''גם אם לא אמשיך הפועל קלנסווה תשאר בית חם''

מאמנה של הפועל קלנסווה, מחמוד עוודי, הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה בשלב מוקדם של העונה וזאת למרות תנאים קשים ותקציב זעום. המאמן, שבדרך לסגור עונה שנייה במועדון, התייחס לכל הנושאים הבוערים סביב קלנסווה ורגע לפני סיום עונה מוצלחת הוא אומר: ''כולם ראו את ההצלחה שעשינו בליגה מאוד קשה.''

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-05-2021
  • 17:42

עונה קשה במיוחד עברה על הפועל קלנסווה. המועדון נאלץ להתמודד עם תקציב נמוך במיוחד ותנאים רעועים כשלא היה מגרש אימונים מסודר והקבוצה נאלצה לבצע המון שינויים תוך כדי תנועה ולמרות זאת היא הצליחה להבטיח את המקום בליגה ב' כבר בשלב מוקדם. מי שאחראי להצלחה הזו הוא המאמן מחמוד עוודי שלא ויתר ובעונתו השנייה במועדון הוא רשם הצלחה אדירה. 

 

עוודי, תסכם לנו את העונה עד עכשיו להפועל קלנסווה.
''עונה קשה מאוד עם תנאים מאוד קשים שלא מתאימים לקבוצה שמשחקת ברחוב. לא היה לנו מגרש אימונים ודברים הכי בסיסיים לקבוצה .
למרות כל זה עמדנו במטרה שההנהלה ביקשה ממני וזה להישאר בליגה מוקדם ואפילו לפני משחקי הפלייאוף התחתון  ועל זה מגיע לכולם תודה גדולה להנהלה ולצוות המקצועי ובעיקר לשחקנים שעשו הכול למרות התנאים הקשים.''

 

איך עברה עליכם העונה עם אתגרי הקורונה?
כל הקבוצות נפגעו מהקורונה יש יותר ויש פחות אנחנו נפגענו מאוד. שינינו את הסגל העונה שלוש פעמים ואפילו היה לקבוצה שלושה מנהלי קבוצה וכל אחד עם מטרות אחרות לגמרי. אם היה לקלנסווה מגרש ביתי היינו משנה שעברה בליגה א והשנה היינו מסיימים בפלייאוף העליון למרות השינויים הרבים בסגל .

 

למרות התקציבים הלא גבוהים, איך הצלחת לבנות קבוצות טובות בשתי העונות שלך במועדון ?
''התקציב שהעלה את הקבוצה מליגה ג הוא יותר ממה שהקבוצה נתנה בשתי עונות בליגה ב וכולם ראו את ההצלחה שעשינו בליגה מאוד קשה.
 בשנה הראשונה פלייאוף עליון וללא הקורונה היינו קרובים לעליה לליגה א והשנה בתקציב מאוד קטן נשארנו בליגה ונשאר עוד שישה משחקים לעונה.
יש הרבה שחקנים ששיחקו הורידו את המשכורת שלהם בכדי להיות אתי באותה קבוצה ואני מודה להם הרבה .''

 

האם אחרי הצלחה בשתי העונות אתה ממשיך לעונה שלישית בקבוצה?
היה לי כיף לעבוד עם האנשים הנפלאים בקלנסווה עם כל התנאים הקשים הם ניסו לתת את הכול חוץ מהמגרש שזה בעייה של העירייה של קלנסווה.
יש לי הצעות לעונה הבאה אני אקח את הזמן ואחליט איפה להיות בעונה הבאה .וגם לפני חודשים הצטרף לקבוצה מנהל קבוצה חדש עארף סלאמה אדם נפלא שהיה כיף לעבוד איתו אני לא יודע את התוכניות שלו לעתיד  בכל מצב גם אם לא אמשיך הפועל קלנסווה תשאר בית חם.

 

לסיום, תרצה להתייחס למצב הביטחוני במדינה?

''מקווה שהמנהיגים ייקחו אחרוית ויחזירו את השקט מהר ויהיה שלום לכולנו כמה שיותר מהר.''

מוחמד עוודי, אחד המאמנים הטובים בליגה.צילום : יח''צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. קלנסווה מכירות משחקים (אוהד 22-05-2021, 19:16)
    כתב יקר תבדוק נתונים לפני שבוע קודם שיחקה קלנסווה נגד טייבה ו3 משחקניה הוחלפו דקה 30 שהבינו את במכירת משחק. שחקנים שם מרוויחים משכורות יפות מאוד מזה תמשיכו גם בפלייאוף למכור תבנו על התקציב הזה לעונה הבאה
  2. חלש (נדב 24-05-2021, 21:37)
    חזק בדיבורים וחלש באימון. אימן במקביל את ג'ת וירד איתם ליגה, רק קומבינות וקישקושים. קיבל תקציב לעלות ונכשל בגדול, אין שיטה, אין דרך ואין כלום.