תחזית דרום ליגה א׳ דרום: אוהד רון מארח את רועי פחימה

משחקי הפלייאוף העליון והתחתון יצאו לדרך במחזור הקרוב, והשבוע החלטתי לארח את רועי פחימה, מי שעושה עבודה נפלאה ומשדר את המשחקים בליגות הנמוכות והבעלים של קבוצת הפייסבוק דרום live. פחימה חושב שבקעת הירדן ואשדוד יפרדו בתיקו, ושדימונה תנצח את אזור, אבל מה עם שאר התוצאות? שווה לקרוא!

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-04-2021
  • 20:48

ונעבור למשחקים:

הפועל בקעת הירדן- אדומים אשדוד

אוהד: הפתעת העונה פוגשת את הקבוצה שאומנם הגיעה לפלייאוף, אבל לא הוכיחה את יכולתה. כולם אומרים שהאדומים אכזבה עד כה, אבל רק נזכיר שהיא נמצאת בפלייאוף העליון ואם עכשיו היא תנצח 4/5 משחקים פחות או יותר, היא עולה לליגה הלאומית אז איך אפשר להגיד אכזבה לקבוצה שיכולה עדיין לעלות לליגה הלאומית? הבקעה קבוצה חזקה והוכיחה את זה כל העונה, אבל כולם אומרים שבית של הבקעה היה חלש בהרבה מהבית של האדומים וזה הזמן לבדוק. קבוצה זה מומנטום והבקעה באים במומנטום מטורף לפלייאוף. עדיין אני חושב שהשחקנים המנוסים של האדומים יוכיחו את עצמם וינצחו בבקעה. נשמע הזוי, אבל אני באמת חושב שהאדומים ינצלו את החוסר נסיון של שחקני הבקעה וינצחו. 

 

רועי: בקעת הירדן הפתעת העונה חנן אזולאי עושה שם עבודה מצוינת יש לו בהתקפה את אליחי צברי שבכושר שיא  וכל תוצאה כבר לא תפתיע אף אחד אחרי העונה שעשו הסדירה. מנגד יובל נעים מאמן הפועל אדומים אשדוד, לא משכנעים מתחילת העונה ומתקשים כמעט בכל משחק העונה למרות הסגל המפוצץ בשמות, הגאלקטיקוס של ליגה א' המשחק לא יוכרע תיקו.

 

 

קהל מכבי יפו רוצה לאומית...(צילום: דן יידוב) 

 

ירמיהו חולון- מכבי יפו

אוהד: איזה משחק יש לנו פה! דרבי אמיתי! חולון מארחת את יפו למשחק הכי מעניין של היום. יהיה מעיין לראות האם חולון שהיו מצויינים בעונה הסדרה, יפגשו את יפו שגם הם היו בעונה סדירה מצויינת, ופה אפשר יהיה לראות אולי איזה בית יותר חזק וזה יהיה סופר מעניין. כולם אמרו שהבית של חולון היה חזק בהרבה אז פה הגיע הזמן שיוכיחו את זה. מכבי יפו מגיעה למשחק עם עדיפות ביציעים, עדיפות רצינית ביותר שאולי יבטל את יתרון הביתיות של חולון, קבוצה חזקה שקשה לנצח ואני חושב שהמשחק יסתיים בתיקו. ורק נקווה שנראה גם שערים. 

 

רועי: חולו עם מאמנה צחי אילוז,הקבוצה הכי יציבה בליגה א' בית א', אילוז שעשה עונה סדירה מצוינת יש להם את ההגנה הכי טובה. קבוצה מאוד ממושמעת ומחוברת גם בחלק ההתקפי מנצלים מצבים גם שלא מגיעים להרבה מצבים יודעים לנצל את המצבים המועטים. מנגד איציק ברוך מאמנה של מכבי יפו קביליו עם סגל צעיר ורעב להצליח יעשו הרבה צרות גם בפלייאוף,מאמין שיהיה משחק צמוד עם ניצחון קטן של חולון. 

