עונש מוגזם? רונן קנפו הבעלים של חולון, הורחק לחצי שנה מהמגרשים

רונן קנפו, האיש החזק והבעלים של ירמיהו חולון הורחק ע״י בית הדין של ההתאחדות לכדורגל לחצי שנה מהמגרשים. כזכור, בסיום המשחק של קבוצתו מול יפו הבעלים התעמת עם השופט עומרי לוי, שכתב דו״ח משפט חמור מאוד. בסופו של דבר בית הדין הכריע, והבעלים ספג עונש חמור מאוד. בחולון הגיבו לעונש ולנושא השיפוט שהשפיע על מצב של הקבוצה ואמר: ״ סימנו אותנו כנראה״

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-04-2021
  • 12:11

לא שקט בירמיהו חולון! בגזרת הקבוצה העלו בשבועות האחרונים טענות קשות כלפי איגוד השופטים על רדיפה לטענתם שפגעה קשות בקבוצה, והשפיעה על היכולת שלה במשחקי הפלייאוף העליון.  כבר במשחק הפלייאוף הראשון מול מכבי יפו, בחולון כעסו על שיבוץ השופט חסר הניסיון עמרי לוי שבסופו של דבר שכח להוסיף את תוספת הזמן למשחק אחרי שריקת הפנדל בדקה ה- 88 מה שלטענת אנשי חולון גרם להפסד בפתיחת הפלייאוף.  

 

במשחק השני מול בקעת הירדן הורחקו לחולון לא פחות מ - 3 שחקנים באדום, בינהם קיריל לאונוב , דוד יצחק ואלון סולטן . למחרת אחרי המשחק התבשר לחולון ששופט בית הדין הרחיק גם את השחקן המשמעותי של חולון בהתקפה אילי חן ל - 5 משחקים , זאת על ספק עבירת משמעת מול המשחק באור יהודה שהתקיים בכלל כחודש לפני הפלייאוף.  

 

בנוסף לכל זה, גם הבעלים רונן קנפו ספג עונש קשה והרחקה לחצי שנה מהמגרשים, זאת בעקבות חילופי דברים בין הבעלים והשופט עומרי לוי מיד אחרי המשחק הראשון מול יפו. השופט כתב דו״ח משחק חמור מאוד, ובית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט להרחיק את הבעלים. ואם זה לא מספיק, הורחק גם אתמול השחקן אלון סולטן ל - 2 משחקים נוספים . 

 

בחולון הגיבו לנושא השיפוט ואמרו: ״סימנו אותנו כנראה או שאין תקדים למה שקרה לנו מתחילת הפלייאוף , ההרחקה של רונן  לחצי שנה היא המסמר האחרון בארון. מקווים שהוא יחליט להישאר בכלל . הרסו לנו את הקבוצה.״

 

את תגובת רונן קנפו לא ניתן היה להשיג

הוסף תגובה
תגובות
  1. עלובים (גיל 30-04-2021, 05:36)
    אנשים קטנים ועלובים שניצלו הזדמנות שנפלה לידיהם כדי להתנקם ברונן ,בחולון, ובכלל בכדורגל . בושה !!!
  2. הכדורגל המקומי (רפאל מחולון 01-05-2021, 14:08)
    צודק אנשים קטנים ועלובים שחיפסו כותרות עוד ניפגש בסיבוב