סיכום מחזור 16: ליגה ב' דרום ב'

בליגה ב' דרום השנייה היו משחקים אש! אילת ושדרות ממשיכות לנצח ומעניין יהיה לראות מי תהיה ראשונה בסוף העונה הסדירה. ירוחם לא התקשרו נגד בית"ר אשדוד מהתחתית ולוד הצליחו להוציא מרהט ניצחון חוץ חשוב.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 02-05-2021
  • 10:11

 

בית א'

בבית א' יש שלוש קבוצות שמתחרות על הפסגה: אילת, שדרות וקרית מלאכי. שלושת הקבוצות הללו ניצחו ובשני המחזורים שנותרו מעניין יהיה לראות האם הקבוצה מהעיר הדרומית תישאר ראשונה בטבלה.

 

הפועל מרחבים 0 – בני אילת 4

שחקניו של שרון חיטמן הגיעו למגרש באופקים עם מטרה אחת ברורה: להישאר בפסגה. במחצית הראשונה לוח התוצאות כבר הראה על 1-0 לאורחים מאילת עם צמד של שחר בן ארי ושער של איליי אלימלך. במחצית השנייה עומר מזרחי הוסיף שער משלו וסגר את הפינה. במרחבים רושמים את הפסדם השלישי העונה והפער בינם לבין שלושת הקבוצות הראשונות כבר לא ניתן לגישור. במחזור הבא אילת תארח את מודיעין ומרחבים יארחו את ערד.

 

בני אילת - במסלול הנכון לליגה א' (צילום: רון בלומנטל)

 

מכבי שדרות 4 – עירוני מודיעין 0

הקבוצה משדרות רושמת את ניצחונים התשיעי העונה והפעם זה היה על קבוצת מודיעין. במודיעין יש קבוצת בטן טבלה קלאסית, בול באמצע הטבלה עם חמישה ניצחונות וחמישה הפסדים. בשדרות רוצים לרוץ עד הסוף ולהילחם באילת וקרית מלאכי כשבמודיעין את הנחת כשהן הבטיחו את הישארותם בליגה.

 

 

מכבי קרית מלאכי 2 – בית"ר קריית גת 0

בקריית מלאכי הגיעו למשחק מול קריית גת בשאננות קלה ובמחצית הראשונה התוצאה הייתה 0-0 ללא יותר מדי מצבים. למחצית השנייה שחקניו של אוהד יוסף עלו חדים יותר ותוך 21 דקות סגרו את הסיפור עם 2-0 משערים של אוראל קוריאט ודניאל אטיאס. בקריית גת רושמים את הפסדת השביעי העונה, אך המזל שלהם הוא שהמצב של יבנה וערד הרבה יותר גרוע.

 

הפועל גדרה 0  - מ.כ. ערד 0

 

בית ב'

בבית ב' גם יש מלחמה גדולה בפסגה. לוד הצליחה לנצח את רהט בחוץ ושומרת על מעמדה במקום הראשון כשירוחם נושפת בעורפה לאחר ניצחון יפה על אשדוד.

 

צעירי רהט 2 – הפועל לוד 3

שחקניו של אופיר רגב ידעו שהם חייבים לצאת מהמגרש ברהט עם שלוש נקודות כדי להישאר במקום הראשון. לאחר יתרון של 3-0 שחקניו של שלומי ניגרקר כמעט איבדו את זה כשהמארחים מרהט צימקו את התוצאה ל 3-2 בעשר הדקות האחרונות של המשחק. למזלם של לוד בתוצאה הזו הגיעה שריקת הסיום והם נשארו במקום הראשון עם הפרש של שתי נקודות מירוחם. ברהט הבטיחו את ההישארות ונתנו למוליכת הטבלה לצאת עם שלושת הנקודות בלי יותר מדי בעיה. ובלוד יכולים להמשיך לשיר :ויוה לוד!!

 

ההחתמות החמות של לוד מחודש דצמבר האחרון - לא סתם הם במקום הראשון

 

הפועל ירוחם 4 – בית"ר אשדוד 0

בירוחם יודעים לקרוא את הטבלה אז בלי חישובים מסובכים הבינו שחייבים לנצח את המשחק הזה בלי בעיות. שחקני אשדוד ניצחו 4-0 בלי יותר מדי בעיות, בעיקר כשמולם שחקני אשדוד מתחתית הטבלה לא היוו יריבה קשה למדי. במחזור הבא ירוחם יארחו את רהט ואשדוד את באר שבע.

 

מ.ס. שיכון המזרח 4 – בית"ר מעלה אדומים 1

שחקני שיכון המזרח רפויים לחלוטין כשהם במקום הרביעי בטבלה עם שבעה ניצחונות ושלושה הפסדים. מעלה אדומים רושמת את הפסדם השביעי כשלמזלם באשדוד ובאר שבע המצב גרוע יותר. חצי שעה לסיום המשחק התוצאה הייתה 1-1, אך לשחקניו של שמעון וקנין הייתה את הרגל המסיימת והתוצאה מדברת בעד עצמה.

 

מ.ס. באר שבע 0 – מכבי נתיבות 2

 

מצטיין המחזור: שחר בן ארי מבני אילת שרושם צמד ומוביל את קבוצתו לניצחון נוסף (צילום: שחר בלומנטל)

 

מאמן המחזור: שמעון וקנין, מאמן שיכון המזרח שידע להוליך את קבוצתו לניצחון חשוב.

 

מכבי שדרות בימים שמחים - האם יחזרו לחגוג גם השנה? (צילם: אורי גבאי - עמוד הפייסבוק מכבי שדרות)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ויוה לוד (אופיר רגב 03-05-2021, 01:10)
    הפועל לוד תעלה ולא יעזור לאף אחד