סיכום מחזור 11: ליגה ב' צפון ב'

גם בליגה ב' השנייה לא היה משעמם אתמול. נשר מככבת בפסגה, בית שאן וביר אל מכסור עשו תחרות החמצות פנדלים וטירת הכרמל לא ריחמו על רמות מנשה מגידו

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 08-04-2021
  • 13:26

בית א'

בית א' בית שאן וביר אל מכסור הצליחו להחמיץ שלושה פנדלים ובסוף הנקודות נשארו בבית. גלבוע עצרה את מוסמוס בלי מאמץ מיוחד וההצהרות היפות שנתן השבוע זיאד אגרביה לא תפסו מים. נשר ממשיכה להוביל וזה הדבר היחיד שיציב בבית הזה ככל הנראה.

 

עירוני נשר 3 – הפועל עין סהלה 1

שחקניו ברכאת ווהב ממשיכים בשלהם ואף אחד לא יעצור אותם. הפעם הניצחון הגיע על חשבון עין סהלה שנמצאת בתחתית ללא נקודות כלל. עין סהלה צריכה לחזור ולהחיות את הלהט של השחקנים כדי להתחיל ולהתקרב לקבוצות שמעליה.

 

אחי ביר אל מכסור 1 – הפועל בית שאן 0

המשחק בין ביר אל מכסור לבית שאן לא יישכח לעולם. לא ברור איך, אולי בגלל החום הכבד אבל בדקה ה – 44 היה מצב שהוחמצו שלוש בעיטות עונשין מ – 11 מטרים. שתיים לבית שאן ואחת לביר אל מכסור. בסופו של דבר, המארחים ידעו להבקיע את הגול בדקה ה – 81 משער של ווסים הלון. הליגה הזאת חלקלקה והמעבר מהצמרת לתחתית קרובה מאוד, וכדאי מאוד לשתי הקבוצות להמשיך לייצר נקודות.

שחקני בית שאן - לא הצליחו לייצר שני ניצחונות רצופים (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

הפועל בני מוסמוס 2 – הפועל גלבוע 3

 

בית ב'

בבית ב' הקבוצה מנווה שאנן כבר עם תוצאת תיקו שנייה ברציפות, אך עדין עם פעם יפה מהשניה בטבלה. טירת הכרמל לא התקשתה מול רמות מנשה מגידו ולכפר קרע הספיק 1-0 קטן על נוגדיאת אחמד

 

איחוד בני בקה 1 – מכבי נווה שאנן אלדד 1

איחוד בני בקה, בלי להתבלבל בדקה ה- 35 עלתה ליתרון על המוליכה משער של ואחיד ריאן. שחקני נווה שאנן, התעשתו יפה ובדקה ה- 68 השוו את התוצאה משער של ליאור דהן. יש בין הקבוצות פער של 10 נקודות בטבלה, אך כשמגיעים לכר הדשא הכל שונה.

 

שחקני נווה שאנן - כבר שתי תוצאות תיקו רצופות (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

 

הפועל טירת הכרמל 3 – הפועל רמות מנשה מגידו 1

בטירת הכרמל עמדו יפה בשבוע שעבר מול נווה שאנן והוציא מהמוליכה נקודה. השבוע, ללא בעיה גדולה הם לקחו הבייתה את שלושת הנקודות מרמות מנשה/מגידו. בשלב של 2-0 האורחים מרמות מנשה צמצמו לתוצאה 2-1, אך זה לא הספיק וממש בדקה ה- 94 גיא אהוד מטירת הכרמל סגר את הבסטה עם שער משלו שקבע 3-1 למארחים.

 

איחוד בני קרע 1 – מכבי נוג'ידאת אחמד 0

שחקני נווה שאנן - עדין בפסגה (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

הוסף תגובה
תגובות