 

צחי אילוז. עשה קסמים עם קבוצתו בעונה הסדירה, האם יעשה זאת שוב גם בפלייאוף? צילום: אלעד ירקוני

 

פלייאוף תחתון א:

הפועל בני לוד-מכבי יבנה

אוהד: לוד איכזבו ובגדול! בשלושת המשחקים האחרונים שלהם ומקבלים עוד הזדמנות לחזור לליגה במשחק מול מכבי יבנה שבעצמה חייבת נקודות. לוד כבר לא מאמינים שמסוגלים לנצח מישהו בליגה, סגל חלש, קבוצה שרק מפסידה אבל יש הזדמנות גדולה לחזור לליגה ואולי לחלום על הישארות. יבנה חייבת לא להפסיד וזה מה שיקרה. תיקו.

 

רועי: בני לוד עם מאמנה החדש יוסי חכים, אחרי החלפת מאמנים מסיימת את העונה הסדירה עם רצף של הפסדים, ומתקשה לייצר נקודות. מנגד מכבי יבנה עם מאמנה יוסי זוזוט, מצליחה להביא נקודות בסיום העונה במגרשים מאוד קשים ואני מאמין שהיא תנצח בלוד.

 

 

האיש החזק באזור, גימי גל, בתדרוך עם המאמן ליאור ראובן. מאז שגימי חזר לאזור, רואים שינוי גדול במועדון. צילום: אלעד ירקוני

 

הפועל אזור- מ.ס דימונה:

אוהד: אזור עלתה על המסלול הנכון ורואים את מה שאמרנו כל העונה, באזור בנו קבוצה מצויינת. וחבל שבתחילת העונה הם לא האמינו בעצמם כי הם היו יכולים להגיע לפלייאוף העליון. מנגד דימונה חיבת נקודות ויבואו לאזור לקחת אותן. אזור קבוצה של גברים ילחמו על הכבוד ובעיקר ישחקו ספורטיבי, ולא יתנו לאף קבוצה לחגוג להם. אזור ינצחו.

 

רועי:  הפועל אזור עם מאמנה ליאור ראובן, עד עתה עשתה את המקסימום שלה והוציאה מספר נקודות נכבד, מאז שהתחזקה בינואר הקבוצה עברה שינוי גדול ורצף גדול של צבירת נקודות גם ההגנה עם ספירת הספיגות הגבוהה בליגה התייצבה,ולא לשכוח שאזור קבוצה ביתית יש לה הפסד בודד העונה בבית נגד מכבי הרצליה.  מנגד מ.ס דימונה עם מאמנה רונן וינשטיין מאז שהגיע הקבוצה מציגה יכולת מצוינת וכדורגל יפה לעין, הגנה יציבה עם שלושה נצחונות רצופים ללא ספיגה,ועם סיום תום העונה הסדירה דימונה מוצאת את עצמה במרחק נגיעה מחוף מבטחים אני מאמין שדימונה תמשיך במומנטום החיובי שלה. 

 

מכבי הרצליה- אור יהודה

אוהד: משחק לפרוטוקול בלבד מבחינת הרצליה שכנראה תתחיל כבר להריץ שחקנים לקראת העונה הבאה. אור יהודה חייבת נקודות וחייבת לקחת את הנקודות מול קבוצה שסיימה את העונה כמו הרצליה. ניצחון לאור יהודה ומחשבות על העונה הבאה.

 

רועי: מכבי הרצליה עם מאמנה עידן בראון קבוצה מאומנת טקטית שעשתה עונה טובה, מלבד המשחקים האחרונים של תום העונה הסדירה. מנגד אור יהודה עם מאמנה יעקב טל, עם ההגנה שסופגת הכי הרבה שערים בליגה תתקשה מאוד בהרצליה והיא זו שתנצח.

 

 

האם קבוצתו של עידן בראון תנצח את אור יהודה? (צילום: איתן ידגר) 

 

פלייאוף תחתון בית ב:

הכח ר"ג- עירוני אשקלון

אוהד: עידן ליטבק מאמן הכח חזר לאמן את הקבוצה, וכולי תקווה שינצח את אשקלון כדי שיהיה סיכוי להכח להינצל וגם כדי שיהיה עניין בתחתית עד סוף העונה, למרות שאני לא רואה מצב שאשקלון לא מנצחים את הכח. אשקלון כשלון הגדול ביותר העונה, אבל את הכח הם ינצחו.

