שירי כנרת : עירוני טבריה ניצחה את הפועל הרצליה

החבורה הלוהטת של עידן ויצמן רשמה ניצחון שני ברציפות ובכך התרחקה מהאיזור המסוכן. מנגד, הפועל הרצליה שוב מסובכת. אופק יפרח ורומי דוידוב כבשו ראשונים, עמיר אבלס רק צימק. . עידן וויצמן : ''עדיין לא ברחנו מהאיזור המסוכן.'' אופק יפרח : ''באים לכל משחק כמו משפחה.''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 24-04-2021
  • 15:30

כ-100 אוהדים מקומיים הגיעו בשישי חם במיוחד לאיצטדיון המקומי שנמצא על שמת ימה של הכנרת כדי לצפות במשחק במסגרת הפלייאוף התחתון במחוז הצפוני בין עירוני טבריה להפועל הרצליה.

 

אוהדי טבריה הגיעו למשחק המסקרן (צילום : עודד חסין)

 

בדקות הפתיחה האורחים מהרצליה שלטו בכדור אך הם לא הצליחו לייצר מצבים של ממש, מנגד טבריה שלחה כדורים קדימה במטרה לצאת למתפרצות והתקפות מעבר.

 

אביאל גבאי מנסה לייצר מצב מסוכן (צילום : עודד חסין)

 

בדקה ה-22 הכחולים עלו ליתרון, כדור ארוך נשלח לתוך הרחבה יצר בלבול בין השוער ליאור פזטל לאסף בן שבת, אופק יפרח אמר תודה והעלה את טבריה ליתרון. זהו שערו השלישי העונה.

 

בלבול בהגנה הפועל הרצליה (צילום : עודד חסין)

 

טבריה חוגגת את השער הראשון במשחק (צילום  : עודד חסין)

 

הרצליה ניסתה להשוות אך שחקני טבריה הוציאו את היריבה מהאיזון פעם אחר פעם והמחצית הסתיימה ביתרון נזיל למקומיים.

 

שחקני הפועל הרצליה קיוו להשיג שיוויון (צילום : עודד חסין)

 

טבריה פתחה בסערה את החצי השני, כדור קרן של שלומי מוראד נחת בראשו של הבלם רומי דוידוב שנגח מדויק פנימה. 2-0 גדול לטבריה. הבלם הצעיר (22) שזוכה להזדמנות תחת עידן ויצמן, החזיר עם גול נהדר.

 

שחקני טבריה חוגגים את השער השני במשחק (צילום : עודד חסין)

 

הרצליה לא ויתרה ובדקה ה-55 עמיר אבלס נשלח לכדור יפה וכבש שער מצמק. 2-1. עד לסיום האורחת שלחה הרבה שחקנים קדימה אך היא לא השכילה להשוות. בדקות האחרונות למשחק הבלם הצעיר אביתר ברק הורחק.

 

אביתר ברק הצעיר הורחק (צילום : עודד חסין)

 

בסיום, ניצחון גדול לטבריה שמקבלת הרבה אוויר לנשימה.

 

השחקנים של טבריה מאושרים בסיום (צילום : עודד חסין)

 

עידן וויצמן בסיום : ''המשכנו את מה שאנחנו עושים בכל התקופה האחרונה. היינו נחושים, הגענו ראשונים לכל כדור ואני מרוצה. אני חושב שהפעם גם המזל היה איתנו, דבר שהיה חסר לנו לאורך כל העונה. לא שינינו יותר מידי, זה אותם שחקנים. אנחנו שמים הרבה דגש על הכנה טקטית, התאמה ליריבות ובאמת עובדים מאוד קשה באימונים. עדיין לא ברחנו מהאיזור המסוכן, יש עוד עבודה.''

 

אופק יפרח בסיום : ''כבר תקופה שאנחנו נראים טוב, באים לכל משחק כמו משפחה ועושים את המאה אחוז שלנו. לקח זמן להתחבר וגם סבלנו מחוסר מזל העונה. עידן נותן לנו המון שקט, זה עוזר לשחקנים הצעירים . טבריה הוא מועדון לחוץ עם אוהדים חמים שנותנים את הדעת, כיף לשמח אותם.''

טבריה חוגגת ניצחון חשוב (צילום : עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכירת סוף העונהבושה וחרפה תמשיכו להשפיל את הפועל בגלל הכסףעשרים שנה לא היו בפועל כמו השנה (אלון מכירות מכירות מכירות לא מספיק מה שהם מרויחים מהשוורמה 20 אלף ליום עכשיו הענים שלהם על הכסף מהער 24-04-2021, 21:17)
    אלי ושטרית הרסתם את הפועל לכו הביתה אתם והמאמן הזבל הזה מענין כמה כסף הכנסתם לכיס ממכירת המשחקים האח