תחזית ליגה א׳ דרום מחזור 18: אוהד רון מארח את דורון אוחיון

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב, דורון אוחיון מנהל קבוצת עירוני אשדוד והאוהד מספר 1 של הצהובים. דורון מלווה את הקבוצה, אוהד מגיל צעיר וחושב קבוצתו כמובן תנצח את נורדיה, שהאדומים לא ינצחו את יבנה ושעריים ינצחו את הדרבי. אבל מה עם יתר המשחקים? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-04-2021
  • 17:55

ונעבור למשחקים:

הפועל אזור- ירמיהו חולון

אוהד: איזה כייף לראות את הפועל אזור לאחרונה! כל כך שמח שהקבוצה הקשיבה לי והבינה שיש לה סגל שחקנים מצויין שיכול להיות בחלק העליון של הטבלה, ועכשיו הם מבינים את זה. אזור קבוצה חזקה ויכולה לנצח גם את חולון שמבחינתי חולון נראית הכי טוב בשלב זה של העונה, ומאמן הקבוצה צחי אילוז מוכיח שהוא שייך לרמות הגבוהות של המאמנים בארץ. כי מה שהוא עשה בחולון ולאיזה קבוצה הוא הפך אותם צריכים לכתוב על זה ספר! שאפו ענק. המשחק עצמו לא חשוב לחולון, והאמת גם לא כזה חשוב לאזור. מקווה למשחק רב שערים ולדעתי תיקו ישקף אותו.

 

דורון: אזור ינצחו! אני חושב שאזור קבוצה טובה מאד אחרי שהחתימו את תומר בן חיים רואים שינוי אדיר בקבוצה, וחולון סיימו את הסיפור שלהם העונה הם עלו לפלייאוף, הם יתנו לשחקני ספסל לשחק בעיקר כדי לתת מנוחה לשחקני ההרכב. הם עשו ניצחון גדול על האדומים ומגיע להם להיות הקבוצה הכי טובה בליגה. 

 

הפועל אדומים אשדוד-מכבי יבנה

אוהד: איזה אכזבה מהאדומים אשדוד! קבוצה שכולם היו בטוחים שתעלה ליגה בקלות , וכעת צריכה להמתין למחזור האחרון כדי להבטיח עליה. האדומים נראים בדיוק כמו שאוהד קדוסי נראה העונה שם גדול ודי מאכזב, אבל אני סומך על יובל נעים שהוא מאמן גדול, ינצח את מכבי יבנה ויכין את קבוצתו לפלייאוף בצורה הכי טובה שאפשר. ניצחון אדום.

 

דורון: תיקו. יבנה חייבת נקודות. האדומים לא נראים טוב מתחילת העונה, ואני לא חושב שהם מסוגלים לנצח את יבנה. האדומים השקיעו אולי הכי הרבה כסף מכל קבוצות הליגה, הביאו שחקנים הכי טובים בליגה אבל חסר לב ונשמה כדי לעלות ליגה. כסף לא קונה נשמה!! 

 

 

האם חניכיו של יובל נעים ינצחו את יבנה? (צילום: דדי ברק)

 

שמשון כפר קאסם-בני לוד

אוהד: בני לוד החליפה מאמן, והאמת אביבי זוהר קיבל את כל הקרדיט שהיה צריך כדי להצליח. אביבי מאמן צעיר, אבל בלוד הוא אכזב ויש שיגידו שהוא הוציא מים מן הסלע ואני אומר להם , חברים הקבוצה נמצאת במקום האחרון! תתעוררו איזה מים יצאו משם? האיש החזק בלוד, אופיר רגב רצה לחזק במספר שחקנים וותיקים והמאמן כל כך האמין בשחקנים שהיו לו ולכן סירב לחיזוק, ועכשיו הוא משלם את המחיר. יוסי חכים המאמן הוותיק עשה זאת בעבר עם הפועל אזור כשהציל אותם מירידיה, ואני מאמין שהוא יוכל להוציא גם את לוד. אפקט החלפת המאמן יעבוד פה. לוד חייבים את הנקודות כפר קאסם כבר יצאו לפגרה. ניצחון ללוד. 

 

דורון: לוד ינצחו! לוד חייבים את הנקודות והם יבואו לנצח, מנגד לכפר קאסם אין מה לחפש הם יכולים ללכת לים. הם הקבוצה הכי מאכזבת בליגה. ציפיתי מהם להגיע לפלייאוף והם איכזבו אותי מאוד. 

