בקעת הירדן הבטיחה את מקומה בפלייאוף, טירה עם הפסד ראשון

המחזור ה-17 בליגה א׳ הסתיים וסיפק לנו לא מעט תוצאות מעניינות. מכבי טמרה גברה על בועיינה, ומטפסת במקומה למקום השני שמוביל לפלייאוף. כפר כנא עם ניצחון גדול על צור שלום בחוץ, והרצליה עם ניצחון גדול על טירה.בדרום בקעת הירדן גברה על מרמורק והבטיחה את מקומה בפלייאוף, מכבי יבנה עם ניצחון לראשונה מזה 7 מחזורים. ומה עם שאר התוצאות? שווה לקרוא!

  • על ידי: לירן ביטון
  • 05-04-2021
  • 18:48

ליגה א׳ דרום:

הפועל מרמורק- בקעת הירדן 3-1:

סנסציה במשחק העונה בין שתי המקומות הראשונים של בית א׳ בדרום. הפועל מרמורק הפייבוריטית שנבנתה בתקציב גדול, ועם סגל של כוכבים אירחה את הפתעת העונה בקעת הירדן, למשחק העונה שיקבע את זהות העולה לפלייאוף. הסינדרלה מהבקעה רשמה ניצחון אדיר באיצטוני על מרמורק, והבטיחה את מקומה במשחקי הפלייאוף. מרמורק אומנם צימקה, אבל הציגה יכולת הגנתית מאכזבת מאוד שאפשר לבקעה לעשות את דרכה בצעדי ענק, בתקציב קטן ועם שחקנים צעירים לפלייאוף העליון. שאפו אדיר לחנן אזולאי וחבורתו. אם מרמורק רוצה להמשיך ולדבר על הפלייאוף, היא חייבת לנצח את שעריים בדרבי התוסס של רחובות במחזור האחרון. 

 

שחקני הבקעה חוגגים העפלה לפלייאוף על חשבונה של מרמורק באיצטוני (צילום: דדי ברק) 

 

בני לוד - הפועל אזור 4-1: 

חגיגת שערים של הפועל אזור על בני לוד. החבורה של ליאור ראובן מוכיחה כל פעם מחדש כמה היא קבוצה אטרקטיבית ואחרי שסומנה בתחילת העונה כיורדת, היא הצליחה לברוח מהתחתית הבוערת וכעת בעזרת הניצחון החשוב על לוד היא ממשיכה לשמור על מקומה במקום החמישי. מנגד, בני לוד בצרות צרורות הקבוצה קבוצה עמוק בתחתית הטבלה עם סכנת ירידה ממשית, כשבמחזור האחרון לליגה הסדירה מחכה לה קרב תחתית לוהט עם דימונה. 

 

מכבי יבנה- אור יהודה 1-3:

יבנה התאוששה מהר מאוד מההפסד למ.ס דימונה ורשמה ניצחון ביתי אדיר וחשוב, על חבורתו של יעקב טל שמדשדשת בליגה. הניצחון של יבנה עצר רצף רע של 7 מחזורים ללא ניצחון, ואפשר לחבורה של יוסי זוזוט לצמצם את הפער מאור יהודה, ולעלות למקום ה-6 כשכעת שתי הקבוצות עם אותו מאזן נקודות. 

 

מכבי יבנה קוטעת רצף רע של 7 מחזורים ללא ניצחון (צילום: מני בן ארי) 

 

מכבי ״קביליו״ יפו- בית״ר נורדיה 1-3:

תוך 9 דקות מפתיחת המשחק נורדיה היממה את מכבי יפו החזקה משער של אדיר פרץ יתרון שנשמר עד למחצית השנייה, אך כיאה לקבוצה האטרקטיבית מיפו. היא כבשה שלושה שערים במחצית השנייה והשיגה ניצחון חשוב מאוד שמשאיר אותה עדין בתמונה הפלייאוף, זאת לאחר המעידה של הפועל מרמורק מול בקעת הירדן. יפו עלתה למקום השני שמוביל ישירות לפלייאוף עם מס׳ נקודות זהה כמו של מרמורק, ותקווה למעידה של האדומים מרחובות בדרבי במחזור הבא. מנגד, החבורה של ויקטור גניש קבורה עמוק במקום ה-8 שמוביל למשחקי המבחן, ולמזלה יש את הכח שתרד ככל הנראה אוטומטית ליגה העונה. 

 

עירוני כסייפה - הפועל אשקלון 2-2: 

כסייפה מוכיחה כל פעם מחדש שהיא קבוצה מאני טיים עם הרבה אופי! החבורה של שמעון ביטון אומנם עלתה ליתרון ראשונה, אך הפועל אשקלון קבעה מהפך במחצית השנייה ונראה שהקבוצה בדרך לניצחון למרות הזעזוע לאחר עזיבתו של יאיר מזור. וכיאה לכסייפה קבוצת התיקו של העונה, דרור ויצמן עלה מהספסל כרבע שעה לסיום, כבש עמוק בתוך תוספת הזמן והציל את כסייפה מהפסד. 

