרי עמיקם והטעויות שמה שהוא יודע זה אם הגול היה ב1982 או 1984 בבוקר
  4. זבלן (מוסאי 23-05-2021, 16:14)
    מה אתה מקשקש עדיף לשחק ללא קהל החלטה אמיצה וגדולה של כוחות הביטחון כל הכבוד חסכו ניפ
  5. ליפו (אזוריה 23-05-2021, 16:17)
    תאמת הקהל של יפו יכול לריב עם עצמו לא צריך קבוצה אחרת כדי שיריבו איתה
  6. חאלס עם הדו קיום הזה (טפי על וושקום 23-05-2021, 20:08)
    מספיק ללקק לערבים ולתרץ זאת כדו קיום ! הבני זונות תקפו עם אחיהם מהשטחים טמעזה כאילו אין מחר . איפה נעלם הקול השפוי ? אם הקולות השפויים במגזר לא השכילו לרסן את האנשים שלהם , שלא יבואו בטענות לנו ! סשני בצדדים יש חארות . כל מד יטפל בחרא שלו! בנתיים ישר
  7. אין דו קיום (אלי 23-05-2021, 22:01)
    עם חיות צמאות דם