בוחרים את שחקן ההגנה המצטיין של העונה בליגה א' צפון!

עונת הכדורגל בליגה א' צפון סיפקה לנו המון רגעי דרמה ושערים מרהיבים, כעת נותר לסכם אותה ולבחור את מצטייני העונה והפעם אתם תבחרו את שחקן ההגנה הטוב ביותר לעונת 2021 במחוז הצפוני. גל בראל כבש את שער העלייה של ריינה, נדב מוניס הוביל את הגנת טמרה, עסאם עייאשה בלט בטירה, נמיר אגא רשם עונת פריצה, אסף בן שבת נעל את הגנת הרצליה וביאן אבוריא כבש במספרים דו ספרתיים מעמדת הבלם,

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 15-05-2021
  • 17:13

עונת הכדורגל בליגה א' צפון סיפקה לנו המון דרמות, אירועים ביזאריים, שערים נהדרים, רגעי אושר וכאב. כעת הגיע הזמן שלכם לבחור את מצטייני העונה. בסדרת הכתבות הזו אני נציג בכל קטגוריה ארבעה מועמדים ואתם תצביעו לשחקן שלכם בעמוד הפייסבוק של ''גולר'' באמצעות האימוג'ים. והפעם, שחקן ההגנה הטוב ביותר לעונת 202021 במחוז הצפוני

 

המועמדים :

 

גל בראל (מכבי בני ריינה)  - sad

נדב מוניס (מכבי טמרה) - angry

עסאם עיאשה (מ.ס טירה) - heart

נמיר אגא (הפועל כאוכב) - laugh

אסף בן שבת (הפועל הרצליה) - surprise

ביאן אבוריא (הפועל בני זלפה) - (אימוג'י אמפטיה)

 

קישור להצבעה - (1) Facebook

ההצבעה באמצעות האימוג'ים.

 

גל בראל (מכבי בני ריינה)

הבלם, שנחשב לאחד הבלמים הבכירים בליגה, הצטרף לריינה במהלך העונה לאחר שעזב את הפועל רעננה והשתלבותו הייתה מהירה. בראל הוביל את הגנתו של אדהם האדיה אך מעל הכל הוא ייזכר כמי שכבש את שער העלייה מול הפועל כאוכב.

 

גל בראל העלה את ריינה ליגה, הוא ייבחר לשחקן ההגנה של המחוז הצפוני? (צילום : חגאג רחאל)

 

נדב מוניס (מכבי טמרה)

הבלם הנפלא שפתח את העונה בהפועל א.א פאחם ואף ערך כמה הופעות בשמשון כפר קאסם, הצטרף למכבי טמרה ובמהרה הפך לשחקן ההגנה המוביל של הקבוצה כשהוא ייצב את ההגנה והפך אותה לנקודת החוזק של הקבוצה העונה. טמרה ספגה בעונה הסדירה בסה''כ 13 שערים. לצד היכולת הטובה בצד ההגנתי, מוניס הוסיף עוד 2 שערים חשובים - שער ניצחון מול טבריה ושער חשוב בדקות הסיום מול צור שלום.

 

נדב מוניס הנהיג את החלק האחורי של טמרה, הוא יהיה שחקן ההגנה של העונה (צילום : מחסאן נסאר)

 

עסאם עיאשה (מ.ס טירה)

איזה עונה גדולה עברה על עסאם עיאשה. המגן הצעיר, ששיחק שגדל במכבי נתניה ושיחק בעבר בהפועל מרמורק ועירוני טבריה, קיבל הזדמנות העונה מחיים סירוטקין ולקח אותה בגדול. עיאשה הצטיין בשני צידי המגרש כשרשם מספר בישולים נאים והציג משחק הגנתי יציב. הוא ללא ספק אחד האחראיים המרכזיים ליכולת הטובה מאוד של טירה בחלק ההגנתי העונה.

 

עסאם עיאשה מבצע עוד תיקול מוצלח, הוא יהיה שחקן ההגנה של העונה ? (צילום : עלאא בדרנה)

 

נמיר אגא (הפועל כאוכב)

אין ספק שהפועל כאוכב היא קבוצת ההגנה של העונה. החבורה של עודד קוטר ספגה 6 שערים בלבד בעונה הסדירה והציגה פלייאוף טוב מאוד כשהיא הייתה קרובה משחק אחד מעליית ליגה. מי שבלט מעל כולם הוא נמיר אגא. המגן, שרשם את עונתו השנייה בכאוכב, רשם עונת פריצה יוצאת מן הכלל כשהציג יכולת נהדרת לאורך כל הדרך.

 

נמיר אגא היה נפלא העונה, הוא יהיה שחקן ההגנה של העונ? (צילום : עלאא בדרנה)

 

אסף בן שבת (הפועל הרצליה)

הבלם הצעיר (22) שגדל במכבי נתניה ושיחק בעבר בהפועל עפולה ובאזור, קיבל השנה הזדמנות אמיתית ממומו ניסטל ולקח אותה בשתי ידיים. בן שבת הפך במהרה לשחקן ההגנה המוביל של הקבוצה כשרשם את עונת השיא שלו בקריירה. הפועל הרצליה, שלאורך רוב העונה הייתה בתחתית, ספגה 18 שערים בלבד (פחות משער למשחק), לאסף בן שבת חלק חשוב בנתון מרשים זה.

 

אסף בן שבת רשם עונה גדולה, הוא יהיה שחקן ההגנה של המחוז הצפוני ? (צילום : עודד חסין)

 

ביאן אבוריא (הפועל בני זלפה)

בתוך העונה הקשה שעברה על הפועל בני זלפה, היה שחקן אחד שבלט מעל כולם והוא ביאן אבוריא. הקשר האחורי, שרק העונה עשה הסבה לעמדת הבלם כבש 11 שערי ליגה ובכך הפך למלך השערים של בית ב' במחוז הצפוני. אבוריא כבש המון שערים קריטיים וקשה לדמיין איך הייתה נראת העונה של זלפה בלעדיו. מעבר ליכולות ההתקפיות , אבוריא נראה טוב ויציב גם בחלק האחורי, ייתכן מאוד שכבר בעונה הבאה נראה אותו מתקדם לליגה בכירה יותר.

 

הבלם ביאן אבוריא הוא הכובש המצטיין של בית ב', הוא יהיה שחקן ההגנה של העונה? (צילום : עובאדה אקתילאת)

 

רוצו להצביע לשחקן ההגנה של העונה בעמוד הפייסבוק של ''גולר''. ההצבעה באמצעות האימוג'ים.

 

קישור להצבעה : (1) Facebook

צילום : חגאג רחאל, מחסאן נסאר, עלאא בדרנה, עודד חסין ועובאדה אקתילאת

הוסף תגובה
תגובות