"בפליאוף הכל אפשרי ועם טיפת מזל אולי גם נעלה ליגה"

כך אמר ליאור טל, מאמן מכבי נווה שאנן אלדד לקראת המשחק הראשון בפליאוף העליון. נווה שאנן סיימה את הליגה הסדירה במקום הראשון עם הפסד אחד בודד. האם היא תצליח לרשום פלייאוף מוצלח שיסתיים בעליית ליגה?

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 25-05-2021
  • 16:17

מכבי נווה שאנן אלדד עשתה עונה נהדרת. הקבוצה סיימה את הליגה הסדירה עם מאזן של 12 ניצחנות, שלוש תוצאות תיקו והפסד אחד. בסביבת הקבוצה כולם אומרים את אותם הדברים: שהקבוצה בריאה, חדר הלבשה חיובי ואיכותי וכמובן שנהנים שם מכל רגע. כנראה שמשהו שם בנוי נכון ומתופעל היטב. ליאור טל, מאמן הקבוצה מסביר את רוח הדברים לקראת משחקי הפליאוף.

 

ליאור, עשיתם עונה סדירה נהדרת, איך התחושות לקראת הפליאוף?

" האמת שהפתענו גם עצמנו. המטרה של הקבוצה בתחילת העונה לא הייתה לעלות ליגה או להגיע לפליאוף, אלא לעשות עונה יפה ולשחק כדורגל טוב בלי יותר מדי שאיפות גבוהות. אנחנו מאוד מרוצים, גם מהמקום הראשון וגם מיכלות טובה. אני חושב שנשר פייבוריטים ושאר הקבוצות פחות, אך הכל אפשרי. אנחנו מאמינים בעצמנו ועם טיפה מזל, גם נעלה ליגה."

 

שחקני נווה שאנן - סיימה את הליגה הסדירה עם הפסד אחד בלבד (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

 

באיזה כושר אתם מגיעים לפליאוף?

"היו לנו כמה שחקנים פצועים ובמשחקים האחרונים לא שיחנו בהרכב הראשון, אבל אנחנו מתאמנים קשה ונעשה הכל כדי להגיע בכושר הטוב ביותר."

 

מה המפתחות לניצחון מול טירת הכרמל?

"להמשיך באותה הדרך שלנו: לבוא עם נחישות והקרבה לשחק את הכדורגל שלנו ולא להיכנס ללחץ בגלל שזה משחקי פלייאוף. אם לא ננצח, אבל נהיה בתחושה ששיחקנו את הכדורגל שלנו, נרגיש טוב עם זה. עם זאת, אנחנו באים לנצח. בפליאוף הכל אפשרי, אבל לא נשנה את הכדורגל שלנו בגלל שהגענו אליו."

ליאור טל - מנמיך ציפיות (צילום: אלבום פרטי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קוסמים (נווה שאנן 26-05-2021, 06:57)
    ניהול ברמה ליגת העל הביא אותם לשם.ספסל רחב שאפו לשגיא אלי ואבי על הקסם
  2. רק הפועל טירה (טיראי 26-05-2021, 08:23)
    מי זה בכלל נווה שאנן? רק הפועל טירה עולה השנה
  3. הצגה (הייתי שם שנה שעברה 26-05-2021, 11:52)
    מועדון מצויין , קבוצה מגובשת , יש שם צוות מקצועי ברמה ! מאמן מצויין , עוזר מאמן, ומאמן שוערים, יחד בינגו וככה יעלו ליגה.