ליגה א׳ דרום המחזור ה-17: אוהד רון מארח את אופיר רגב

המחזור ה-17 בליגה א׳ הגיע, והשבוע החלטתי לארח את חברי הטוב אופיר רגב, יו"ר הפועל לוד שנמצאת במקום הראשון בליגה ב דרום והאיש החזק בבני לוד בליגה א׳. אופיר מכיר את ליגה א וחושב שאשדוד תנצח את חולון, ושמרמורק תנצח את בקעת הירדן. ומה עם שאר התוצאות? שווה לקרוא!

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-04-2021
  • 15:16

ונעבור למשחקים:

בית א:

מכבי יבנה- אור יהודה

אוהד: בסיבוב הראשון יבנה הביסה את אור יהודה בחוץ והרבה הרימו גבה, אבל מאז יבנה נעצרה מעט ומיעטה לרשום נקודות. האמת זה משחק חשוב לשתי הקבוצות כי מי שינצח יברח יפה ממאבקי התחתית. היתרון הוא ליבנה ואני חושב גם שהם ינצחו...

 

אופיר: מכבי יבנה קבוצה תחתית, ואור יהודה אחרי נצחון. שתיי הקבוצות ילחמו על נקודה וזה יסתיים בתיקו.

 

הפועל בני לוד-הפועל אזור

אוהד: עוד משחק סופר חשוב במאבקי התחתית, לוד נמצאת במקום האחרון בטבלה והלחץ מתחיל להשפיע, אבל יש להם קבוצה שהוכיחה שהיא טובה ויכולה לנצח כל קבוצה בטח במשחק ביתי. אזור זה כבר סיפור הצלחה במחזורים האחרונים, כל העונה אמרנו שיש סגל מצויין באזור ועכשיו הם מתחילים לצברו נקודות בהתאם, וכל הכבוד למנהל המקצועי הכי טוב בארץ. לוד במשחק בית חייבת את הנקודות והם גם ינצחו.

 

אופיר: בני לוד ינצחו בודאות! פשוט זה משחק על חיים ומוות, ואין מצב שלוקחים נקודות בלוד.

 

 

האם אזור תגבר על בני לוד בבית? (צילום: מני בן ארי) 

 

מכבי הרצליה- שמשון כפר קאסם

אוהד: משחק ההזדמנות האחרונה של שתי הקבוצות שחייבות לנצח ולקוות למעידה של שתי המובילות כדי להגיע לפלייאוף. בסיבוב הראשון כפר קאסם ניצחו בקלות, והרצליה ירצו להוכיח שזאת היתה מעידה חד פעמית. לדעתי הרצליה עדיפה והם גם ינצחו את הקבוצה החזקה מכפר קאסם. 

 

אופיר:משחק על כל הקופה מבחינת כפר קאסם והרצליה הקבוצה הכי מאומנת בליגה. מאמן מצויין שלא שייך לליגה א׳ עידו בראון. לדעתי כפר קאסם תנצח.

 

ירמיהו חולון-אדומים אשדוד

אוהד: משחק פלייאוף לכל דבר יש לנו בחולון השבוע. כאשר ניצחון של חולון או של האדומים והם מבטיחים את השתתפותם במשחקי הפלייאוף. תיקו טוב לאדומים והם ישחקו על התוצאה הזאת. חולון ינסו להפתיע את האדומים כפי שהפתיעו אותם במשחק בסיבוב הראשון. האמת מגיע לשתי הקבוצות להגיע לפלייאוף, ולכן שתיהן יגיעו לאחר תוצאת תיקו שתהיה במשחק הזה. 

 

אופיר: משחק עונה! בירמיהו חולון סגל מצויין והנהלה לדעתי בין הטובות בליגה והתוצאות בהתאם. באשדוד יש מאמן יובל נעים וחבל להרחיב הכי טוב בליגה בפור. אני מאמין שיובל ויאיר ינצחו בחולון.

 

האם יובל נעים יוביל את האדומים לפלייאוף? (צילום: דדי ברק) 

 

בית ב:

עירוני אשדוד- מכבי שעריים

אוהד: שעריים במחזורים האחרונים נראים נהדר, ולא מפתיע שהם נראים טוב כשיש מאמן ברמה. מקווה ששעריים יסיקו מסקנות לקראת העונה הבאה ויחתימו את ארז בלפר לעונה נוספת, אבל השאלה מה חושב עליו המנהל המקצועי? האם הוא יסכים להחתים אותו למרות שהוא חזר לסדר את הדשא וכבר לא קובע כנראה הרבה מבחינה מקצועית וזה נכון, שכל אחד יתעסק במה שהוא מבין. מאמן יאמן, מכסח דשא יתעסק בדשא.עירוני אשדוד קבוצה צעירה וכייף לראות אותה, אני בטוח שהם יבואו מול שעריים וינצלו את המשחק הביתי כדי לנצח. ניצחון לאשדוד. 

