נבחרת המחזור ה-19 בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

משחקי הפלייאוף העליון והתחתון בליגה א׳ דרום יצאו לדרך במחזור האחרון שהיה דרמטי במיוחד וסיפק לנו כמה תוצאות מעניינות. בפלייאוף העליון יפו רשמה ניצחון על חשבונה של חולון, ובתחתון דימונה ממשיכה עם רצף הניצחונות והפתיעה את אזור, כסייפה סחטה תיקו משעריים והרצליה הביסה את אור יהודה. כעת נותר לבחור את מצטייני המחזור שלנו זאת בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 19-04-2021
  • 14:49

 

 

שוער:

גל נבון (מ.ס דימונה)

שוערה הצעיר והמוכשר של מ.ס דימונה, מוכיח העונה שלדימונה יש שוער בשער. נבון מציג יכולת טובה, מראה הרבה ביטחון ועזר לקבוצתו להביא נקודות חשובות במאבקי התחתית ומסע ההישארות. נבון כבר ארבעה מחזורים בריצפות ללא ספיגת שערים

 

הגנה

רוני ספקטור (בקעת הירדן)

אחרי שנה במכללות בארה״ב, ספקטור חזר לישראל וחתם בבקעת הירדן, אחת הקבוצות הטובות העונה שמציגה הגנה מצוינת. הבלם הצעיר והמוכשר הציג יכולת טובה מול האדומים אשדוד ועצר את התקפת הקבוצה. רוני ספקטור שחקן יציב מאוד, והוא אחת מההחתמות החיוביות של בקעת הירדן העונה.

 

רוני ספקטור, בורג מרכזי בהגנת הקבוצה (צילום: פרטי) 

 

אבי מסיקה (מ.ס דימונה)

בלמה המוכשר של דימונה לא הרבה לקבל דקות במחזורים האחרונים, והוא רק חיכה לרגע שיוכל להתפוצץ על המגרש ולהוכיח שהוא שחקן הרכב ראוי! במחזור האחרון הוא הציג יכולת טובה, העלה את דימונה ליתרון במגרש לא פשוט באזור והיה חלק בלתי נפרד מניצחון חשוב בדרך להישארות.

 

 

עומרי כהן (מכבי ״קביליו יפו)

הבלם המנוסה פתח את העונה בהפועל אשקלון, ולאחר מכן הגיע ליפו וזו אחת ההחתמות הכי טובות שיפו עשתה העונה. כהן הביא איתו הרבה מהניסיון שלו לקבוצה, היה דומיננטי מאוד במשחק מול חולון, כיוון את שאר חבריו להגנה ושיתק כמעט לגמרי את התקפת חולון. כהן נותן הרבה שקט ומשחק עם אחריות וניסיון. 

 

 

קישור:

מתן בית יעקב (מכבי ״קביליו״ יפו)- שחקן המחזור!

מה אפשר להגיד על מתן בית יעקב שעוד לא נאמר! מכונת השערים של יפו רושם עונה אישית מצוינת, ובמשחק שקול ולא פשוט מול חולון האטרקטיבית הוא היה מעורב בכל התקפה של קבוצתו. בסיום הוא לא התבלבל וכבש מהנקודה הלבנה פנדל בתוספת הזמן, הבקיע שער כבר מחזור שלישי ברציפות והביא ניצחון חשוב ליפו שמתברגת בזכותו בראש הבית של הפלייאוף העליון.

 

 

מתן בית יעקב, שחקן המחזור (צילום: איתן ידגר)

 

מוחא בדיר (מכבי הרצליה)

הקשר המוכשר פתח את העונה במדי הפועל עפולה מהליגה הלאומית, וכשהרצליה רצתה שחקן חיזוק היא מיד החתימה אותו. בדיר הוא אחד מהקשרים הטובים ביותר בליגה א׳, הוא הציג יכולת טובה מאוד במחזור האחרון מול אור יהודה, חילץ כדורים ועזר לחבריו בהתקפה ואף כבש את השער האחרון במשחק והיה חלק בלתי נפרד מהניצחון של קבוצתו. 

