תחזית ליגה א׳ צפון משחקי הפלייאוף: לירן ביטון מארחת את משה גולדברג

מחזור נוסף של משחקי הפלייאוף העליון והתחתון יצאו לדרך ביום שישי, והפעם החלטתי לארח את סוכן השחקנים משה גולדברג , אחד מסוכני השחקנים הבכירים שמכיר את ליגה א׳ צפון מקרוב. משה חושב שטירה תנצח את טמרה במשחק העונה, שריינה תגבר על כאוכב ושטבריה והרצליה יפרדו בתיקו. ומה עם שאר התוצאות? הכל בתחזית שלפניכם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 22-04-2021
  • 16:24

 

פלייאוף עליון:

מכבי טמרה- מ.ס טירה
לירן: כל משחק בפלייאוף העליון הוא משחק עונה, וככל שאנחנו מתקדמים במחזורים אפשר להתחיל לראות את הזהות של הקבוצות שילחמו עד הסוף. מצד אחד טמרה, אחת מהקבוצות הטובות שעלו לפלייאוף עם צוות מיומן בראשותו של שמעון הדרי ואמיר כהן שיעשו הכל כדי לעלות את הקבוצה ליגה. טמרה מגיעה במומנטום מצוין אחרי ניצחון על ריינה, ניצחון שהגיע אחרי הפסד במחזור הראשון של הפלייאוף והשאיר את טמרה במאבק כשנכון לעכשיו היא עם שלוש נקודות במקום השלישי. מנגד, החבורה המאומנת של חיים סירוטקין, מועמדת פוטנציאלית לעלייה נכון לעכשיו תופסת את המקום השני, עם ארבע נקודות מפתיחת הפלייאוף לאחר שרשמה ניצחון ותיקו. שתי הקבוצות שעדיין חזק במאבק על העלייה, וילחמו עד הסוף יבואו לקחת נקודות, ולדעתי המשחק יסתיים בתיקו. 

 

משה: משחק עונה לכל דבר! מצד אחד טירה, מה שיכול לעודד אותה זה הכמות המצבים שהיא הגיעה במשחק מול כאוכב. זה נותן לה ביטחון שהם יכולים לנצח את המשחק הזה, קבוצה חזקה ובריאה עם עונה מדהימה של חיים סירוטקין, עם עונה כמעט מושלמת. טירה מגיעה למאני טיים מול טמרה קבוצה שעשתה ניצחון גדול על ריינה ובעונה טובה. אני מאמין שטירה ינצחו את המשחק, למרות שטמרה מגיעה במומנטום טוב. 

 

האם טירה תגבר על טמרה? (צילום: עודד חסין) 

 

הפועל כאוכב- בני ריינה
לירן: כאוכב הלוהטת של עודד קוטר ממשיכה במומנטום החיובי כשהיא נמצאת במקום הראשון בטבלה עם ארבע נקודות אחרי ניצחון ותיקו, מנגד ריינה פתחה רע את הפלייאוף ורשמה שני הפסדים שהיא נמצאת במקום הרביעי ללא נקודות, ומתרחקת מהמקום שמוביל לליגה הלאומית. תיאורטית ריינה עדין במאבק , אבל רק תיאורטית כך שיהיה לה קשה מאוד לחזור ואם היא בכלל רוצה לדבר על זה היא חייבת לקחת נקודות במשחק הזה, כאוכב בדרך הבטוחה לעלייה והיא תרצה לנצח ולקחת נקודות והיא גם תעשה זאת. 

 

משה: ריינה עם אפס נקודות ומאמן מצוין בדמותו של אדהם, מנגד כאוכב שרושמת עונה נהדרת עם מאמן מצוין בדמותו של עודד קוטר שעושה דברים מדהימים וכייף לראות השנה את כאוכב. אני מאמין שריינה תצא עם נקודות במשחק הזה, כי כאוכב התאמצו מאוד מול טירה ויגיעו עייפים יותר, לכן אני מאמינה שריינה תנצח. 

