״המטרה בעמישב בעונה הזאת היא להישאר בליגה״

דורון ממן הגיע לעמישב פתח תקווה לפני כשלושה מחזורים, והביא איתו לקבוצה את כל פילופסופיית המשחק שצבר לאורך השנים, והתוצאות לא איחרו לבוא. כשכעת מקבוצת תחתית ומועמדת פוטנציאלית לירידה, עמישב פתח תקווה עשתה תוצאות טובות והתקדמה לכיוון מרכז טבלה כשהמטרה המרכזית היא להישאר בליגה. בראיון לאתר גולר המאמן המנוסה מספר מה הוביל אותו לקבוצה, מה הוא חושב על על הכדורגל והתוכניות לעתיד

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-04-2021
  • 09:40

דורון מאמן הוא אחד השמות המוכרים בקרב המאמנים בליגות הנמוכות, שאימן בעבר קבוצות כמו בת ים בליגה הלאומית, ומס׳ קבוצות בליגה א׳. העונה הוא שימש כמנהל מקצועי במחלקת הנוער במודיעין וסיים את דרכו, ולאחר מכן שב לאימון בוגרים בעמישת פתח תקווה. ממן לקח על עצמו אתגר לא פשוט, הקבוצה הייתה בתחתית הטבלה ומועמדת פוטנציאלית לירידה, ואכן אפקט המאמן עבד! הצליח לחבר את הקבוצה ולשפר את היכולת והתוצאות לא איחרו לבוא, כשכעת הקבוצה במרכז הטבלה והמטרה להישאר בליגה. 

 

דורון, הגעת לפני לעמיישב לפני שלושה משחקים כשהיא בתחתית, רשמת שתי תוצאות תיקו וניצחון. מה סוד ההצלחה שלך?

"הגעתי לפני שלושה משחקים כשהקבוצה במקום הלפני אחרון וביקשו ממני רק להישאר בליגה. ההתחלה הייתה מאוד קשה מול שלוש הראשונותתחלתי מול שלוש הראשונות שמשון מחנה ויפו.. שלוש קבוצות חזקות.. מול שתי הראשונות עשינו שתי תוצאת תיקו ואת השלישית יפו ניצחנו 4:2..והיום התקדמנו לכיוון מרכז הטבלה."

 

מה המטרות בעמישב?

"המטרות בעמישב בעונה הזאת היא להישאר בליגה.. יש פה הרבה צעירים מוכשרים שביום מן הימים עם הכוונה  נכונה וקצת מזל יוכלו לשחק בליגה יותר גבוהה."

 

ספר קצת על המועדון הצנוע מפ"ת? 

"המועדון הוא באמת צנוע מתנהל ברמה הגבוהה ביותר עם 11 קבוצות במחלקת הנוער ובית ספר לכדורגל. עם מוסר תשלומים גבוה. אני מאמין שהם יגיעו לפחות לליגה א כי שם מקומם וזה לא יהיה רחוק מדי אלא בעתיד הקרוב.

 

מי לדעתך תעלה ליגה?ֿ

״להערכתי מי שתעלה .. שיחקתי מול שתי הראשונות ומההתרשמות שלי ששמשון יותר טובה ממחנה והקרב יהיה מול הוד השרון שהעמידה סגל מרשים בקנה מידה של ליגה ב״

 

דורון ממן, עושה עונה נהדרת בעמישב. צילום: איתן ידגר

 

מה הכייוון לעונה הבאה? 

"לגבי עונה הבאה הם רוצים להתמודד על עלייה ואני מאמין שהם יוכלו עם חיזוק נקודתי ושמירה על הקיים להתמודד על עליית ליגה. אחרי 25 שנה שאני מאמן כבר ראיתי את עצמי מסיים את החלק הזה בחיים כי התעייפתי מההתנהלות של מספר מועדונים שהייתי ומהבינוניות של המועדונים, והקש ששבר את גב הגמל אחרי עונה מצוינת במודיעין כמנהל מקצועי הופסקה לי העבודה. לקחתי החלטה שאני מסיים עם האימון ומתפנה לדברים אחרים. היום אם אתה לא מקושר ועושה טלפונים אז אתה לא יכול להתקדם. עשיתי בעבר כמה עליות ליגה בבאר שבע ואימנתי בלאומית גם בבאר שבע וגם בבת ים ואני יכול להיות גאה במה שעשיתי עד היום.

 

לסיום אומר דורון...:"במרבית הקבוצות שאימנתי הטבעתי את חותמי..אני לא מתבייש להגיד שאני לא נופל משום מאמן בשתי הליגות הגבוהות, אבל הכל עניין של טיימינג וקשרים. יש מאמנים שעד היום מתייעצים איתי, להגיד לך שזה לא מציק או מפריע הרבה פחות מבעבר כי אני יודע מה אני שווה ולאן יכולתי להגיע אם הייתי מקושר. אז אתה שואל למה בכל זאת באתי לעמישב? לא בגלל שמדגדג לי לאמן או ממקום כספי, אני עושה את זה נטו מכיוון שיש שם אנשים יקרים שנשארתי איתם בקשרים וביקשו ממני לבוא לעזור להם אז החלטתי לבוא גם בגלל שזה לתקופה קצרה של פחות מחודשיים. אני שמח לעזור להם ואני שמח שמאז שבאתי התוצאות הן מצויינות מעל למצופה.לסיום מה אני מאחל לעצמי זה בריאות ומה יהיה בכדרוגל?? לאן שההוא יכוון שם אני אהיה.. היום אני כבר לא חושב על זה יותר מדי.״

דורון ממן רוצה להשאיר את עמישב בליגה (צילום: רמי גרידייש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ממן בזבוז (באר שבעי 29-04-2021, 12:00)
    כאחד שמכיר אותו מבאר שבע ממן מאמון מצוין שחבל שלא הגיע לליגת העל.. זה עדיין לא מאוחר ממן אם רוני לוי העגלה מאמן אותנו אז אתה בטוח יכול לאמן.. תתקשר לאלונה כמו כולם.
  2. מאמן ממש טוב (מודיעין 29-04-2021, 12:01)
    סבח המגעיל פיטר אותו בשביל להביא את אלי כהן שגם אותו פיטר. עשית דברים יפים מודיעין. בהצלחה
  3. ממן (עמישב 29-04-2021, 12:02)
    מזל שהביאו את ממן אם ממן לא בא אנחנו יורדים ליגה. אחלה ממן
  4. ממן ענק (אחד שמכיר 29-04-2021, 12:04)
    אימן אותי שנתיים בבת ים אחלה מאמן וחבל שלא התקדם .. אתה עוד תגיע למעלה ממן אל תתייאש. למעלה רובם פחים רק קשרים.
  5. עירוני מודיעין זה הכישלון הכי גדול (מאיר 29-04-2021, 14:54)
    בעירוני מודיעין נכשלים שנה אחרי שנה עם תקציבי עתק לליגות הנמוכות. רוב מקבלי ההחלטות שם הם גונבי דעת גדולים. מעניין מה עושים שם עם הכסף. לכאורה, רק מסדרים שם ג'ובים למקורבים. למזלם את ראש העיר ביבס זה לא באמת מעניין, אז אפשא להמשיך לעשות מה שבא להם. אין מאמן אחד שעבד שם עונה מלאה בחמש השנים האחרונות. בושהההההה
  6. שחקן (שחקן שלו 29-04-2021, 20:09)
    מאמן גדול