 

רועי: הכח רמת גן עם מאמנה עידן ליטבק תיאורטי עדיין עם סיכוי להישאר בליגה, אבל עם רצף של 7 הפסדים רצופים. מנגד הפועל אשקלון עם מאמנה יאיר מזור, עם עונה די שקטה עדיין לא הבטיחה את ההישארות שלה בליגה לא תתקשה בחוץ. 

 

מכבי שעריים- עירוני כסייפה

אוהד: לארז בלפר יש פסל בכניסה לשכונה של הירדנים? אני חייב להצטלם עם הדמות שהביא מקצוענות לשעריים. ה"מהפכה הגדולה" שהביא למועדון בצורת חשיבה, הרחקת חפרים ומכסחי דשא למינהם ורואים תוצאות בהתאם..נקווה ששעריים ידעו לנצל את המומנטום ולהחתים את המהפכן הדגול ל5 שנים..שעריים עדיפה והיא גם תנצח את כסייפה. 

 

רועי: מכבי שעריים עם מאמנה ארז בלפר, עושה סיבוב 2 מצוין ואחרי ניצחון גדולבדרבי. מנגד עירוני כסייפה של שמעון ביטון,ברחה מעט מהתחתית הבוערת עם רצף יפה של צבירת נקודות בתום העונה הסדירה,שעריים בבית קבוצה קשה והיא תנצח. 

 

 

 

איך יסתיים המפגש בין שערים לכסייפה? הקהל כבר יגיע...(צילום: דדי ברק)

 

עירוני אשדוד- ביתר נורדיה ירשולים

אוהד: חביבת הקהל בעיני, עירוני אשדוד פוגשת שוב את נורדיה לאחר שפירקה אותה במחזור האחרון 4-1. נורדיה נמצאת במקום המוביל למבחנים וחייבת לצאת ממנו, אבל עירוני אשדוד קבוצה חזקה עם סגל שחקנים צעיר שרוצה להוכיח את עצמו ולכן הם ינצחו. 

 

רועי: מכבי עירוני אשדוד עם מאמנה אבי אבינו,מתרחקת מעט מכלל סכנה,מנגד א.ס נורדיה ירושלים עם מאמנה ויקטור גניש,אולי להזדמנות מהאחרונות שלה העונה להנצל מהמבחנים, תיקו.

אוהד רון מארח את רועי פחימה. תחזית ליגה א דרום...

הוסף תגובה
תגובות
  1. פחימה, אנחנו לא באים לעשות צרות (יפו 15-04-2021, 20:55)
    אנחנו באים לעלות ליגה. צרות עושות קבוצות קטנות
  2. פחימה הגדול מכולם (מימון 15-04-2021, 21:15)
    האיש הכי חזק בדרום כבוד גדול אוהד לארח את פחימה יישר כח על מה שאתה עושה בכדורגל בישראל תבורך ????????
  3. אוהדת קביליו יפו (מיטל 15-04-2021, 21:51)
    הלוואי והיה לנו אחד כמו פחימה משדר בכל המגרשים בארץ מסקר באתר שלו דימונה התברכו אני עוקבת אחריו תמיד
  4. ליגות. נמוכות (משה 15-04-2021, 23:39)
    פחימה התותח המשך כך
  5. הקשקשן חזר (המוכתר משעריים 16-04-2021, 06:21)
    אוהד איפה אתה ירדת למחתרת אחרי ההפסד בדרבי לשעריים? בכל הזדמנות טענת ששעריים הקבוצה החלשה של רחובות המועדון הקטן לידיעתך מרמורק לא נצחו 7 שנים ברבי
  6. תתעדכנו חברים (אוהד הפועל אשקלון 16-04-2021, 08:17)
    רועי פחימה, יאיר מזור מזמן כבר לא מאמן הפועל אשקלון.