״למרות הההרחקות שפגעו בנו, אני ורק אני לוקח את כל האחריות המקצועית על הפספוס בפלייאוף״

צחי אילוז, מאמנה של ירמיהו חולון מתייחס ליכולת הגבוהה של קבוצתו לאורך כל העונה ולמצב שנקלעה במשחקי הפלייאוף, למכת הפציעות וההרחקות ולעונש הכבד שקיבל הבעלים רונן קנפו. צחי שמסכם עונה טובה אומר:"חשוב לזכור ולהבין שהמטרה והיעד שרונן והמועדון שאפו ורצו זה להגיע לפלייאוף העליון-ואת זה עשינו ובגדול בבית קשה מאאד".

  • על ידי: לירן ביטון
  • 29-04-2021
  • 14:25

ירמיהו חולון רשמה עונה סדירה פנטסטית! ומאז הגעתו של המאמן צחי אילוז, היא הציגה יכולת התקפית מצוינת, הגנה טובה ולא עשתה חיים קלים לליגה. בסופו של דבר הסגולים הצליחו להעפיל לפלייאוף העליון, אך שם הקבוצה אכזבה והיא נמצאת בתחתית הביתה לאחר שלא הצליחה לצבור נקודות. 

 

״שלא יהיו אי הבנות! למרות הפציעות וההרחקות שפגעו בנו בצורה קיצונית אני ורק אני לוקח את כל האחריות המקצועית על הפספוס בפלייאוף ומצב הקבוצה״ אמר צחי אילוז מאמן חולון והוסיף ״אני גם יודע לשים את האצבע איפה טעיתי והייתי חייב להגיב אחרת לגבי שחקנים מסויימים וזה האחריות שלי , אבל באותה נשימה ההגעה של הקבוצה למקום ראשון בליגה הסדירה זה אחריות שלי ואף אחד לא יכול לקחת את זה מאיתנו, בטח שאנחנו עושים ניצחון כפול על האדומים אשדוד שהם הקבוצה הכי חזקה ומושקעת וכנראה עולה ליגה ובצדק.״

 

בחולון הביעו ביקורת והתייחסו לסיבות שהובילו לכישלון של הקבוצה במשחקי הפלייאוף. לקבוצה הייתה מכת פציעות של שחקנים משמעותיים, ואם זה לא מספיק גם מכת הרחקות שלטענתם היו לא מוצדקות. 

 

צחי אילוז, עשה עונה חלומית בחולון, חבל שבפלייאוף דברים אחרים פגעו בו ובהצלחה שלו. צילום: מאור אלקסלסי. 

 

צחי אילוז התייחס לנושא ההרחקות והשיפוט ואמר: ״הגיעו מים עד נפש!! לא יכול להיות שיורקים בפרצוף של אנשים שבאים ומשקיעים מכיסם הפרטי ומזמנם האישי ומרחיקים אנשים כמו רונן כנפו שדאג לתנאים וניהול ברמה הכי גבוהה שיש וכולם יודעים שהרבה בזכותו הליגה לא התרסקה בזמן הקורונה לכולם כבר ברור שאי אפשר היה להתעלם ממה שקרה בפלייאוף עם הרחקות קלות והוועדות משמעת שהתנהלו בצורה תמוהה ולא מידתית וביקורת זה דבר טבעי ולגטימי.״

 

עוד הוסיף ואמר אילוז בנוגע לביקורת של המועדון כלפי השיפוט: ״לצערי כל פעם שהיה ביקורת מוצדקת מצד המועדון כלפי השיפוט או ההתאחדות זה החמיר את המצב וגרר וועדות משמעת חריגות והרחקות בלי פורופורציה. דבר שגרם לנו כקבוצה להתמודד עם בעיות קשות בסגל וחוסרים שגרמו לנזק כבד הכל נפל על שחקנים אחרים שגרמו לפציעות קשות,וזה עובדות ולא ״סיפורי אכלו ושתו לי״.