 

תום מדהלה (מכבי יבנה)

קשרה של יבנה הוא אחת מנקודות האור העונה של הקבוצה שלא ממש מצליחה להתרומםמדהלה הוא בין הקשרים הטובים בליגה, שחקן טכני ומהיר מאוד, ואחד כזה שגם כובש שערים. למרות שקבוצתו נקלעה לפיגור מדהלה היה מעורב בהתקפות הקבוצה, כשלבסוף כבש את שער השוויון מהנקודה הלבנה, והשלישי במספר שלו העונה והציל את קבוצתו מהפסד מאכזב.

 

 

תום מדהלה, אחת מנקודות האור העונה של יבנה (צילום: אביתר ברק) 

 

דני רוזנבליט (מכבי הרצליה) 

הכישרון העולה דני רוזנבליט, אחד מהשחקנים המוכשרים שמשחק כבר עונה שנייה במכבי הרצליה ופורח העונה. הוא הציג יכולת טובה במשחק מול אור יהודה, ייצר מצבים וגם השכיל לכבוש את השער השני במשחק והשלישי שלו העונה, והיה חלק בלתי נפרד מניצחון חשוב של קבוצתו. 

 

רונן פרץ (מכבי ״קביליו״ יפו)

הברומטר של יפו רושם עונה אישית מוצלחת, ובמפגש הקריטי מול האקסית חולון ששיחק במדיה לפני כשתי עונות, הוא היה דומיננטי מאוד על המגרש,  ניווט היטב את המשחק של קבוצתו ועזר להתקפת הקבוצה לייצר מצבים. 

 

התקפה:

סייף אלווהשלה (עירוני כסייפה)
סיאף הוא חלוץ של מספרים, ואחד מהשחקנים הבולטים בכסייפה העונה. החלוץ היה דומיננטי מאוד על המגרש מול שעריים, והיה מעורב כמעט בכל התקפה. גם כשקבוצתו נקלעה לפיגור הוא ייצר מצבים וגם כבש את שער השוויון ומנע מקבוצתו הפסד. סיאף מוכיח כל פעם מחדש שהצלחת הקבוצה חשובה לו הרבה מהצלחתו האישית. 


ניר שרון (מכבי שעריים)
עד לעונה הקודמת הוא עוד שיחק במדי הפועל מרמורק, והעונה חצה את הכביש ליריבתה שעריים, ובכל משחק מחדש הוא מוכיח כמה כדורגל יש לו ברגליים. שרון, העלה את קבוצתו ליתרון מול כסייפה ולמרות שהמשחק הסתיים בתיקו מאכזב עבור שעריים, הוא הציג יכולת טובה והיה דומיננטי מאוד על המגרש וכובש מחזור שני ברציפות. 

 

רונן ווינשטיין, עם ארבעה ניצחונות רצופים ובדרך לחוף מבטחים (צילום: מני בן ארי) 

 

מאמן המחזור:
רונן ווינשטיין (מ.ס דימונה)

עידן בראון אומנם רשם ניצחון גדול על אור יהודה, זאת אחרי ההפסד המאכזב לדימונה. ואיציק ברוך גבר בתוספת הזמן על חולון במשחק לא פשוט. אך מאמן המחזור הוא ללא ספק רונן ווינשטיין! המאמן הגיע למ.ס דימונה, לקח קבוצה שהייתה רגל וחצי בקבר ויחד עם עוזרו ישראל אברג׳יל עושה את הבלתי יאומן ומתחיל להוביל את הקבוצה לחוף מבטחים. בזכות ווינשטין דימונה כבר ארבעה מחזורים ללא הפסד וגם לא סופגת, כשבמחזור האחרון היא מנצחת את הפועל אזור במגרשה הביתי והקשה שאפו לרונן!

הוסף תגובה
תגובות
  1. מתן (יפואי 19-04-2021, 15:07)
    מתן מגיע לך כל מילה מיותרת. אתה הנסיך הלבן
  2. פרץ רונן אני מבסוט עליך , מגיע לך כל הכבוד (יפואי 19-04-2021, 16:48)
    היישה יפו
  3. היום זה כבר לא חוכמה לנצח את אזור (משה 19-04-2021, 19:43)
  4. וואו (הוגה דעות 19-04-2021, 21:24)
    כובש שני משחקים ברציפות !!; אכן אגדת כדורגל
  5. מה עם גיא עיני (יפו בדם 20-04-2021, 00:49)
    מצטין קבוע מנהיג אותנו ביפו
  6. הוגה דעות: אהבתי את הבחירות (נבחרת מפרגנת ולא מקובעת 20-04-2021, 02:29)