 

פלייאוף תחתון:

עירוני טבריה - הפועל הרצליה 
לירן: שתי הקבוצות רוצות להבטיח הישארות וללכת לים ולסיים את העונה בלא יציבה הזאת, אך הפ עדין רחוקות מחוף מבטחים, צמודות בטבלה כשהרצליה נמצאת מעל טבריה בהפרש של 2 נקודות בלבד והכל צפוף. טבריה מגיעה למשחק אחרי ניצחון על כפר כנא במחזור הקודם, ואחרי ארבעה מחזורים ללא הפסד ובמומנטום מצוין למשחק, מנגד החבורה של מומו ניסטל מהמאמנים הטובים בליגה מגיעה למשחק אחרי תיקו מאכזב מול צור שלום ותרצה לקחת נקודות כדי שטבריה לא תעבור אותה בטבלה. אך הקבוצה מעיר הכנרת במגרשה הביתי תרצה להשאיר את הנקודות בבית וגם תעשה זאת. 

 

משה: משחק חשוב לשתי הקבוצות,משחק קריטי על שש נקודות. על כר הדשא צפוי להיות משחק מעניין מאוד של שתי מועדונים שיודעים לשחק כדורגל, ולשתי הקבוצות יש שחקנים מוכשרים שיהפכו את המשחק למסקרן יותר. לפי דעתי הוא יסתיים בתיקו.

 

האם החבורה של מומו ניסטל תגבר על טבריה? (צילום: מאור אלקסלסי)

 

 

הפועל בועינה- בני פרדיס
לירן: בועינה רשמה עונה נהדרת ובקרוב גם תוכל ללכת לים, והיא תארח את יריבתה לצמרת הטבלה פרדיס. בועינה נמצאת מעל פרדיס בהפרש של ארבע נקודות, ויכולה להיות רגועה לקראת העונה הבאה. מנגד פרדיס שנמצאת מתחת לבועיינה בטבלה מגיעה אחרי ניצחון על מג׳דל כרום ובמומנטום מצוין. לפני שתי מחזורים הקבוצות נפגשו במסגר המחזור שנעל את העונה הסדירה ובועינה ניצחה. אך במחזור הקרוב פרדיס צריכה יותר את הנקודות והיא גם זו שתנצח. 

 

משה: מאמן אחד הטובים בליגה שרושם עונה מדהימה אחמד סבע, שבדקה התשעים לא הגיע לפלייאוף. מולם פרדיס שמבחינתם אחרי עליית ליגה בעונה הקודמת הם רשמו עונה מדהימה עם פאיד חסון, עונה בלי לחצים ואפילו דגדגו את הפלייאוף ובסיטואציה כזו או אחרת הוא יכול היה גם להגיע. אני מהמר על תיקו במשחק הזה.

 

מג׳דל כרום- הפועל כפר כנא 
לירן: במג׳דל כרום סביר להניח התחילו לעכל את הירידה בחזרה לליגה ב׳, מאחר והקבוצה היא המאכזבת ביותר משני הבתים בליגה ורשמה 6 נקודות בלבד מפתיחת העונה. מעבר למצבה העגום בטבלה היא מגיעה למשחק אחרי תשעה מחזורים ללא ניצחון ורחוקה מלהתאושש. מנגד כפר כנא תחת מוריס אוזן במגמת שיפור,הקבוצה שמגיעה למשחק אחרי הפסד לטבריה אותה אימן אוזן עד לא מזמן. כפר כנא תרצה לקחת נקודות כדי להבטיח הישארות וללכת לים, אני הולכת על כפר כנא.

 

משה: מג׳דל כרום עמוק בתחתית הטבלה ואני לא רואה איך הם מוציאים נקודות. מוריס אוזן עושה עבודה נהדרת בכפר כנא מאז שהגיע לקבוצה, והיא גם חייבת את הנקודות בשביל לא להגיע למבחנים ולהסתבך ואני רואה שכפר כנא מנצחת.

