"לא האמנתי שיכול להיות משחק אלים כזה בכדורגל"

כך אמר מוחמד בדאח, מאמן מכבי אחווה שעב לאחר התיקו מול עראבה שיכול לתת להם "ברקס רציני" במאבק על צמרת בית א'. כרגע, שעב במקום השלישי עם הפרש של ארבע נקודות מכרמיאל במקום השני וחמש נקודות מכפר כנא במקום הראשון. במחזור הקרוב, שעבה יארחו את כפר כנא למשחק העונה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 23-04-2021
  • 07:26

מכבי אחווה שעב עושה עונה יפה מאוד. הקבוצה במקום השלישי עם מאזן של שבעה ניצחונות, חמש תוצאות תיקו וללא הפסדים כלל. במחזור האחרון פגשו שחקניו של מוחמד בדאח את שחקני עראבה למשחק שהיה ידוע מראש שלא יהיה פשוט, אך האגרסיביות עברה את גבול הטעם הטוב מבחינתם.

 

מוחמד, מה היה במשחק האחרון?
"זה היה משחק לא פשוט. מצד אחד השיפוט הרג אותנו. מצד שני עראבה כיסחו לנו את השחקנים. לא האמנתי שיכול להיות משחק אלים כזה בכדורגל. הלכו לנו ישר על הרגליים, פצעו שלושה שחקנים בכוונה. מקללים ליד השופט והוא מתעלם מזה, אנחנו שמחים שהמשחק הזה נגמר. ביקשנו מהם בואו נשחק, רק אל תנסו לפצוע בכוונה."

 

מוחמד בדאח - חייב לעשות שינויים לקראת המשחק הבא (צילום: מועדון הכדורגל מכבי אחווה שעב)


לאחר המשחק יש בעיות בסגל?
"שלושה שחקני הרכב נפצעו, זה לא היה כדורגל מה שהלך שם. ציפינו למשחק מסוים ויצא ממנו משהו אחר לחלוטין. שמנו את זה מאחורינו ואנחנו כבר מתכוננים למשחק הבא."


במחזור הקרוב משחק חזק מול כפר כנא, אתם מוכנים?
"אני חושב שיתרון הביתיות יעזור לנו, בבית שלנו אנחנו לא נעשה חיים קלים. יש לנו שלושה שחקני הרכב פצועים, אבל אנחנו עושים שינויים והתאמות בכדי להגיע מוכנים. אנחנו חייבים לנצח את המשחק, אחרת אנחנו לא בתמונה."

שחקני שעב - מתכוננים למשחק העונה (צילום: אחמד חולאד)

הוסף תגובה
תגובות