הכח ר''ג ומ.ס דבורייה ירדו לליגה ב', נורדיה ביצעה מהפך מדהים

מחזור אמצע השבוע בפלייאוף התחתון בליגה א' סיפק לנו מבול של שערים ותוצאות מכריעות. במוקד, הכח רמת גן חווה שפל היסטורי בדמות ירידה לליגה ב' וזאת דווקא לאחר שניצחה, מ.ס דבוריה איבדה יתרון מול זלפה וגם היא ירדה באופן סופי. נורדיה חזרה מפיגור כפול וניצחה 4-2 את אשקלון והיא בדרך להבטחת עונה נוספת בליגה. כל התוצאות בפנים

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 04-05-2021
  • 19:34

ליגה א' דרום

 

ביתר נורדיה ירושלים - הפועל אשקלון 2-4

החבורה של ויקטור גניש ידעה שכל תוצאה מלבד ניצחון ביתי תקרב אותה למבחני ההישרדות בליגה. ההתחלה הייתה רעה מאוד עבור הצהובים - שחורים כשכבר בדקה השלישית אוריאל פיניה העלה את אשקלון ליתרון. במחצית השנייה האורחים העמיקו את הבור של נורדיה כשדולב אברג'ל הצעיר הכפיל את התוצאה אך דווקא ברגע זה נורדיה התעוררה וביצעה מהפך מדהים! אסף גובזה ודסה טגניה השלימו כל אחד צמד נפלא ונתנו וקבוצתם ניצחון שאולי שווה הישרדות בליגה. בעקבות התוצאה - נורדיה עקפה את כסייפה והיא כרגע מעל הקו האדום.

 

אסף גובזה וביתר נורדיה עדיין בחיים (צילום : מני בן ארי)

 

מכבי שעריים - הכח עמידר רמת גן 4-2

בהכח ידעו שרק נס ישאיר אותםבליגה ובמועדון קיוו לשבור את רצף ההפסדים הארוך בעיקר בשביל הכבוד וכך היה, הצעירים של הכח הופיעו סוף סוף למשחק ונתנו תצוגה גדולה. ירין מסיקה, שחקן הנוער שחף לוי וקאני סילבה (צמד) חגגו ברחובות. בעקבות התוצאה, הסגולים קוטעים רצף ארוך של עשרה הפסדים ברציפות אך בעקבות ניצחונה של נורדיה, הכח עמידר רמת גן נפרדת סופית ורשמית מליגה א'. מועדון הפאר הסגול, שבארונו שני אליפויות, נמצא בנקודת שפל היסטורית. שעריים עם הפסד שני ברציפות.

 

מ.ס דימונה - מכבי יבנה 0-1

שתי הקבוצות ידעו שניצחון במפגש משמעותו הישרדות בליגה כמעט באופן סופי. בדקה ה-30 נועם דיעי הצעיר העלה את המאחרת ליתרון שהחזיק עד לסיום. בעקבות התוצאה, דימונה הבטיחה באופן מעשי עונה נוספת בליגה א' וזאת לאחר שרוב העונה היא בילתה מתחת לקו האדום. יבנה של זוזוט תקווה למעידות של אור יהודה כדי להבטיח סופית הישארות.

 

אור יהודה - שמשון כפר קאסם 1-0

יעקב טל וקבוצתו ידעו ערב המשחק שהפסד נוסף משמעותו קרבות הישרדות עד לרגע האחרון וכך היה. לאחר מחצית מאופסת, סיראז' נסאר העלה את האורחים ליתרון שהחזיק עד לסיום. שמשון כפר קאסם עם ניצחון ראשון בפלייאוף התחתון, אור יהודה מתחילה להבין שהעונה הזו הולכת לכיוונים לא טובים, היא רחוקה שתי נקודות בלבד מהמקום האחרון ובמקרה הטוב, היא תהיה במשחקי המבחן.

 

שמשון רושמת ניצחון ראשון בפלייאוף התחתון (צילום : חמודי זמירו)

 

תוצאות נוספות : כסייפה - הפועל מרמורק 5-2

 

ליגה א' צפון

 

הפועל בני זלפה - מ.ס דבורייה 1-2

מפגש התחתית הלוהט בבית ב' הסתיים בנוקאאוט של זלפה. הפתיחה הייתה שייכת דווקא לאורחת כשבדקה החמישית חמודי ג'אבר העלה אותה ליתרון אך צמד אדיר של מיזר זועבי עוד במחצית הראשונה נשמר עד לסיום ונתן לחנא פרהוד ניצחון אדיר. בעקבות התוצאה, מ.ס דבורייה נפרדת מליגה א' לאחר שנתיים. זלפה נצמדה לשאר יריבותיה ופתחה את המאבק על המקום המפוקפק במבחני ההישרדות.

