גיא וייס מסכם את המחזור בליגה א' דרום

סוכן השחקנים גיא וייס ראה מקרוב את משחקי המחזור הדרמטי שהיה לנו בליגה א' דרום ומביא בפנינו את סיכום המחזור על פי ראות עיניו. גיא וייס מכיר מקרוב את הליגה וכעת הוא מביא לנו זווית מעניינת על המחזור שהיה.

  • על ידי: מערכת אתר ''גולר''
  • 26-04-2021
  • 11:07

איזה מחזור מרתק זה היה כאשר בסופו הוא מתחיל לתת לנו כיוונים סופיים של הקבוצות שיתחרו על העלייה עד הסוף ומנגד מסתבך עניין זהות היורדת וזו שתלך למבחנים במחוז אחד.

 

נתחיל ממשחקה של מכבי יפו בבקעה. פשוט שאפו אדיר ליפו ניצחון ענק במגרש אולי הכי קשה בליגה לקבוצה שנמצאה במומנטום אדיר אבל הכח של יפו כמועדון שרק מי שחי את הליגה מבין את כוונתי הוא שניצח. יפו זה מועדון שיודע לבוא מוכן למשחקים גדולים ובנוי למשימות כאלו ואחרי הניצחון הזה הם ירוצו ראש בראש יחד עם אדומים אשדוד במאבק על העולה מהמקום ה1.

 

מכבי יפו חגגה ניצחון חשוב בבקעה (צילום : איתן ידגר)

 

אדומים אשדוד עושה ניצחון קריטי בדקה ה90 מגול של מי אם לא קדוסי הווינר הנצחי. מגיע לחולון מחמאות על המשחק הזה. למי שלא יודע בצירוף הרחקות ופציעות לא שיחקו 8 שחקנים מההרכב! שלא לדבר על כמעט כל ההגנה. ועדיין הצליחו לעמוד בכבוד ואף כמעט חילצו תיקו.

 

אוהד קדוסי הוא ללא ספק שחקן המחזור בליגה א' דרום (צילום : מדיה אדומים אשדוד)

 

בגיזרת הפלייאוף התחתון מכבי הרצליה הוכיחה ספורטיביות לשמע כאשר באה לדימונה ושיחקה ורצתה. דבר שלא תמיד מובן במחוזות הכדורגל הישראלי. מכבי יבנה ואזור סיימו בתיקו די צפוי שמשרת יותר את אזור שבמשחק הבא תבטיח סופית את השארותה העונה .לגבי מכבי יבנה היא עדיין במאבק על המקום הלפני אחרון ובפעם המיליון ליבי ליבי לכל האוהדים שם וכל מי שאכפת לו מהמועדון הענק הזה שמדשדש ככה. פשוט המועדון אולי עם התנאים והמגרש הכי טובים בליגה א שחייב אבל חייב לחדש ימיו כקדם ולחזור לליגה הלאומית שם מקומו. 

 

מכבי הרצליה הוכיחה ספורטיביות (צילום : איתן ידגר)

 

בני לוד בניצחון ענק בחוץ על שמשון כפר קאסם. שאפו אדיר ליוסי חכים וחיים לנציאנו שלא מרימים ידיים ויחד עם חבורה צעירה נלחמים ואני אומר לכם שהם עדיין לא אמרו את המילה האחרונה והם יאבקו עד הרגע האחרון ואם יגיעו למבחנים על ההשארות לא אופתע.

 

בבית השני מכבי שעריים בניצחון המי יודע כמה ברציפות... אזכיר רק שלפני חודשיים וחצי כשהם היו במקום האחרון רשמתי טור ואמרתי שהסגל שם היה חייב להלחם על מקום בפלייאוף העליון ולחלק זה היה תמוה... שאפו אדיר לארז בלפר ורון קופרלי על השינוי האדיר . מנגד נורדיה אוי נורדיה מועדון ענק  הנהלה שמורכבת מאנשים הכי טובים שיש שעושים הכל להצלחת המועדון. לצערי כרגע זה נראה שהם יהיו במקום שמוביל למבחנים על ההשארות כי הכח כבר ירדה . מוטב לשחקני נורדיה שיסתכלו במראה ויתעשתו על איך שהם נראים ועל היכולת שלהם...

 

הקהל של שעריים יכול להיות מרוצה מהקבוצה שלו (צילום : דדי ברק)

 

ב2 משחקים נוספים חסרי חשיבות לטעמי. ניצחה מרמורק את הכח ואשקלון את עירוני אשדוד. מחזור אדיר מחכה לנו השבוע בהצלחה לכולם

גיא וייס, סוכן השחקנים הבכיר עם סיכום משחקי ליגה א...

הוסף תגובה
תגובות
  1. גיא וייס (ציון 26-04-2021, 15:09)
    אחלה פרשנות רואים שאתה בכיר????
  2. סוף כל סוף איש רציני ומבין (ירמיהו 26-04-2021, 17:49)
    טור רציני ומקצועי אחי אתה לא מתאים לאתר
  3. גיא וייס (פליפר 26-04-2021, 17:56)
    כל הכבוד לך גיא ידעת לשים הכל בצד למען הפועל אזור נשארו בליגה בזכותך ובזכות גימי כל הכבוד לשניכם
  4. מקצוען (קובי 26-04-2021, 19:13)
    ניתוח מדויק ומקצועי של איש המכיר את הליגה הזו ( כמובן גם ליגות אחרות).והולך עים היושרה.
  5. זוזוט הביתה הרסתה את הקבוצה (יוסי זוזוט תתפטר 26-04-2021, 23:22)
    זוזוט אם בכלל נשאר לך כבוד לך הביתה תפנה את המקום שלך לאלי כהן אתה פשוט מבזה את עצמך אתה לא מאמן מתאים פשוט בדיחה לך הביתה וקח איתך את הקרובים שלך ותתחפפו משם אתה פשוט נאחז בקרנות המזבח אין לך מושג שחקנים לא סובלים אותך מרוב שאתה דוחה הם עושים לך בכוונה אז לך הביתה וקח איתך את הפמלייה שלך ותפנה את המקום לאלי כהן שעולה עליך בכמה דרגות זוזוט תתפטר הביתה
  6. פרשנות מקצועית (אבנר 27-04-2021, 08:48)
    זו פרשנות! והיא אפילו לא דוקטור מצד שני יש פרשנות של הפרופסור המביך שמגיב לעצמו
  7. אשדוד מוכרת (הבקעה מנצחת באשדוד 27-04-2021, 11:37)
    תצלמו מסך משחק מכור הבקעה תנצח
  8. גיא וייס (נתי 27-04-2021, 18:08)
    היחידי בליגה שמבין ענין. מאבחן שחקנים וביזנס מן. כל הדאר סתם סחבות מללה לנד