 

עירוני אשדוד- מכבי שעריים 1-0 

במשחק התחתית הסופר מעניין גברה מכבי שעריים 1-0 על עירוני אשדוד משער של אבי יוסף. שערייםהיתה עדיפה במחצית הראשונה כולל החמצות של החלק ההתקפי. מחצית שניה היתה רק קבוצה אחת על המגרש כאשר עירוני אשדוד עשתה הכל נכון רק לא כבשה את השער המיוחל...ושעריים יוצאת עם שלוש נקודות סופר חשובות. 

 

ליגה א צפון:

עירוני טבריה- מגדל כרום 0-0

החמצות העשור נראו במגרש בטבריה במפגש של הקבוצה הביתית מול נועלת בטבלה. הקבוצה מעיר הכנרת היתה חלשה מאוד, ורואים שחסר לקבוצה מאמן כי כל המשחק שלה התבסס על כדורים ארוכים שכבר מזמן לא נראו במגרשי הכדורגל. יחד עם זאת בעשר הדקות האחרונות טבריה הגיעה למצבים של שערים בטוחים, ורק החמצות העשור מנעו מטבריה לכבוש ולקחת נקודות. יש צדק בכדורגל, ובמשחק מאכזב שכזה גם נקודה אחת זה יותר מדי לשתי הקבוצות.

 

מכבי צור שלום- הפועל כפר כנא 4-2

מוריס אוזן הגיע לפני מספר ימים לכפר כנא וכבר מרגישים את השפעתו בקבוצה, בעיקר על מצטיין המשחק גדי מלסה שפרח היום לאחר שכבש שלושער אדיר! והביא ניצחון על צור שלום, שאומנם צימקה עם שני שערים אבל זה בטוח לא מספיק כדי להישאר בליגה. כפר כנא מבחינתה הגיעה למשחק תחתית החשוב, ניצחה אותה כמו גדולה ויכולה להתחיל לתכנן את העונה הבאה בליגה א׳, מנגד זה משחק שחיים לוי בטוח ירצה לשכוח, וצור שלום יכולה לחפש עוד איחוד באזור שלה.

 

מכבי טמרה- הפועל בועיינה 0-2

איזה משחק ענק של חניכיו של אמיר כהן בטמרה! שתי הקבוצות ידעו שעונה שלמה מתרכזת למשחק אחד, ושחקני טמרה הגיעו למשחק העונה מול השנייה  בועיינה ובסוף של דבר גם גברו עליה 0-2. יש לציין שמהדקה הראשונה מכבי טמרה הייתה עדיפה, שלטה במשחק והגיעה למצבים וגם כבשה ראשונה מרגלי משה בן לולו בפנדל, ובתוספת הזמן היה זה אוסאמה שעבן שהבטיח את הניצחון היוקרתי והחשוב לטמרה. טמרה צריכה לנצח שבוע הבא את הרצליה במשחק חוץ קשה כדי להבטיח סופית מקום בפלייאוף. 

 

טמרה רשמה ניצחון חשוב (צילום : מחסאן נסאר)

 

באקה אל גרבייה- בני זלפה 1-4:

החבורה של אלעד בראון פירקה את זלפה, אחת מהקבוצות המאכזבות בליגה! אחרי מחצית מאופסת ספריאן אופור כבש צמד, ג׳ורג׳ אמסיס ורמי קייסי הוסיפו שער כל אחד מהם. לקראת הסיום השופט העניק פנדל לזלפה שאומנם השכילה לכבוש, אך זה לא עזר לחבורה של חנא פרוד שקבורה עמוק בתחתית הטבלה ובסכנת ירידה ממשית. אם החבורה של בראון תמשיך כך היא יכולה ללכת מהר מאוד לים. 

 

באקה חוגגת ניצחון חשוב (צילום : חגאג רחאל)

 

הפועל מגדל העמק- בני ערערה 2-1:

הפועל מגדל העמק שנמצאת במגמת שיפור אירחה את בני ערערה. אומנם החבורה של עומרי ביטון עלתה ליתרון ראשונה משער של אופק מלול, אך ערערה לא נשארה  חייבת והשוותה במחצית השנייה מרגחיו של וויאם זחאלקה. עד לסיום המשחק זה היה נדמה שהמשחק עומד להסתיים בתיקו, אך איהב עויקר סגר עניין והביא לערערה נקודות חשובות מאוד!

 

מ.ס טירה- הפועל הרצליה 2-1:

הראש של חיים סירוטקין וחבורתו כבר מזמן במשחקי הפלייאוף, וזה מה שכנראה אפשר להפועל הרצליה להנחיל לקבוצה הפסד ראשון העונה. סהר אזולאי כבש צמד תוך שתי דקות במחצית השנייה, רן רול אומנם צימק בדקה ה-90, אך זה לא עזר עבור קבוצתו שלא צריכה לחשוש מהפסד שכזה לאחר שהבטיחה מזמן את מקומה בפלייאוף. מנגד מומו ניסטל וחבורתו יכולים להיות מרוצים מניצחון על קבוצה חזקה שכזאת, ועל נקודות חשובות מאוד. 

