מכה קשה למודיעין: שלומי ארבייטמן גמר את העונה

שלומי ארבייטמן, החלוץ ששיחק ברמות הגבוהות, והגיע העונה לעירוני מודיעין שבר את הקרסול וגמר את העונה. ארבייטמן הגיע למודיעין מליגה ב׳ דרום ב׳ העונה כשחקן שובר שוויון במטרה לעזור לקבוצה לעלות ליגה, אך כעת הקבוצה תצטרך לנסות ולהסתדר בלעדיו. זוהי ללא ספק מכה קשה מאוד עבור החבורה של פיני עייש, שלמרות התקציב שבו נבנתה והמטרות שהציבה לעצמה מאכזבת מפתיחה העונה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 04-04-2021
  • 12:41

עירוני מודיעין נבנתה במהלך הקיץ באחד מהתקציבים הגדולים ביותר בליגה ב׳ דרום ב׳, כל זאת מטרה לעלות ליגה בסיום העונה הנוכחית. אך רצונות לחוד ותוצאות לחוד. הקבוצה הוגרלה בבית לא פשוט, עם מס׳ קבוצות נוספות שרוצות לעלות ליגה כמו קריית מלאכי, ושדרות ומאכזבת מפתיחת העונה. במודיעין הביאו את פיניש עייש, שבעבר העלה מס׳ לא מבוטל של קבוצות ליגה, אך למרות שקיבל השנה את כל הכלים לבנות קבוצה מצליחה, תקציב גדול והחתים איזה שחקנים שרצה, משהו במועדון לא עובד. הקבוצה מציגה יכולת אנמית מאוד מפתיחת העונה, וחוסר חיבור על המגרש. 

 

מודיעין נמצאת במקום החמישי בטבלה , מקום אחד מתחת למרחבים שרק עלתה לליגה ב׳ עונה ורושמת עונה פנטסטית ונבנתה בתקציב קטן יותר משמעותית משל מודיעין. מי שמככבת בראש הבית היא הפתעת העונה בני אילת, שמצליחה לרשום תוצאות יפות כשמתחתיה שתי הקבוצות שנלחמות על עלייה מלאכי ושדרות. מודיעין שיחקה עד כה 8 משחקים בהן רשמה 3 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו ושני הפסדים.

 

פיניש עייש חייב לשפר את היכולת של הקבוצה (צילום: מני בן ארי) 

 

 כשהיא מסיימת בתיקו עם שתי יריבותיה לעליית ליגה מלאכי ושדרות, וגם עם העולה הטרייה מרחבים והפסדים מאכזבים לבני אילת החזקה וגולת הכותרת ההפסד המביש לקבוצה החלשה בליגה ערד. ומזל שהחבורה שהחבורה של פיני עייש הצליחה ללקט ניצחונות מול גדרה, יבנה וקריית גת,. בעונה דינמאית שכזו כשהצמרת צפופה וקבוצות שנבנו בתקציב קטן מצליחות להפתיע. במודיעין חייבים להסיק מסקנות מהמצב, לגרום לקבוצה להתחבר ולהציג יכולת טובה יותר, כי ככה בטוח לא מגיעים לפלייאוף ובטח לא עולים ליגה. 

 

ואם זה לא מספיק, אז מודיעין נמצאת בצרות צרורות. הקבוצה נבנתה העונה סביב הכוכב שהחתימה שלומי ארבייטמן, החלוץ ששיחק ברמות הגבוהות ביותר, הגיע העונה לליגה ב׳ כשחקן שובר שוויון במטרה לעזור לקבוצה לעלות ליגה. אך בשבוע האחרון ארבייטמן נפצע פציעה לא פשוטה ושבר את הקרסול, וכתוצאה מכך גמר את העונה. זוהי ללא ספק מכה קשה עבור הקבוצה שבנתה על החלוץ שיעזור לה לקדם את מטרותיה העונה, ותצטרך להסתדר בלעדיו. 

 

 

 

 

שלומי ארביטמן גמר את העונה (צילום: אחמד מוררה באדיבות אתר one)

הוסף תגובה
תגובות
  1. העונה נגמרה לפני ששבר את הקרסול .. (דני 04-04-2021, 17:41)
    אולי עכשיו פחות יסתמכו על כוכבים וישחקו כמו ווינרים.