נבחרת המחזור בליגה א' צפון בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

מחזור סוף השבוע בליגה א' צפון סיפק לנו המון רגעים נהדרים ותוצאות דרמטיות. במשחק המרכזי הפועל כאוכב היממה את טירה ותצטרך נס כדי לסיים במקום הראשון, ריינה גברה על טמרה והיא תהיה תלויה בעצמה במחזור הסיום, מגדל העמק הביסה את באקה ודבורייה ורובי שפירא נפרדו ב0-0. כעת נותר לבחור את מצטייני המחזור.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 03-05-2021
  • 17:46

שוער

חאלד עזאם (הפועל כאוכב)

שוערה של כאוכב, חאלד עזאם רשם משחק ענק מול טירה כששמר על שער נקי ורשם מספר הצלות מרשימות. בדקה ה-90 השוער הדף פנדל של רן רול, שלוש דקות מאוחר יותר קבוצתו עלתה ליתרון וניצחה את המשחק. עזאם הוכיח איזה שוער ענק הוא.

 

חאלד עזאם הציל פנדל מול טירה (צילום : עלאא בדרנה)

 

הגנה

אדיר עטיה (צור שלום)

משחק גדול של הבלם המוכשר אדיר עטיה שנראה נהדר בצד ההגנתי ואף כבש את השער השני במשחק. בעקבות הניצחון של הקבוצה, היא בדרך הבטוחה להבטיח עונה נוספת בליגה.

 

עומר שירזי (הפועל הרצליה)

המגן הצעיר (19) שגדל במחלקת הנוער של הפועל רמת גן ובני יהודה, כבש שער ניצחון חשוב לזכות הפועל הרצליה במפגש עם בועיינה. שירזי, שיכול לשחק גם כקשר, כבש שלושה שערים העונה.

 

איהאם אבדאח (הפועל כאוכב)

הבלם הנפלא של כאוכב, איהאם אדבאח הציג משחק מעולה מול טירה החזקה. השחקן שהגיע מהליגה הלאומית הציג משחק מנהיגות נהדר ועזר לקבוצתו לנצח את המשחק.

 

איהאם אבדאח מציג יכולת טובה מהרגע שנחת בכאוכב (צילום : עלאא בדרנה)

 

קישור 

הייתם חלבי (הפועל כפר כנא)

הקשר כבש צמד גדול מול בני פרדיס ועזר לקבוצתו להשיג נקודה במשחק הקשה. הייתם חלבי הוא השחקן המוביל של כפר כנא העונה שלזכותו תשעה שערים.

 

הייתם חלבי לוהט העונה (צילום : מחסאן נסאר)

 

סאמר חמוד (הפועל מגדל העמק)

הגרזן האחורי של מגדל העמק הצטיין בניצחון הענק 3-0 על באקה אל גרביה. הקשר, שהגיע ממכבי טמרה, מציג יכולת טובה באופן עקבי במדי מגדל העמק.

 

קאסם נג'אר (הפועל כאוכב)

הקשר המוכשר של כאוכב, קאסם נג'אר, כבש שער ניצחון אדיר מול מ.ס טירה בתוספת הזמן והעלה את קבוצתו לראשות הבית. אם כאוכב אכן תעלה ליגה, אוהדי הקבוצה לא ישכחו את השער החשוב של נג'אר.

 

קאסם נג'אר רשם את השער החשוב ביותר העונה של כאוכב (צילום : מחסאן נסאר)

 

אופק מלול (הפועל מגדל העמק)

שחקנה הבולט של מגדל העמק, אופק מלול, נראה נהדר במשחק החשוב של הקבוצה מול באקה אל גרביה ואף הוסיף שער חשוב. בעקבות הניצחון על באקה, מגדל העמק קרובה להבטיח עונה נוספת בליגה.

 

 

התקפה

חסיב אבו רוקון (הפועל בני פרדיס)

חלוצה של פרדיס, חסיב אבו רוקון, נמצא בכושר יוצא מן הכלל. השחקן הרשים עם צמד ענק לרשת של כפר כנא, גם במחזור הקודם הוא כבש צמד וסך הכל אבו רוקון כבש 11 שערי ליגה.

 

חסיב אבו רוקון מציג מספרים דו ספרתיים (צילום : חגאג רחאל)

 

מגד גיש (הפועל בני ערערה)

החלוץ המוביל של ערערה, מגד גיש, חגג צמד גדול מול טייבה שעזר לקבוצה לנצח ולהבטיח הישארות מוקדם מהצפוי. גיש חווה עונת פריצה נהדרת בליגה א' צפון כשלזכותו 9 שערים.

 

מגד גיש שוב ניצח לערערה את המשחק (צילום : חגאג רחאל)

 

סלים עמאש (מכבי בני ריינה) - שחקן המחזור!

איזה משחק ענק של סלים עמאש. הקשר, שתופקד כחלוץ בעקבות הסגל החסר של ריינה, הפציץ עם שלושער ענק לרשת של טמרה. בעקבות ניצחונה של ריינה, היא תהיה תלויה בעצמה. 

 

סלים עמאש חוגג מול טמרה (צילום : מחסאן נסאר)

 

מאמני המחזור

עודד קוטר ואדהם האדיה (הפועל כאוכב ומכבי בני ריינה)

שני המאמנים השכילו לנצח במחזור האחרון בפלייאוף העלייה ולכן הם יהיו תלויים בעצמם במחזור האחרון שבסיומו ככל הנראה אחד מהם יחגוג עלייה ללאומית.

 

אדהם האדיה הוא אחד ממאמני המחזור (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מי זה סאמר חמוד בכלל (מגדל 03-05-2021, 18:28)
    שחקן מאוד חלש כל המסירות שלו היו ליריב השוער של מגדל לקח אחד על אחד מאיבוד שלו בלנדר יותר טוב ממנו ב 8 דרגות אתם מקשקשים
  2. בלנדר הכי טוב במגדל מי זה חמד בכלל (המבקר 04-05-2021, 10:06)
    מה זה בגלל שהוא מלקק נותנים לו נבחרת מחזור בלנדר עולה עליו בלנדר הכי טוב בקישור של מגדל