 

חנא פרהוד עשה צעד חשוב בדרך להישארות (צילום : חגאג רחאל)

 

מכבי צור שלום - הפועל בועיינה 0-3

החבורה של חיים לוי המשיכה בענק את המומנטום הנהדר שלה כשניצחה באופן מרשים 3-0 את בועיינה המתפוררת. במחצית הראשונה לידור באבא להט עם צמד שערים, באסל שעאבן הצטרף לחגיגה השני וקבע 3-0 ענק לצור שלום שעמדה בלחץ ותקווה להימנע ממשחקי מבחן. בועיינה, שנחשבת לאחת מהפתעות העונה בצפון, רושמת הפסד רביעי ברציפות בפלייאוף והיא תסיים את העונה בטעם חמוץ.

 

הפועל הרצליה - הפועל בני פרדיס 0-1

החבורה של מומו ניסטל, שנחשבה בשלבים מסוימים בעונה כמועמדת לירידה, הבטיחה היום באופן סופי עונה נוספת בליגה א' כשניצחה 1-0 את פרדיס החזקה משער בדקה ה-70 של הכישרון הצעיר עומר שירזי. הרצליה עם ניצחון שלישי ברציפות, פרדיס עם הפסד ראשון בפלייאוף.

 

תוצאות נוספות : עירוני טבריה - מג'דל כרום 1-3, רובי שפירא - טייבה 2-2

דבורייה נפרדת מליגה א' (צילום : עובאדה אקתילדאת)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ממש בושה (יוסי 04-05-2021, 22:57)
    סליחה לכל אוהדי והנהלה של אור יהודה אם ככה מתנהל מועדון בלי צורה בלי כבוד לסמל למועדון צריך לפרק לבנות בסיס חזק של הנהלה אם תקציב גבוה ולא סיפורים שמספרים לקהל שלנו על ניהול שוטף אז קודם לפני הכל להתפלל לא לרדת ליגה ועוד משהו רובצת על המועדון קללה שחייבים להסיר אותה לא יתכן 10 משחקים בלי ניצחון ופצועים ופיטורי מאמן תעשו בדק בית ומהר
  2. צודק מספר 1 (טוני 04-05-2021, 23:09)
    אפשר לנהל מועדון של ליצנים מכניסים איש הנהלה לשחק עושים שכונה מהכדור רגל בעיר במקום לקדם את הנוער לבוגרים הכל מתחיל מהשורש הבסיס זה הנוער ככה הורסים את העתיד שלהם היום האיתי במשחק וממש נגעלתי כבר בליגה ב היה יותר כייף מועדון בלי עתיד צריך החליף שם את כל ההנלה ולהביא ספוסנר שיחזק את המועדון מסכנים האוהדים עדיף שנרד ליגה אור יהודה חבל על המעמץ גם ככה נרד לפחות לעלות אם הנוער ולא אם חבר הנהלה גיא פרץ ממש עצוב אייך שאתם נראים תתפטר
  3. הכל קשקושים , (למספר אחד 04-05-2021, 23:12)
    הנהלה פושעת .. פרץ היום שיחק במשחק? מה חשב להציל את המולדת אחרי שהתעלל בשחקנים . בלי סיפורים שום קללה באור יהודה העדיפו את הפצועים בחוץ כדי להצדיק את הכשלון שלהם מפברואר כולם שם פשוט בחרו לא להכשיר אותם , לשחרר אותם , אם יש קללה היא קללת הגזל שגנבו פ
  4. אם יש לך משהו לומר ...אז תאמר ! (אור יהודה זה הלב 04-05-2021, 23:28)
  5. מוצפי = מכר את אור יהודה לכו תבדקו (מוצפי = ירידת ליגה 05-05-2021, 07:28)
    אגודה שמעסיקה אדם שפל נוכל אלים ומגעיל סופה לרדת ליגה תעיפו את מוצפי הנבלה הסרוחה עכשיו ומהר. צוצפי יומך הגיע.