 

רובי חיפה-הפועל כאוכב 3-1 

כאוכב פתחה בקצב נהדר כאשר כבר בפחות מ 10 דקות היא כבר הובילה 2-0 מצמד שערים של גבי גורי המצויין. רובי הצליחה לחזור למשחק משער של אווגי אסאפה, לאחר טעות קשה של שוער כאוכב. מחצית שניה היתה שקולה ורק בתופסת הזמן קאסן נגר קבע את תוצאת המשחק 3-1. אחמד צביח הורחק בצהוב שני מרובי חיפה.

קרב תחתית היה בטבריה. צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות
  1. אזור עם רביעייה נוספת הבטיחה מקומה בליגה (אזורניק 05-04-2021, 19:55)
    בכלל אזור הבקיעה הכי הרבה שערים בליגה , נא לפרגן 4 חתיכות על לוד בחוץ
  2. אזור אימפריה וכל השאר בלוף (אזורי 05-04-2021, 21:09)
  3. יש הפסדנו (גולן יפרח עירוניה 05-04-2021, 23:32)
  4. למרמורק (שערוקי 05-04-2021, 23:34)
    שחקן הנוער שלכם שחר שפיר יותר טוב מכל הרכש שמשחקים בהתקפה שלכם תודה רבה לכם על הדיחרור שלו לשעריים
  5. שעריים 18 נקודות וזה משחק תחתית חשוב (איזה כתבים אומללים כמו הבעל בית 05-04-2021, 23:53)
    כסייפה אשקלון נורדיה זה לא משחק תחתית זה עליה לפליאוף
  6. תיקון השער הרביעי של כפר כנא כבש איהאם שחאדה (אחמד 06-04-2021, 01:21)
    תיקון השער הרביעי של כפר כנא כבש איהאם שחאדה השלישי שאדי שעבאן וצמד של גדי במחצית השניה
  7. יוסי זוזוט. תפטר (נדב 06-04-2021, 06:53)
    יוסי זוזוט ארז בנודיס התפטר אביבי זוהר התפטר מה אתה מחזיק בכול לך הביתה מה אתה בכוח לא רוצים אותך אלי כהן עולה עלייך פוגל עולה עלייך שבעה משחקים לא ניצחת תתפטר תפסיק להחזיק בכוח עשיתם רגליים להרבה אנשים במכבי יבנה אלוהים ישלם לכם ילה הביתה זוזוט הביתה יצבוע
  8. איפה אדון נתי שמתי (אזוריה 06-04-2021, 07:48)
    שכל הזמן מזבל לנו במוח שאזור חלשים איפה אתה יעכבר?? למה אתה לא רושם כלום ימסכן לך לישון טמבל!
  9. תחזירו את דני אסולין! (אילן צור שלום 06-04-2021, 08:58)
    צור שלום שחקנים חלשים זה העונש שמעיפים מאמן שהיה סמל של המועדון. הנהלה בושה!
  10. תשובה לאוהד אזור המתלהם (נתי 06-04-2021, 09:52)
    כתבתי שאזור נאבקת כבר כמה שנים על הישארות בליגה. זו עובדה מצערת. כתבתי שהמיגרש הוא מהכי גרועים במדינה. זו עובדה. כתבתי שאזור חייבת לדמור על שחקנים טובים ולא להביא לכמה חודשים. זו עובדה. וכן, אזור *נחלצה* מירידה בטוחה. זו גם עובדה. ומציע לך להיות אוהד ולא בועט
  11. כמה מחזורים יהיו בפלייאוף העליון לאחר סיום הליגה (שאלה 06-04-2021, 09:55)
  12. כמה זיוני מח על מועדון מת כמו אזור (רק באזור 06-04-2021, 11:37)
    הלו לאוהד אזור שרשם אתם כולה קבוצת אמצע טבלה גג וכמה הודעות איפפפ זה מרוב זה שטעמתם תחתית?
  13. שחקנים גרועים (אוהד טבריה 06-04-2021, 14:23)
    אפילו לליגה למקומות עבודה לא הייתי נותן לכם לשחק החמצות של ילדים בגיל 3 זה החמצות המאה לא העשור איך אפשר להחמיץ במצבים כאלה ?? איך ??????
  14. לחתוף שבע שערי חובה מיבנה זה יותר מדי (אוהד אור יהודה 07-04-2021, 21:19)
    הנוער של אור יהודה מנצחת את יבנה.לא יתכן אור יהודה מנצחת את חולון.את הרצליה.מנצחת את כפר קאסם.ובסוף מפסידה ליבנה עוד יבנה לא נצחה שבע מחזורים אחורה .בסוף אור יהודה ישארו בליגה אני מקווה