מכבי בני ריינה עלתה לליגה הלאומית, טירה הולכת למבחנים

דרמת הענק במחוז הצפוני של ליגה א' הגיעה היום לסיומה והיא הביאה עימה בשורה גדולה - מכבי בני ריינה העפילה ללאומית! המועדון הצומח רושם עליית ליגה שנייה ברציפות הישר לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי. במשחק המקביל טירה ניצחה את טמרה והיא תחכה למשחקי המבחן. כאוכב המאוכזבת תישאר עונה נוספת בליגה א'. כל האירועים בפנים!

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 06-05-2021
  • 19:01

ליגה א' צפון 

 

מכבי בני ריינה - הפועל כאוכב 1-2

אחד המשחקים הגדולים ביותר בשנים האחרונות בליגה א' סיפק לנו בשורה אדירה, מכבי בני ריינה עלתה לליגה הלאומית!

 

שתי הקבוצות הגיעו למפגש בידיעה שניצחון ייתן את הכרטיס הנחשק לליגה הלאומית. לאחר דקות מאוזנות ריינה עלתה ראשונה על לוח התוצאות משער יפה של אמיר אבו ניל המנוסה. התגובה של האורחת לא איחרה לבוא כשגבי גורי שיגר פצצה מכ-25 מטרים לרשת, חיים זיסקינד יכל להגיב טוב יותר. בחצי השני שתי הקבוצות ידעו שהתוצאה לא תשרת אותן והגבירו קצב אך בסופו של דבר החבורה של אדהם האדיה הייתה חדה יותר ובדקה ה-83 הבלם גל בראל כבש שער גבולי שנתן את האות לחגיגות. כאוכב יכולה להרגיש מאוד מאוכזבת, היא תשחק גם בעונה הבאה בליגה א'.

 

ריינה עולה לליגה הלאומית (צילום : חגאג רחאל)

 

מ.ס טירה - מכבי טמרה 1-2

החבורה של חיים סירוטקין ידעה שמעידה נוספת תסיים עבורם את העונה והפעם הם עמדו בלחץ. לאחר מחצית קצבית בדקה ה-46 רן רול כבש שער חשוב שנתן הרבה שקט בטירה. היתרון הוכפל כמה דקות לאחר פתיחת המחצית כשמתנאל טדסה השלים שער נפלא. טמרה עוד ניסתה לחזור כשצימקה ל2-1 אך נראה שהעייפות הכריעה את הצהובים שסיימו במקום האחרון בבית.

 

צילום : חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. שיפוט גרוע (טברייני 06-05-2021, 21:52)
    בנימריינה הבקיעו שער לא חוקי בכלל מקילומטרים רואים לא היה, לגבי הנבדל של כאוכאב לא ראיתי את זה הבנתי לא היה נבדל
  2. יאללה שתוק (בני ריינה כוסאמק 06-05-2021, 22:36)
    תגיד אתה לא מתבייש איך שיפוט גרוע באותו שבוע שספיר ברמן
  3. שילמתם בכדי לעלות (ריינה יא מושחתים 08-05-2021, 06:29)
    אמן תרדו ולא תחזיק מעמד בלאומית . כי קניתם כמה סוכני שחקנים בכדי שישפיעו על המיוצגים משחקני היריבה . לא לדבר על צוות השיפוט שכל המדינה ראתה את העוול שעשו. ואדהם האדיה תפסיקו ליצור קשר עם שחקני היריבה במהלך שבוע משחק גורלי .