סיכום מחזור 15: ליגה ב' צפון ב'

בליגה ב' השנייה בצפון היה לנו מחזור מרתק. מוסמוס נעצרו לאחר כמה ניצחונות כשאירחו את בית שאן, עין סהלה רשמו ניצחון נוסף לרזומה, נווה שאנן חזרו מהמחזור החופשי בכוחות מחודשים ובית"ר חיפה רושמים עוד הפסד לאוסף.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 26-04-2021
  • 09:40

 

בית א'

בבית א' בית שאן הגדולים עצרו את בני מוסמוס וחילצו מהם נקודה, איכסל לא התקשו מול ביר אל מכסור ועין סהלה שיחקו אותה עם ניצחון שני העונה.

 

בני מוסמוס 1 – הפועל בית שאן 1

שחקניהם של נסים וזיאב אגרביה אירחו את שחקני בית שאן וקיוו להמשיך את רצף הניצחונות. מנגד, מצאו את חבורתו של שניר שטרית שלא מתכוונים לתת לאף אחד לחגוג על חשבונם. בסופו של דבר כל קבוצה לקחה הבייתה נקודה אחת. בבית שאן עלו ראשונים ליתרון בדקה ה – 26 משער של טל דגן ובמוסמוס השוו את התוצאה בדקה ה  - 60 משער של חמאדה מחאג'נה.

שחקני בית שאן - לא נתנו לבני מוסמוס לחגוג על חשבונם (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

הפועל עין סהלה 4 – הפועל סינדרלה גלבוע 1

בעין סהלה רשמו את ניצחונם השני העונה. שחקניו של מוחמד קבהה נלחמים על חייהם בליגה הזו והם העבירו מסר ברור מאוד שאינם מרימים ידיים. כרם כבהא כבש צמד, עודאי כבהא ועמאר קבהא הוסיפו שערים משלהם. בשורות גלבוע ראדי מוהנא צימק את התוצאה שש דקות לפני שריקת הסיום ואין ספק שלא היו פה משחק שקול כלל.

 

מכבי אחי איכסל 2 – אחי ביר אל מכסור 0

 

בית ב'

בבית ב' שחקני נווה שאנן מוליכי הטבלה חזרו ממחזור חופשי וניצחו את נוג'ידאת אחמד בחוץ ללא קושי גדול, כפר קרע רושמים ניצחון שני ברציפות ובית"ר יעקב מתחילים להפסיד יותר מדי בתוצאה 1-0.

 

מכבי נוג'ידאת אחמד 2 – מכבי נווה שאנן אלדד 4

לאחר מנוחה של מחזור חופשי שחקני נווה שאנן לא התקשו במשחק החוץ נגד נוג'ידאת אחמד. במחצית הראשונה שחקניו של המאמן ליאור טל כבר די סגרו את הפינה כשהם יורדים להפסקה ביתרון 3-0 משערים של ארנון רבינוביץ, נועם בראון ורוברט ארחיל. במחצית השנייה שחקני נוג'ידאת צימקו ל 3-2 משערים של איתן אדרי וראזי מנסור ולקראת שריקת הסיום מריק שמחייב סגר את הסיפור עם שער משלו וקבע את תוצאת הסיום 4-2.

נועם בראון - הבחור חם (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

 

בית"ר חיפה 0 – איחוד בני בקה 1

שחקני בית"ר חיפה רושמים הפסד נוסף והפעם זה 1-0 קטן לבני בקה בבית. בבקה, חוזרים למסלו הניצחונות לאחר ההפסד לכפר כמא. בדקה ה – 26 בילאל פטימה הבקיע את השער היחיד במשחק שסגר את הבסטה.

 

איחוד בני כפר קרע 1 – הפועל טירת הכרמל 0

 

הפועל בני ג'ת 0 – כפר כמא 1

נווה שאנן - שומרים על פסגת הטבלה (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נווה מי? (שימי 27-04-2021, 08:25)
    קבוצה בלי כלום ושום דבר,איך הם במקום 1? הכל קומבינות בליגות האלו.