"אנחנו באים במטרה אחת והיא לנצח"

כך אמר רמי אבולעילה, מאמנה של מכבי עירוני יפיע לפני המשחק נגד עירוני בני כאבול. על הנייר, נראה שמדובר בקבוצת בטן טבלה קלאסית, אך לאחר שיחה עם המאמן ברור שיש לקבוצה מטרות שונות לחלוטין.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 21-04-2021
  • 20:26

ביום שישי האחרון שחקני יפיע ניצחו את נצרת בתוצאה שאי אפשר להתעלם ממנה: 9-1. למרות זאת, ביפיע לא קופצים מעל הפופיק וחיים משבת לשבת כמו שאומרים...

 

רמי, ניצחון יפה על נצרת במחזור האחרון, איך היה המשחק?

"זה באמת היה ניצחון יפה. שיחקנו נגד קבוצה שנלחמת על חייה. היה משחק טוב, ניצחנו בקלות יחסית, זאת הייתה הזדמנות לתת דקות לשחקנים שמשחקים פחות בדרך כלל. זה נגמר ועכשיו מסתכלים קדימה."

 

איך האווירה בקבוצה?

אווירה מצוינת, כיפית, יש לנו קבוצה שמחה. אנחנו לא משחקים בלחץ ונהנים מכל דקה במגרש. יש לנו הנהלה תומכת שעושה הכל בשביך שנהנה מהעונה הזאת."

ביפיע שומרים על אווירה מצוינת (צילום: חגאג רחאל)

 

מה מטרות הקבוצה העונה?

"המטרות הן להיות בפסגת הטבלה כמה שיותר. פספסנו כמה נקודות, אבל בע"ה נהיה בפסגה וחזק. בסיבוב השני אנחנו טובים יותר. קבוצות שבמשחק הראשון הפסדנו להם או עשינו איתם תיקו, בסיבוב השני הצלחנו לנצח אותם. אנחנו כל הזמן משתפרים והראנו שאנחנו קבוצה טובה מאוד."

 

גם כאבול לא פראיירים, איך התכוננתם אליהם?

"באנו במטרה אחת והיא לנצח. חשוב לנו להישאר קרובים לצמרת הטבלה. כמובן שבכדורגל הכל אפשרי, אבל ניצחון הוא המטרה שלנו בכל משחק. יש לנו קבוצה טובה ואין משחק שאליו אנחנו באים במטרה אחרת."

 

רמי אבולעילה - מכוון גבוה (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות