בוחרים את קשר העונה בליגה א' דרום!

עונת הכדורגל בליגה א' דרום סיפקה לנו המון רגעי דרמה ושערים מרהיבים, כעת נותר לסכם אותה ולבחור את מצטייני העונה והפעם אתם תבחרו את הקשר הטוב ביותר לעונת 2021 במחוז הדרומי. תומר בן חיים שינה לחלוטין את העונה של אזור, ערן לוי הביא תצוגות ענק במרמורק, מאור אסור היה הברומטר של חולון, מתן בית יעקב כבש במספרים דו ספרתיים ואדלשטיין ועוז ראלי העלו את האדומים ללאומית. קישור להצבעה בתוך הכתבה

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 21-05-2021
  • 12:05

עונת הכדורגל בליגה א' דרום סיפקה לנו המון דרמות, אירועים ביזאריים, שערים נהדרים, רגעי אושר וכאב. כעת הגיע הזמן שלכם לבחור את מצטייני העונה. בסדרת הכתבות הזו אני נציג בכל קטגוריה שישה מועמדים ואתם תצביעו לשחקן שלכם בעמוד הפייסבוק של ''גולר'' באמצעות האימוג'ים. והפעם, הקשר הטוב ביותר לעונת 212020 במחוז הדרומי

 

המועמדים :

 

אוהד אדלשטיין (הפועל אדומים אשדוד), אימוג'י להצבעה בפייסבוק - heart

עוז ראלי (הפועל אדומים אשדוד), אימוג'י להצבעה בפייסבוק - surprise

מתן בית יעקב (מכבי יפו), אימוג'י להצבעה בפייסבוק - laugh

מאור אסור (ירמיהו חולון), אימוג'י להצבעה בפייסבוק - angry

ערן לוי (הפועל מרמורק), אימוג'י להצבעה בפייסבוק - crying

תומר בן חיים (הפועל אזור), אימוג'י להצבעה בפייסבוק - אימוג'י אמפתיה.

 

ההצבעה בקישור הבא : (1) Facebook

 

 

אוהד אדלשטיין

איזו עונה אדירה עברה על אדלשטיין. הקשר, שעבר את עונתו השנייה במועדון, רשם עונת שיא בקריירה כשהציג יכולת איכותית ויציבה מידי שבוע והיה אחת מנקודות האור גם בתקופות הפחות טובות של הפועל אדומים אשדוד. במשחקי הפלייאוף הקשר שימש כמנהיג של הקבוצה במרכז השדה כשחילץ כדורים והציג יכולת טכנית מרשימה, הוא ייזכר בזכות שער הניצחון על מכבי יפו בתוספת הזמן שנתן למועדון את הכרטיס ללאומית.

 

אוהד אדלשטיין חגג אליפות עם האדומים, הוא יהיה קשר העונה? (צילום : אבישי אפטקר, מדיה אדומים אשדוד)

 

עוז ראלי (הפועל אדומים אשדוד)

עוד קשר שרשם עונה נפלאה במדי אדומים אשדוד. ראלי, שנחשב לאחד השחקנים הבכירים והטובים בליגה, הוסיף המון איכות למשחק המעבר של האדומים ורשם כמה שערים עוצרי נשימה. במשחקי הפלייאוף הקשר הוסיף המון ניסיון ובסופו של דבר הוא חגג עלייה היסטורית עם המועדון.

 

עוז ראלי הוסיף המון איכות לאדומים, הוא יהיה קשר העונה? (צילום : אבישי אפטקר, מדיה אדומים אשדוד)

 

מתן בית יעקב (מכבי קביליו יפו)

הנסיך של מכבי יפו רשם את עונתו הטובה ביותר בקריירה. בית יעקב פשוט כיכב לאורך על העונה כשכבש 12 שערים ונתן למועדון אין ספור רגעי אושר. הרבה בזכות הפליימיקר, מכבי יפו הגיעה למקום בו היא נמצאת היום. עבור מתן בית יעקב ומכבי יפו זה עוד עשוי להסתיים בעליית ליגה.

 

מתן בית יעקב רשם עונת פריצה אדירה במדי יפו, הוא ייבחר לקשר העונה? (צילום : דדי ברק)

 

מאור אסור (ירמיהו חולון)

אחד הקשרים הטובים בליגה, מאור אסור, רשם עונה נפלאה במדים של ירמיהו חולון. אסור שימש כברומטר של הקבוצה כשהוא התעלה ברגעים קשים וסיפק לא מעט שערים מרהיבים ובישולים חשובים ושהובילו את ירמיהו לעונה סדירה יוצאת מן הכלל. כמו כל הקבוצה, גם אסור רשם פלייאוף פחות מוצלח אך חשוב לזכור את העונה הטובה שרשם.