 

אופיר: משחק חזק על 6 נקודות באשדוד נבנתה קבוצה טובה וגם מאומנת מצוין, אבי אבינו מאמן צעיר ורעב. מנגד, מכבי שעריים קבוצה שנלחמת על החיים שלה וניצחה השבוע. גילוי נאות מכבי שערים זו הקבוצה שאני אוהד אחרי הפועל לוד.שיחקתי והייתי קפטן שם אז אני רוצה שינצחו אני לא מהמר שינצחו .פשוט מחזיק אצבעות לשעריים.

 

האם ארז בלפר יוביל את שערים לניצחון? (צילום: יח״צ) 

 

מכבי יפו- ביתר נורדיה ירושלים

אוהד: משחק של פלייאוף עבור מכבי יפו. מנגד נורדיה חייבת נקודות כדי לברוח מהתחתית הבוערת. מכבי יפו קבוצה מצויינת, קבוצה עדיפה על נורדיה בכל נקודה במגרש ואני חושב שהיתרון הזה יבוא לידי ביטוי במשחק. יפו ראויה לפלייאוף העונה, יש להם קבוצה נהדרת והקהל שלהם טוב למשחקי הפלייאוף יוסיפו הרבה צבע, והאמת פלייאוף ללא יפו זה פחות מעניין. ניצחון ליפו נגד נורדיה ונחזיק להם אצבעות שיגיעו לפלייאוף. 

 

אופיר: משחק לנורדיה על השארות. ויקטור גניש עושה עבודה מצוינת ואני חושב שתהיה הפתעה וויקטור ינצח.

 

הפועל מרמורק- הפועל בקעת הירדן

אוהד: משחק פלייאוף לכל דבר יש לנו השבוע באיצטוני. שתי הקובצות אשר מובילות את הבית הזה, בקעת הירדן ההפתעה הכי נעימה של העונה והאמת של העשור האחרון. וכל הכבוד לבעלי הבית שם על עבודה יסודית ונהדרת. מרמורק במשחק הבית עם הסגל שלהם חייבים להגיע לפלייאוף ולשם כך הם חייבם לנצח את הבקעה. מרמורק ינצחו את הבקעה וישתלבו בפלייאוף. 

 

אופיר:משחק צמרת, אבל ארז בנודיס והחברה ממרמורק ינצחו. אין לי ספק שמשחק העונה לאחר הפליאוף זה מרמורק אשדוד .יובל נגד ארז.

 

 

האם בקעת הירדן תעפיל לפלייאוף? (צילום: אלעד ירקון) 

 

עירוני כסייפה- הפועל אשקלון

אוהד: כסייפה עם ניצחון גדול על נורדיה שבוע שעבר, שחרר הרבה לחץ במועדון שרק עלה ליגה ורק רוצה לשרוד עונה נוספת בליגה א. אשקלון לא נראית טוב, וזה בלשון המעטה מתחילת העונה, ניהול כושל ורואים את זה בתוצאות, מביאים מאמן, משחררים מאמן, נותנים לשחקנים לכאורה לפי קשר משפחתי על פי מה שאני הבנתי אם זה נכון אז אין ספק שהמועדון הדרומי לא נראה טוב. המשחק נראה כמו תיקו ללא שערים.

 

אופיר:כסייפה עלתה השנה ועדנן היושב ראש חבר, ואני יודע כמה הוא עושה בשביל להשאר. מנגד אשקלון קבוצה צעירה טובה אבל כסייפה ינצחו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אור יהודה המומנטום חיובי אחרי ניצחון על חולון (אוהד הפרשן 04-04-2021, 16:07)
    משחק קודם יבנה בעטה 4 בעיטות משום מקום ונכנס . אתה פרשן איך אומרים הגששים פרשן של התחת
  2. אוהד רון אין לך מושג (וולמן 04-04-2021, 19:09)
    מתי פרגנת לאור יהודה? כתב בכיר עאלק.
  3. אמפריה (אור יהודה בלב ובנשמה 04-04-2021, 20:28)
    אוהד אתה לא יודע לפרגן לאור יהודה אימפריה בכל הכוח אנחנו מנצחים ואתה אוכל את הכובע יבנה לא קבוצה תצלם מסך אור יהודה מנצחת 2 ואנחנו נשארים בליגה
  4. שאלה: מתי מסתיימת הליגה? (אור 04-04-2021, 21:15)
  5. מכבי שעריים (אופיר רגב 04-04-2021, 23:39)
    רגב אתה מלך אוהבים אותך בשעריים ומחזיקים לך אצבעות להפועל לוד שלך
  6. את מי מעניינת אור יהודה ? (אבי 06-04-2021, 07:58)
    איזה ליצנים, מה השטויות האלה ? אור יהודה קרובה לפלייאוף ? רק לפני שבועיים קיבלו שביעייה , תשבו בשקט ותתפללו לא לרדת ליגה .