מ.ס דימונה מחכה למכבי הרצליה

אחרי שגברה עליה לפני שני מחזורים במסגרת משחקי העונה הסדירה, מ.ס דימונה תארח את מכבי הרצליה בשנית במגרשה הביתי זאת במסגרת משחקי הפלייאוף התחתון. דימונה רוצה להמשיך את המומנטום החיובי ולהשאיר את הנקודות בבית, ואילו החבורה של עידן בראון לא רוצה להפסיד לדימונה פעמיים ותרצה לקחת נקודות

  • על ידי: לירן ביטון
  • 23-04-2021
  • 08:41

מחזור נוסף של משחקי הפלייאוף התחתון יוצא לדרך היום (שישי). אחד מהמשחקים המסקרנים שישוחקו הוא המפגש בין מ.ס דימונה למכבי הרצליה. אחרי שדימונה מתחתית הטבלה גרמה להרצליה למעוד לפני שניי מחזורים, החבורה של עידן בראון התכוננה היטב לקראת המפגש כדי לא לנחול לדימונה המשופרת שני הפסדים ברציפות. 

 

מ.ס דימונה:

החבורה המשתפרת של רונן ווינשטיין וישראל אברג׳יל, הייתה הקבוצה שסומנה כיורדת הבטוחה ועד לפני כמה מחזורים הייתה קבורה עמוק בתחתית הטבלה של הבית, ובכל זאת לא הביאו את צמד המאמנים לחינם. הם הצליחו לעורר את הקבוצה לחיים, חיברו מחדש את חדר ההלבשה המפורק, ביצעו שינויים ושיפרו את רמת האימונים והתוצאות לא איחרו לבוא!

 

מ.ס דימונה האנמית של תחילת עונה נעלמה כמעט לגמרי, והקבוצה הפכה להיות אטרקטיבית כשהיא מצליחה לרשום ארבעה ניצחונות רצופים, ועל הדרך גם לשמור על שער נקי בכל ארבעת המשחקים. דימונה עדין לא בחוף מבטחים, אבל אם היא תמשיך ככה היא בדרך לשם ונמצאת כעת במקום הרביעי עם עשרים נקודות בקופה. בדימונה יש מס׳ שחקנים שמתנדנדים ומושכים פציעות ולא ברור אם יקחו חלק ביריבות כמו: משה אסולין, משה פרץ, דור חי חמו, וגל צרויה. כמו כן פיראס עוואד לא יקח חלק במשחק עקב צהובים.

 

 

מכבי הרצליה: 

הקבוצה המאומנת של עידן בראון, היא אחת מהקבוצות הטובות בליגה, ולא היה רחוק גם התרחיש שבו היא תעפיל לפלייאוף. לצד שחקנים מנוסים כמו : אבי איבגי, ברק לביא, דניאל גרץ, אדיר חליפה, מוחא בדיר ועוד, ובשילוב שחקנים צעירים ומובילים כמו: דני רוזנבליט ודולב אזרואל הרצליה היא קבוצה איכותית שמשחקת כדורגל אטרקטיבי ולא עושה חיים קלים לליגה. לפני כשתי מחזורים הרצליה התארחה בדימונה ונעלמה על המגרש כמעט לגמרי! הפעם בהרצליה התכוננו טוב למשחק ולא מוכנים לרשום לדימונה הפסד פעמיים. למרות שהרצליה תופסת את המקום הראשון בבית עם 28 נקודות ויכולה להיות רגוע בדרך להישארות בטוחה, היא תבוא להילחם על כבודה כדי להימנע מהפסד שני לדימונה ותנסה לקחת את הנקודות.

 

המשחק יתקיים היום (שישי) בשעה 13:30 באצטדיון העירוני בדימונה.

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. עד לפני ח (אוהד כדורגל 23-04-2021, 09:42)
    עד לפני חודש דימונה היה ניצחון אחד . ופתאום מנצחת ארבע משחקים רצופים חייבים לומר טמוע.דימונה לנצח את הרצליה ואת כול המשחקים הבאים טמוע אמרתי .מסריח
  2. מכור (יואב 23-04-2021, 11:25)
    משחק מכור נצחון לדימונה בקל
  3. בדיקה (רוני 23-04-2021, 11:29)
    מודיען חייב לבדוק את כשרות המשחקים.