 

מאור אסור להט על הדשא, הוא יבחר לקשר העונה? (צילום : מני בן ארי)

 

ערן לוי (הפועל מרמורק)

השחקן הבכיר בליגה, ערן לוי, רשם תצוגות ענק בעונה הסדירה כשהוא באופן בולט היה השחקן הטוב ביותר של מרמורק. לוי סיפק המון רגעים נהדרים כשבמשחקים רבים נראה היה שהוא בדרגה מעל הליגה. בסופו של דבר שחקן נבחרת ישראל לשעבר כשל במשימה להעלות את מרמורק לפלייאוף אך אין לשכוח את הפעולות האדירות שביצע. בסופו של דבר הוא סיים את העונה עם עשרה כיבושים.

 

ערן לוי חוגג שער, הוא ייבחר לקשר העונה? (צילום : דדי ברק)

 

תומר בן חיים (הפועל אזור)
כשתומר בן חיים הגיע להפועל אזור, היא הייתה מסובכת בעומק התחתית כשלא מעט אנשים סימנו אותה כמועמדת לירידה לליגה ב' אך מהרגע שהקשר נכנס לעניינים ראינו קבוצה אחרת באזור. תומר בן חיים הוסיף המון איכות לצד מנהיגות. השחקן סיים עם שישה כיבושים והיה הסיבה הבולטת לכך שאזור הבטיחה הישארות בשלב מוקדם של העונה.

 

תומר בן חיים שינה לחלוטין את העונה של אזור, הוא ייבחר לקשר העונה? (צילום : יח''צ)

 

כעת נותר לכם לבחור את קשר העונה בליגה א' דרום !

 

ההצבעה בקישור הבא :  (1) Facebook

 

ההצבעה לשחקן ההגנה של העונה במחוז הדרומי עדיין פתוחה!

קישור להצבעה כאן : (7) Facebook

אוהד אדלשטיין ועוז ראלי (צילום : אבישי אפטקר, מדיה אדומים אשדוד), מתן בית יעקב (צילום : דדי ברק), מאור אסור (צילום : מני בן ארי), ערן לוי (צילום : דדי ברק), תומר בן חיים (צילום : יח''צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חילץ כדורים (אוהד אדלשטיין 21-05-2021, 12:35)
    הוא טוב
  2. ט (אוהד יפו 21-05-2021, 12:59)
    שחקן העונה זה רק מתן בית יעקב בפור מעל כולם מלך שערי הליגה כל גול בצבע
  3. מה קשור (הזוי 21-05-2021, 13:33)
    ערן לוי??? תומר בן חיים ??? ערן לוי לא הגיע לפליאוף עם תקציב של ליגה לאומית תומר בן חיים לא שיחק חצי עונה איזה בחירות הזויות. מתן בית יעקב היה ענק אבל למאני טיים לא הגיע. אוהד אדלשטיין ניקו לנדסמן
  4. אזור (אזור 21-05-2021, 14:17)
    תומר בן חיים השאיר את אזור במו רגליו לבד עם כול הכבוד לכולם לתומר מגיע בפוווור
  5. כפר קאסם (בדיר מורסי 22-05-2021, 00:40)
    אוהד אדלשטיין שחקן העונה אוהבים אותך מאוד מאוד מאוד מאוד אחלה גבר בריאות אושר
  6. תומר בן חיים (אזורניק 22-05-2021, 13:56)
    ההצבעה לא הוגנת , לאדומים אשדוד אוהדים רבים ומצביעים בצדק לאוהד אדלשטיין שנתן עונה נהדרת . לאזור -2.5 אוהדים ופה המקום להזכיר כי תומר בן חיים לבדו השאיר את אזור בליגה . הגיע כשהיתה במקום האחרון עמוק בבוץ 3 נקודות מ-6 משחקים , 5 הפסדים , חדר הלבשה על הפנים וייאוש רב . מאז שהגיע הכל פרח , הנהיג יחד עם הותיקים את הקבוצה עשו נצחונות יפים והבקיעו 3 רביעיות עם תצוגות תכלית תאווה לעיניים . הבקיע 6 שערים בישל 10 שערים . מנהיג אמיתי ! אדלשטיין ודאי יזכה אבל בשבילנו תומר אתה שחקן העונה , התנהגת כאילו נולדת כאן , מצאת בית חם ומשפחה אוהבת . כאן המקום לציין גם את הותיקים -קובי כהן ,גל ספיר וחלבי שנתנו לך להנהיג ולהוביל . תודה תומר .
  7. שחקן העונה (צחי 22-05-2021, 21:12)
    ערן לוי
  8. בן חיים תומר לא נשכח מה שעשיתה לאלי כהן (בן חיים ללא ספק הלקקן מספר 1 23-05-2021, 20:50)
    תומר לך לזוזוט תקנה לו טמפונים ילשון גדולה מה שעשיתה בחדר הלבשה עם אח שלו הצבוע הזה
  9. תומר בן חיים ברוררר (מני 28-05-2021, 15:49)
    חד משמעי!!!!!