סיכום ליגה א׳ צפון: ריינה ניצחה בתוספת הזמן, טמרה וטירה נפרדו בתיקו מאכזב

המחזור ששוחק היום (שישי) בפלייאוף ההתחתון והעליון סיפק לנו תוצאות מעניינות ולא מעט אירועים. בעליון ריינה רשמה ניצחון דרמטי במיוחד על כאוכב שהפסידה לראשונה העונה וטמרה וטירה במפגש שהבטיח הרבה וקיים מעט נפרדו בתיקו מאופס. בתחתון טבריה רשמה ניצחון חשוב על הרצליה בבית, ערערה גברה על זלפה והיא בדרך להבטחת עונה נוספת בליגה. כל התוצאות בפנים.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 23-04-2021
  • 16:32

 

פלייאוף עליון:

 

מכבי טמרה - מ.ס טירה 0-0 

שתי הקבוצות ידעו שמדובר במפגש שעשוי להכריע את זהות העולה ללאומית, אך בפועל הן אכזבו וככל הנראה העומס מצפיפות המשחקים בא לידי ביטוי. על כר הדשא ראינו משחק חלש מאוד עם מעט מצבים שהסתיים לבסוף בתיקו מאופס. האורחת החזיקה יותר בכדור, אך התקשתה לייצר איומים של ממש. נראה ששתי הקבוצות בעיקר פחדו להפסיד ולכן מיעטו ליזום, ובעיקר התרכזו בשמירה על החלק האחורי. טירה עדיין ראשונה, טמרה שלישית .

 

 

רן רול סופג צהוב. משחק עם הרבה עצבים בטמרה (צילום : מחסאן נסאר)

 

הפועל כאוכב - הפועל בני ריינה 1-0

ריינה ידעה ערב המשחק שרק ניצחון ישאיר לה סיכוי בפלייאוף והיא עמדה במטרה. לאחר 90 דקות מאופסות ודיי משמימות, בתוך תוספת הזמן עדן דהן הקפיץ מעל השוער ונתן לאדהם האדיה ניצחון יקר מפז מול במגרש קשה מול יריבה חזקה. בעקבות התוצאה, ריינה רחוקה שתי נקודות בלבד מהמקום שמוביל ללאומית, כאוכב נשארה שנייה בזכות הפרש שערים טוב משל טמרה.

 

 

פלייאוף תחתון:

 

עירוני טבריה - הפועל הרצליה 1-2 

החבורה של עידן וויצמן הרשימה כשרשמה ניצחון שני ברציפות ומאזן מושלם בפלייאוף התחתון. המארחים נראו טוב יותר לאורך כל שלבי המשחק, במחצית הראשונה אופק יפרח כבש, בחצי השני רומי דוידוב הכפיל בנגיחה מדויקת, עמיר אבלס רק צימק. בעקבות התוצאה, טבריה התרחקה מהאיזור המסוכן, הפועל הרצליה עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, צריכה להשתפר.

 

טבריה רושמת ניצחון סופר חשוב (צילום : עודד חסין)

 

בני זלפה - הפועל בני ערערה 2-0

החבורה של עיסא נוג'ידאת המשיכה גם היום את הכושר הנהדר שלה כשניצחה באופן מרשים את זלפה בחוץ . ערערה פתחה חזק את המשחק כשכבר בדקות הראשונות הבלם איהאב עואכיז. במחצית השנייה זלפה שלחה שחקנים במטרה להשוות אך היא נותרה חשופה בחלק האחרונה בתוך תוספת הזמן היא נענשה כשמוחמד מנסור כבש את השני לזכות ערערה וניצח את המשחק. ערערה בדרך לעונה נוספת בליגה, זלפה שוב מסובכת למטה.

 

ערערה חוגגת ניצחון חשוב (צילום : חגאג רחאל)

 

עוד תוצאות :

מ.ס דבוריה - מגדל העמק 0-0

טייבה - באקה 2-1

הפועל בועיינה - הפועל בני פרדיס 4-0 (מחצית שנייה)

 

 

 

טירה עדיין במקום הראשון (צילום : מחסאן נסאר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. זלפה (אחאריר 23-04-2021, 18:08)
    ערערה יש רק שוער אלוף
  2. למה (מגדל העמק 23-04-2021, 18:32)
    הורדתם את דבוריה אבל הגלגל מתהפך
  3. עדן בן מנשה (טברייני 23-04-2021, 19:21)
    אתה שחקן פח אשפה בושה לעולם הכדורגל הציצית והכיפה השחורה לא עושה אותך צדיק . אוהדי טבריה לא יסלחו לך לעולם על התנועת אצבע שצולמה שעשית לעברם .אתה אפס מאופס מבחינתינו .
  4. עדן בן מנשה (מאיר שמח 24-04-2021, 16:54)
    ראיתי את המשחק בהרצליה עדן בן מנשה כיכב בקללות לעבר ויצמן וחבריו נכחתי ממשך במגרש.בסיום המשיך להתגרות בשחקני טבריה.אתמול בטבריה ממש ליפני שריקת הפתיחה.ראיתם במו עינכם כיצד בן מנשה עם תנועה מגונה כלפי הקהל הטברייני. האם ההתאחדות לכדורגל שרואה את הדברים( בתמונה של הצלם שנכח במשחק)תתן לדברים הבזויים להמשיך להתנהל מה שניקרא הכלבים נובחים והשיירה עוברת או שתתייחס לסלק את הגועל בקירבנו עדן בן מנשה האיש עם הכיפה והציציות ראוי לכרטיס אדום ולהרחקה ממושכת מהמגרשים ללא ספק.
  5. עושים מויצמן צדיק (אמיר 24-04-2021, 21:31)
    עידן ויצמן היה אחד השחקנים הפרובקטורים והמלוכלכים בליגה א כל משחק מתגרה בקהל היריבה עושה הצגות