 

מ.ס. דימונה- מכבי הרצליה

אוהד: הרצליה עם סיכוי קלוש לפלייאוף, ולמרות שבכדורגל הכל אפשרי אני לא חושב שיש להם סיכוי. דימונה חייבת את הנקודות והם גם יקחו את הנקודות מול הרצליה שיכולה לסכם עונה טובה, ואם בעל הבית רוצה לעלות ליגה עונה הבאה שישאיר את הסגל הקיים ויחזק בכמה נקודות. ניצחון לדימונה. 

 

דורון: דימונה ינצחו כי היא חייבת נקודות במאבקי התחתית. מגרש לא קל בדימונה. הרצליה למרות שיש לה סיכוי תיאורתי להיכנס לפלייאוף, אני לא רואה שהם מנצחים 3-0 לדימונה למרות שאני חושב שהאדומים יכולים להפסיד ליבנה.

 

 

האם מ.ס דימונה תמשיך את המומנטום החיובי? (צילום: דן בונבידה) 

 

בית ב:

הכח ר"ג-עירוני כסייפה

אוהד: עידן ליטבק עזב השבוע את הכח ר"ג, ולא ברור השפעת המאמן החדש על הקבוצה. משחק כל כך חשוב להכח אני מקווה שאפקט החלפת המאמן יעזור להם לנצח. כסייפה עשתה ניצחון ענק שבוע שעבר על נורדיה, ניצחון של הישארות והם באים למשחק מול הכח כדי לסיים את העבודה שהתחילו. הכח עדיפים, אבל יותר מתיקו לא חושב שיוכלו להוציא. 

 

דורון: כסייפה ינצחו. לדעתי הכח ר"ג ירדו ליגה, אין להם סיכוי להישאר, אין להם מאמן אין שחקנים מובילים בקיצור סלט מטבוחה יש להם שם. כסייפה קבוצה נחמדה מאד, ואני לא רואה שהם מפסידים להכח. 

 

 

מכבי שעריים- הפועל מרמורק

אוהד: הדרבי הגדול של רחובות אומנם יהיה, אך אכזבה גדולה יש לאוהדי שעריים שלא יוכלו להרוס את חלום הפלייאוף של האדומים. כי מרמורק הרסו לעצמם את חלום העליה לפלייאוף, והם נראים ונשמעים שבורים מאד. ארז בנודיס לקח אחריות על המצב ועזב והגיע אסף נימני שלא ברור נסיונו במאבקים כאלה, ולא ברור איך מעוזר מאמן של ניסן יחזקאל עונה שעברה נהפך למאמן ראשי, אבל זה רק מראה על מרמרוק שכבר איבדו עניין העונה. שעריים וארז בלפר אומנם ישמחו לנצח את הקבוצה החזקה בעיר כי הם תופסיםפ אותם במצב הכי שביר אבל ניצחון בדרבי זה גם ניצחון. שעריים ינצחו. 

 

דורון: שעריים ינצחו את הדרבי. זאת ההזדמנות של שעריים להוכיח מי הקבוצה הכי טובה בעיר. מרמרוק קבוצה שכל הכסף שהם שפכו איכזבה מאד. יש שם כוכבים, אבל גם פה אין לב ונשמה ומקבוצה כמו מרמורק ציפתי להרבה יותר. שעריים בתקופה טובה ומגיע להם לנצח.

 

האם במכבי שעריים יחגגו ניצחון בדרבי? (צילום: מני בן ארי) 

 

הפועל אשקלון-מכבי יפו

אוהד: כל הכבוד לאיציק ברוך ושחקניו שבאמת הפתיעו את כולם ועלו לפלייאוף העליון. איציק ספג הרבה ביקורות לאחרונה, אבל רובן היו בצדק ועובדה שהביקורת עזרה ומביקורת אפשר רק ללמוד. יפו חזרה להראות את מה שהיא שווה וממה שהיא עשויה ועלתה לפלייאוף כמו גדולה כנגד כל הסיכויים. יפו חייבת כמובן להשלים את המשימה מול אשקלון, אבל אשקלון קבוצה חלשה. קבוצה שלא מעניינת אף אחד וחבל שלקחו קבוצה כל כך גדולה והעלימו אותה ההנהלה.נקווה שיפו תנצח בקלות ותתפנה למשחקי הפלייאוף.

 

דורון: יפו ינצחו. יפו חייבים את הנקודות ואני לא רואה מצב שם לא מנצחים באשקלון. אשקלון הקבוצה המאכזבת של העונה. קבוצה כמו אשקלון עם עבר כמו שלה היתה חייבת להוביל את ליגה א אבל בנו את הקבוצה לא נכון, החליפו מאמנים. אנשים מתערבים מבחוץ יותר מדי וזה משפיע על הקבוצה. 

