מוסא בן חיים מנתח את משחקי הפלייאוף העליון

מוסא בן חיים, שמכיר את ליגה א׳ דרום ואימן בעבר מספר מועדונים ומזוהה הכי הרבה עם ירמיהו חולון, בניתוח מעמיק של הקבוצות שהעפילו לפלייאוף העליון

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 15-04-2021
  • 21:51

הפועל בקעת הירדן: 

ללא ספק הקבוצה המפתיעה של הליגה . צריכים בבקעה להגיד תודה להתאחדותעל סיום הליגה בעונה שעברה, אחרת הקבוצה יכולה הייתה לשחק בליגה ב׳. השנה נבנה סגל שחקנים פיזי מאוד צירוף של דור אלברמן  וספקטור ואלון לוי בהגנה, התקפה מהירה מאוד ושחר בלילטי שמחבר בין כולם , אם יש חלק במערך של הקבוצה שהוא פחות טוב מהקבוצות בפלייאוף זה הקישור האחורי של הקבוצה . הבקעה באה לפלייאוף עם הכי פחות לחץ משאר הקבוצות, אםזה טוב הוא לא טוב נראה בסוף חודש אפריל. חנן אזולאי בניהול מקצועי פנטסטי השנה והאיש שנותן שקט לכול המערכת הבעלים מופז שמגיע לו קרדיט גדול .
בהצלחה!!

 

חנן אזולאי מוביל בניהול מקצועי ופנטסטי (צילום: איתן ידגר)

 

מכבי ״קביליו״ יפו: 
הקבוצה שנכנסת לפלייאוף בכושר הכי 
טוב משאר הקבוצות , לצד שחקנים מנוסים וולובלסקי בשער, עיני ועומרי, רונן פרץ, ביסאן  וארזואן ומתן בן יעקב השחקן של יפו השנה , שחקנים צעירים מוכשרים מאוד וקנין, אמסלם בילס, ויונתן פרבר. נולד חיבור מצוין שאיציק ברוך מנצח על התזמורת ונותן שקט וביטחון לשחקנים, נקודת המפנה של הקבוצה היה אחרי ההתפטרות של איציק והשחקנים נלחמו להחזיר אותו. מילה טובה להנהלה של יפו שלא הלכו עם חלק מהקהל של הקבוצה שלא רצה את איציק, אני בטוח שזה מה שחיבר את הקבוצה לסיום עונה מצויין שהשאיר את מרמורק מחוץ לפלייאוף. האקס פקטור של הקבוצה זה הקהל (נמכרו כל הכרטיסים )למשחק הקרוב מול חולון טירוף בקרב הבולגרים . בהצלחה !!

 

הפועל ״אדומים״ אשדוד:
הקבוצה עם סגל שחקנים הכי טוב בליגה, אבל בשביל לעלות ליגה אשדוד צריכה לבוא נקייה לפלייאוף. יובל צריך לתת לשחקנים ביטחון  שקט ואמונה אחרת זה יגמר במפלה. מצד שני שחקנים נמדדים במעמדים כאלה, ויש את הנסיון לכל שחקן בהרכב של הקבוצה בשביל לעלות ליגה. אם אני נכנס לפרטים אז הגנה שפליפ ומלכה ועופר ורטה, וקישור אדר איילה ויטלי גנון לישי ביטון, והתקפה יוסי קדוסי ואדלשטיין כולם שחקני הכרעה. נכון שכולם לא יכולים לשחק ביחד, אבל במשחקים של שישי שלישי אפשר לחלק את הדקות ויובל עם כל הנסיון שלו צריך לעשות את זה , כל אפשרות אחרת מעליית ליגה תיהייה כישלון עבור רוני חג׳ג . בהצלחה!!

 

יובל צריך לתת לשחקנים שקט ביטחון ואמונה (צילום: דדי ברק) 

 

ירימיהו ״גריל טאון״ חולון:
כמה לחץ השתחרר אצל רונן כנפו אחרי העלייה לפלייאוף. כאחד שהיה איתו בשבועות האחרונים ראיתי את הרצון להגיע ולחוות את את מעמד הפלייאוף. שאפו ענק לצחי אילוז שלקח קבוצה חזקה מאוד ועם מספר שינויים עשה אותה לקבוצה מצויינת. חולון קבוצה שיודעת לנצח גם במשחקים פחות טובים גם כביכול שהקבוצה נגדה שולטת ומחזיקה בכדור  הקבוצה יודעת לעמוד כחומה כקבוצת הגנה הכי טובה בליגה. חדריאן, בנש, דוד, טל ומלול וקיריל יחד עם הקישור הכי טוב בליגה לדעתי עם אלון, אופק, זליאט, אילוז והיהלום השחור דסה שעשה התקדמות יפה מאוד השנה , התקפה מאור נבו איליי חן המוכשר ומרעי. נקודה חשובה לקראת הפלייאוף שנבו אילוז מאור אופק ומארי יביאו את יכולת האישית שבסוף זה מה שמכריע משחקים צמודים.הרבה הצלחה !!

 

 

מוסא בן חיים בניתוח לקראת משחקי הפלייאוף (צילום: מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות