תיקו של אופי: דימונה והרצליה נפרדו בתיקו 1-1

מכבי הרצליה המאומנת של עידן בראון בגדול יכולה ללכת לים, ובכל זאת היא באה להילחם במגרש בדימונה על משחק של כבוד לאחר שזו ניצחה אותה ממש לפני שתי מחזורים. אדיר חליפה (35) העלה את הרצליה ליתרון, וזכה לשלל ״ברכות״ עסיסיות לשבת מהקהל הדימונאי, ודימונה שהתעוררה במחצית השנייה סחטה תיקו לאחר שליאל זגורי כבש את שער השוויון ואמר בסיום: ״שמח על הגולים והבישולים בעזרת השם שנמשיך ככה ונשאר בליגה זה הכי חשוב.״

  • על ידי: לירן ביטון
  • 24-04-2021
  • 13:40

מ.ס דימונה אירחה את מכבי הרצליה, במסגרת המחזור השני של משחקי הפלייאוף התחתון. הרצליה הגיעה למשחק אחרי ניצחון על אור יהודה ,כשהיא הבטיחה את מקומה בליגה א׳ בעונה הבאה ולא זקוקה לנקודות כמו יריבתה. מנגד דימונה, שהתעוררה לחיים עם ארבעה ניצחונות רצופים ללא ספיגת שערים ורצתה להמשיך את המומנטום החיובי. כזכור, הרצליה התארחה בדימונה לפני כשתי מחזורים ורשמה הפסד מאכזב. במחזור הנוכחי הרצליה הגיעה במטרה להשיב את כבודה, וכדי לא לרשום הפסד פעמיים לאותה קבוצה בזמן כל כך קצר.

 

שחקני הרצליה בפתיחת המשחק (צילום: יח״צ)

 

המחצית הראשונה במשחק הייתה של הרצליה, היא הציגה יכולת טובה והניעה כדור, וגם הצליחה לייצר מצבים לכיבוש. דימונה הייתה מבולבלת והתקשתה מול החבורה המאומנת של עידן בראון, שגם עלתה ליתרון (35) משער של אדיר חליפה, ״יקיר אוהדי דימונה״ שהשאיר חותם על אוהדי הקבוצה, וגם כבש את שער ההיתרון וזכה לשלל ״ברכות״ עסיסיות לשבת. ההיתרון של הרצליה נשמר עד לסיום המחצית הראשונה.

 

אדיר חליפה מעלה את הרצליה ליתרון (צילום: יח״צ) 

 

השחקנים יורדים להפסקת המחצית כשהרצליה ביתרון (צילום: יח״צ)

 

לא ברור מה ווינשטין ואברג׳יל אמרו לשחקנים בחדר ההלבשה, אבל זה לגמרי עבד! דימונה התעוררה במחצית השנייה, והחלה להניע כדור כשבמהלך המחצית (53) הייתה נגיעת יד ברחבה של בלם הרצליה, שופט המשחק הצביע על הנקודות הלבנה, גל צרויה ניגש לבעוט אך החטיא והכדור פגע בקורה וחזר אחורה אל הרחבה.

 

 

גל צרויה בועט מהנקודה הלבנה ומחטיא (צילום: יח״צ)

 

צמד המאמנים ערכו חילופים וניסו להוריד עומסים משחקנים שהיה ידוע מראש שלא מסוגלים להשלים תשעים דקות, והשינוי עבד! דימונה הייתה מסוכנת יותר במחצית השנייה וחיפשה את השוויון, והוא גם הגיע (60) לאחר שליאל זגורי קיבל כדור נהדר מנועם דיעי ונגח ישירות לשער הרצליה וקבע שוויון! 

 

ליאל זגורי כובש ורץ לחגוג (צילום: יח״צ)

 

לסיכום: דימונה נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, אבל יכולה להיות מרוצה שיש לה את ליאל זגורי שמכריע משחקים חשובים , מציג יכולת טובה ובעיקר מחייבת. דימונה לא הפסידה, והראתה הרבה אופי כשהצליחה לחזור למשחק ולסחוט נקודה. המארחת הייתה חסרה את שחקנה פיראס עוואד המוצהב, והחוסר של עוואד היה משמעותי לקבוצה בעיקר במחצית הראשונה, כשבחלק השני צמד המאמנים ווינשטיין את אברג׳יל ניסו להתעשט, לבצע חילופים והשינויים שגם השתלמו!

 

חוליית ההתקפה של דימונה הציגה יכול. מאכזבת, ובכל זאת יש גם נקודות אור. משה אסולין הקפטן נכנס ונתן את הטון, נועם דיעי ניטרל את התקפת הרצליה, וגל נבון השוער המצוין עצר שעריים בטוחים. לדימונה המושפרת אסור להוריד רגל מהגז, והיא חייבת לחזור למסלול הניצחונות כשהתחתית בטבלה צפופה והכל נתון לשינוי,בעיקר אחרי הניצחון של לוד על שמשון כפר קאסם. 

 

רונן ווינשטיין מאמנה של דימונה וצוות מאמני השוערים מרוצה בסיום (צילום: יח״צ)

 

ישראל אברג׳יל עושה עבודה נהדרת בדימונה, יחד עם כובש השער ליאל זגורי (צילום: יח״צ)

 

מנגד להרצליה יש מאמן על הקווים, ורואים את טביעת היד של עידן בראון בכל מהלך על המגרש! הרצליה לא הייתה צריכה את הנקודות כמו דימונה, אבל עדין שיחקה כדורגל כשהיא חסרה את ברק לביא, לני אהרון ואבי איבגי השוער, שחקנים משמעותיים לקבוצה. הרצליה יכולה ללכת לים, ולהיות מרוצה מהעונה הנוכחית למרות שלא העפילה לפלייאוף, ואם זה לא קרה העונה אז שבהרצליה יחתימו מהר מאוד את בראון לעונה נוספת וזה בטוח יקרה בעונה הבאה.

 

ליאל זגורי כובש שער השוויון בתגובה: ״אני חושב שאנחנו נמצאים בתקופה טובה ברוך השם התוצאות טובות וגם היכולת באנו למשחק בידיעה שניצחון יעזור לנו מאוד כדי להשאר בליגה בלי מבחנים איך שהמשחק התפתח אני חושב שהתוצאה משקפת .לגבי אני סהכ עושה את תפקידי ושמח על הגולים והבישולים בעזרת השם שנמשיך ככה ונשאר בליגה זה הכי חשוב.״

 

אדיר חליפה כובש השער של הרצליה בתגובה: ״הגענו למגרש קשה מול קבוצה טובה ..אני שמח מאוד על הגול ,מקווה שנמשיך קדימה כמה שאפשר.״

דימונה והרצליה נפרדו בתיקו (צילום: יח״צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ביטון סוף סוף ראו אותך ביציע תמשיכי רק לפרגן (לירן ביטון אוהבים אותך בדימונה 24-04-2021, 13:52)