 

 

ביתר נורדיה ירושלים-עירוני אשדוד

אוהד: משחק הכי חזק בתחתית השבוע. נורדיה כבר לא ניצחה 3 משחקים ורואים את זה בטבלה. עירוני אשדוד לא ניצחה כבר 4 משחקים ולכן שתי הקבוצות יבואו כדי לנצח. עירוני אשדוד קבוצה צעירה וסופר מוכשרת, אבל הבעיה בקבוצות צעירות זה החוסר נסיון וספיגת השערים המיותרת. נורדיה בבית תנצל את הביתיות ותנצח את עירוני. 

 

דורון: עירוני אשדוד תנצח! משחק על 9 נקודות. עירוני אשדוד חייבת לנצח כי אחרת היא מסתבכת חזק מאד ואני סומך על אבי אבינו ועל השחקנים, ובעיקר הקהל הגדול של עירוני אשדוד שיבוא לעודד גם בירושלים ונעשה הכל בע"ה ניקח 3 נקודות. 

 

מילה לסיום:"שיהיה בהצלחה לכל הקבוצות עברנו עונה לא פשוטה ובכלל לא קלה ומקווים שהכל יחזור בעונה הבאה לקדמותו". 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. השבוע הבאת חמור שבוע הבא תביא חיה אחרת (סיקור מקצועי של דורון 08-04-2021, 18:17)
  2. מגיב 1 (אשדוד 08-04-2021, 19:11)
    ‏שבוע הבא נביא את ‏אימה שלך חחחחח
  3. אזור (אלגזי 08-04-2021, 20:00)
    מזל שלא שמענו לך אדון אוהד רון
  4. שחקו רגוע יש לכם את היכולת (שערים אל תתלהבו מהתחזית של רון הפוך על הפוך 08-04-2021, 20:47)
    הקבוצה הגדולה של העיר רחובות מרמורק עם אלפי האוהדים ספונסר מולטי מיליונר ובחסותו של התורם הגדול איל על הגולן לא יכולה להיות קבוצה חלשה תתכוננו בהתאם
  5. עירוני אשדוד (לא חשוב 08-04-2021, 21:02)
    תתעסק בעירוני אשדוד שנראים בושה 2 נקודות מ18 מאמן עם חליפות ומחברות כדורגל לא משחקים עם מחברות
  6. אוהד רון אם אתה כתב אז אני פרופסור (וולמן 08-04-2021, 22:04)
    שאור יהודה הובסה 7-1 אוהד רון טען שהמשק מכור, יש לו קשרים ספיק טובים כדי לדעת שלוד מנצחת את כפר קאסם, כן כולם מדברים על זה אז כנראה שגם הוא יודע את זה. כורגל בושה וכתב עוד יוןתר בושה.
  7. משחק מכור (מביט מהצד 09-04-2021, 02:35)
    מחר לוד מנצחים את כפר קסם משחק מכור חייב משקיף למשחק כפר קסם לא ילחמו יתנו ללוד את המשחק
  8. תגובה מגיב למספר 1 (גדי 09-04-2021, 06:47)
    הבנדם אבא לילדים קצת כבוד נתן תחזית כמו כולם מה קרה
  9. מגיב 9 (עירוני 09-04-2021, 10:06)
    ‏אל תתיחס זה שלוחים האדומים רמה נמוכה
  10. יועץ של אזור (נתי 09-04-2021, 13:15)
    טוב לדעת שלקבוצה יש יועץ. אבל היועץ שרף עצמו כפרשן אובייקטיבי. יאללה. בא למשחק
  11. דורון תותח פגע בול בכל התוצאות עד עכשיו (מכביסט 10-04-2021, 10:25)
  12. אדומים הסרט שלכם יגמר בקרוב (אשדודי 10-04-2021, 10:28)
    לא תעלו ליגה בחיים
  13. דורון התותח (נתי 10-04-2021, 13:48)
    אני מאמין בבית א היה קשה עד הסוף אני עוקב אחרי ליגה א מ.ס דימונה תישאר בליגה מחזקים אותכם אשדודיה
  14. ל 4 (אבי 11-04-2021, 12:24)
    ספונסר מיליונר ואייל גולן חחחחח כל עונה שופכים מליונים ולא זזים מילמטר. נראה לי עונה אחרונה של הספונסר. לגבי אייל גולן וכסף עדיף שתשתוק עשיתם את הפדיחה. שיתרכז בשירה ובלהביא ילדים.