 

 לאורך כל הפלייאוף לא הפסדנו שום משחק בגלל יכולת, אם נעבור משחק משחק עמדנו שווים בשווים ובחלק היינו הרבה יותר טובים כמו מול הבקעה שברגע אחד פירקו לנו את הקבוצה עם שלוש הרחקות ופנדל ככה שלא הקבוצה הטובה ניצחה. והכי קיצוני היה במשחק המכריע מול האדומים הופענו ללא שבעה שחקני הרכב (5 מורחקים ו2 פציעות קשות שסיימו את העונה לטל בנש ואייל מלול) לא בכינו על המצב והוכחנו במשחק טוב שאנחנו בזכות בפלייאוף.״ 

 

 

לסיכום אמר המאמן: ״שורה תחתונה הכדורגל זה משחק של תוצאות ובזה כשלנו בפליאוף, ולכל הקשקשנים והמערבבים למינהם תהיו רגועים ותנשמו אני אחראי להכל וכל האחריות עליי, ואני יכול להגיד בוודאות שהסגל של הליגה הסדירה היה שווה עליית ליגה !!! 
בכל מקרה  דבר אחד בטוח לאדם כמו רונן כנפו מגיע הרבה אבל הרבה יותר ואני רק מקווה מאוד שזה לא יגרום לו להתרחק ולעזוב כי אין הרבה אנשים כאלה בכדורגל.״

צחי אילוז מתייחס למצב של הקבוצה (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בדיחה (ידען 29-04-2021, 14:36)
    הרי במילא ליגה א תתחדש רק בעוד חצי שנה...
  2. מאמן תותח והכי גבר שיש !!! (חולוניה 29-04-2021, 14:46)
    עדינו עונה גדולה ושאפו לכולם , מי שמבפנים יודע עם מה התמודדנו בפלייאוף זה היה כבר מוגזם ובלתי אפשרי
  3. צחי קיבל הצעה ויחתום במרמורק ודורסים תליגה (אחד שיודע 29-04-2021, 14:51)
    הפעם יבנה סגל חזק ומואזן ויהיה מאמן שלא עושה חשבון לאף אחד ותרשמו מרמורק ליגה לאומית
  4. בוא אלינו שנה הבאה מוריד את הכובע בפני צחי מאמן גדול (אדומים בדרך ללאומית 29-04-2021, 14:53)
    הייתי במשחק ובלי חצי הרכב שיחקו מצויין עמדו נכון ויכלו לנצח עם שחקנים שבחיים לא ראיתי או שמעתי , מאמן של ליגה לאומי קל
  5. צחי מאמן ענק עם לב זהב (רמי 29-04-2021, 15:02)
    שום אחריות אל תיקח נשמה המטרה היית הפלייאוף ועשית אותה בגדול בענק
  6. רונן שתביא כסף מהבית באמת תעלו, הכל זה ספונסרים ועירייה (חולון 29-04-2021, 16:57)
  7. מי שהביאו כסף באמת זה עופר ואיציק שאני הבאתי אותם (חולון 29-04-2021, 16:57)
    חצי שנה גם ככה אין ליגה, הוא מחפש כותרות
  8. מסתבר שליגה א בית ב' הרבה יותר חזקה (פרשנים חרטה 29-04-2021, 17:35)
  9. שאפו (גיל 30-04-2021, 05:43)
    לצחי ולצוות המיקצועי על העמדת קבוצה יציבה וטובה .הכישלון בפלייאוף ? לא קשור לכדורגל .
  10. קראתי בעיון רב את הראיון ועל הפחד שלך שקנפו יעזוב את חולון . (אוהד נייטרלי 01-05-2021, 17:54)
    לטעמי אתה צודק ואחרי העונש הלא מידתי שקיבל ימאס לו ולא ימשיך להשקיע מכספו ממרצו על חשבון הזמן היקר של משפחתו , אתה והשחקנים שלך יכולים להוכיח לו ב2 המשחקים שנותרו שאתם ראויים לתמיכתו , לעלות כבר לא תעלו , אך להילחם על כבודכם כספורטאים , אתם עדיין יכולים !
  11. תחזיקו אותי (אחד שמכיר 01-05-2021, 22:03)
    תוציאו את הכתבות משנה שעברה גם איים שיעזוב. חולון היו לפניו ויהיו אחריו. הדלת פתוחה רק צריך לצאת.