 

בני זלפה- בני ערערה
לירן: הבית שבו נמצאות הקבוצות צפוף מאוד, ואף אחת עדין לא הבטיחה הישארות וודאית, לכן כל משחק הוא גמר גביע בשבילם בדרך למסע ההישארות בליגה. זלפה מגיעה למשחק אחרי שתי ניצחונות רצופים, ואחרי קרב הירואי מול מגדל העמק. מנגד ערערה במגמת שיפור, וכבר חמישה מחזורים לא רשמה הפסד, ומגיעה למשחק אחרי ניצחון על רובי שפירא. למרות שבתחילת העונה הקבוצה הפגינה חוסר יציבותֿ, ערערה מחוברת יותר, ומציגה יכולת טובה עוד מלפני סיום העונה הסדירה, והיא גם זו שתנצח במשחק ותמשיך את המומנטום החיובי. 

 

משה: סוג של דרבי עבור הקבוצות, משחק סופר חשוב וקריטי! חנה פרהוד מצד אחד, ומצד שני עיסא נוגידאת שתי מאמנים מנוסים מאוד וברמה גבוהה שיבואו להילחם על המגרש והמשחק יסתיים בתיקו.

 

 

האם החבורה של עיסא נוג'ידאת תמשיך את המומנטום החיובי? (צילום: חגאג ראחל)

 

 

מ.ס דבוריה- מגדל העמק
לירן: דבוריה ככל הנראה תסיים את העונה בירידה הבטוחה לליגה ב׳, היא צברה הכי פחות נקודות בבית והפער משאר הקבוצות מתחיל להיות משמעותי. היא מגיעה למשחק אחרי הפסד לבאקה, ואחרי שמונה מחזורים ללא ניצחון וזה המתכון הבטוח לירידה בשלב הזה כשהיא נועלת את טבלת הבית. מנגד, מגדל העמק תחת הובלתו של עומרי ביטון היא קבוצה טובה ואיכותית, ומגיעה למשחק אחרי הפסד לזלפה, אך היא הראתה בו הרבה אופי וזה מעיד על האיכות של הקבוצה. הטבלה בבית צפופה מאוד , ומגדל רוצה להבטיח הישארות וגם לקחת נקודות והיא זו שתנצח. ֿ

 

משה: מאיר כהן על הקווים בעונה לא קלה בכלל מוציא מהשחקנים המון. מנגד מגדל העמק קבוצה סימפטית מאוד עם הנהלה טובה, ומאמן צעיר שקיבל את המושכות ועשה דברים יפים, ולדעתי מגדל העמק תנצח. 

 

צעירי טייבה- באקה אל גרבייה

לירן: מפגש בין שתי קבוצות איכותיות מאוד, שנמצאות בחלק העליון של הבית כשבאקה נמצאת בשתי נקודות מעל טייבה. שתי הקבוצות יכולות להיות רגועות, הן לא מסובכות בתחתית, רשמו עונה טובה ובדרך להישארות בליגה. באקה של אלעד בראון היא אחת מהקבוצות האיכותיות שראינו העונה והיא מגיעה למשחק אחרי ניצחון על דבוריה, גם טייבה גבר על דבוריה במחזור האחרון ושתי הקבוצות מגיעות יחסית באותו מומנטום למשחק, שתיהן יציגו יכולת טובה והוא יסתיים בתיקו!

 

משה: שתי קבוצות שלא יסתבכו בתחתית ולא הגיעו למאבקי ירידה, ובכלל מגיע להם שאפו אדיר גם לעדנאן מטייבה וגם לאלעד בראון שעושה עבודה נהדרת עם שחקנים צעירים, המשחק יסתיים בתיקו.

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. משה גולדנברג (רמי 22-04-2021, 19:42)
    משה שחקן אדיר סוכן ממולח,דואג להוציא לשחקנים שלו חוזים הכי טובים איש ישר עלה והצלח .נותן שרות אישי
  2. לירן (רועי התותח 23-04-2021, 12:12)
    הכתבת הזו ארסית חבל על הזמן.