רמת גן בפלייאוף העליון, הפועל פתח תקווה עדיין בחיים

מחזור הנעילה של העונה הסדירה בליגה הלאומית סידר לנו דרמות ענק. שער בתוספת הזמן נתן להפועל רמת גן את המקום בפלייאוף העליון, הפועל פ''ת גברה על בית''ר תל אביב ונחלצה מהמקום האחרון, כפר קאסם הביסה את ראשון לציון והתרחקה מהאיזור המסוכן והפועל ירושלים חזרה לנצח. כל התוצאות בפנים.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 03-04-2021
  • 13:13

הפועל ר''ג - אחי נצרת 1-2

 

קרב ישיר על המקום בפלייאוף! מצד אחד, האורדונים חווים עונה מאכזבת במיוחד. בתחילת העונה דובר במועדון על עליית ליגה אך רצף משחקים כושל הוריד את הקבוצה עד למקום התשיעי. מנגד, אחי נצרת חווה עונה סולידית במרכז הטבלה וקיוותה לעלות היום לפלייאוף. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ושתי הקבוצות נראו מהוססות אך הדרמה שהן בישלו לנו בסיום הייתה שווה הכל.

 

בדקה ה-87 מיקו ממן דייק מהנקודה הלבנה ונתן יתרון לר''ג שהחזיק בדיוק דקה. כדור קרן של אחי נצרת הגיע לניב שראל שניצל תרדמת בהגנה והשווה את התוצאה. הירוקים כבר חשבו שהבטיחו את המקום בפלייאוף אך אז הגיעה הדקה ה-94 בה מיקו ממן השלים צמד אדיר שנתן ניצחון מרגש לאורדונים ששווה מקום פלייאוף העליון. אין ספק שמדובר ברגע של נחת בעונה הקשה שעוברת על הקבוצה. אחי תתמודד בפלייאוף התחתון. בסיום המשחק דווח על תגרה.

 

יו''ר הפועל רמת גן, עינב חזנוולד אמר בסיום : ''התחושות טובות, לאורך כמעט כל העונה היינו במקום שמוביל לפלייאוף אך בהחלט היה חשש ערב המשחק כיוון שהקבוצה בטח לא נבנתה לפלייאוף תחתון. גאה בשחקנים ובצוות.''

 

רמת גן בפלייאוף העליון (צילום : שחר גרוס באדיבות אתר ONE)

 

הפועל פתח תקווה - בית''ר תל אביב בת ים 1-2

כשהיא ניצחה רק פעם אחת בשמונת המשחקים האחורים וממוקמת אחרונה בטבלה, הפועל פתח תקווה ידעה שכל תוצאה מלבד ניצחון תקרב את מועדון הפאר לליגה א' מולה עמדה בית''ר תל אביב שחזרה לנצח במחזור הקודם וקיוותה להמשיך את המומנטום. הפתיחה הייתה שייכה למלאבס. בדקה ה-7 טרנס טיסדל כבש בנגיחה. עשר דקות מאוחר יותר נפתלי בלאי הכפיל את התוצאה לאחר שהשתלט נהדר על כדור קרן של שגיא דרור וכבש. בפתיחת המחצית השנייה האורחת צימקה את התוצאה ל2-1 משער של יניב מזרחי בפנדל. בית''ר ת''א בת ים ניסתה לחזור אך היא לא השכילה לכבוש שער נוסף והמשחק נגמר בניצחון חשוב לכחולים.

 

בעקבות התוצאה, הפועל פתח תקווה נחלצה מהמקום האחרון, ביתר ת''א פספסה הזדמנות לתפוס את המקום השלישי.

 

הפועל פתח תקווה רושמת ניצחון חשוב (צילום : שחר גרוס באדיבות אתר ONE)

 

סקציה נס ציונה - הפועל ירושלים 2-0

 

שתי הקבוצות הגיעו למשחק בידיעה שמדובר במשחק שיכול להכריע עונה שלמה. הכתומים ידעו שניצחון יצמק את הפער מהמקום השני ל-2 נקודות בלבד, מנגד, בירושלים הבינו שניצחון חוץ על היריבה העיקרית במאבקי העלייה עשוי לקרב אותם צעד גדול לעבר ליגת העל. לאחר מחצית מאופסת, בדקה ה-62 עידן שמש כבש שער מרהיב מכדור חופשי מדויק. זהו שערו ה-15 העונה של החלוץ האדום. כעבור חמש דקות הפועל ירושלים הכפילה את התוצאה לאחר מבצע קבוצתי יפהפה שנגמר בשער של גיא בדש. בסיום, הפועל ירושלים ניצחה בצדק והגדילה את הפער מסקציה נס ציונה לשמונה נקודות.

 

הפועל ירושלים בדרך לליגת העל (צילום : דן יידוב באדיבות אתר ONE)

 

הפועל כפר שלם - הפועל עפולה 2-2

 

כפר שלם שנמצאת מתחילת העונה עמוק בתחתית, הגיעה במטרה לנצח ולשפר עמדות לקראת הפלייאוף, מנגד, עפולה של רומן זולו נמצאת בכושר נהדר וקיוותה לבצע קאמבק ולהעפיל לפלייאוף העליון. בדקה ה-12 גיא דהן כבש לזכות האורחת את השער החמישי שלו העונה. עשר דקות מאוחר יותר איאד חאג' שלח כדור יפה לרוי מליקה שדייק מקרוב. 1-1. על סף שריקת המחצית רוי מליקה שוב כבש ובכך ביצע מהפך מדהים אך בדקה ה-63 דודו ביטון ניצל חור בהגנת כפר שלם וכבש שער שיוויון. בהמשך מייקל אוללה ובוריס יאהו הורחקו ויחסרו לכפר שלם בהמשך. בסיום, תוצאה שלא משרתת את שני הצדדים. עפולה בפלייאוף התחתון, כפר שלם אחרונה בטבלה.

 

הפועל עפולה תשחק בפלייאוף התחתון (צילום : חגי מיכאלי באדיבות אתר ONE)

 

מ.ס כפר קאסם סוהיב - הפועל ראשל''צ 0-3

 

החבורה של שלומי דורה הפסידה במחזור הקודם, היא ידעה שמעידה נוספת עלולה להחזיר אותה בגדול למאבקי ההישרדות, כדי שזה לא יקרה היא רצתה ניצחון מול ראשון לציון שהגיעה למפגש ללא לחץ מיוחד וזאת לאחר שהבטיחה כבר את המקום בפלייאוף העליון. על סף שריקת המחצית עוז פרץ העלה את המאחרת ליתרון לאחר שדייק מהנקודה הלבנה. בדקה ה-88 סאמח מרעב הכפיל את התוצאה לאחר שגם הוא כבש בפנדל. שלוש דקות מאוחר יותר זה כבר לתבוסה כשאלון אזוגי הקשית מעל בייגל וקבע 3-0 מרשים. מ.ס כפר קאסם ביססה את מקומה הרחק מהקו האדום, ראשון תחפש נקודות במקום אחר.

 

כפר קאסם הרשימה מאוד על הדשא (צילום : חגאג רחאל)

 

הפועל נוף הגליל - הפועל א.א פאחם 0-1

 

מוליכת הטבלה הגיעה למפגש לאחר שלושה ניצחונות רצופים וקיוותה להמשיך עם המומנטום החיובי, מולה עמדה אום אל פאחם שנמצאת עמוק בתחתית, היא רצתה להפתיע את נוף הגליל החזקה ולצאת עם נקודות. בדקה ה-12 וואהיב חביבאללה שיגר פצצה לרשת והעלה את המארחת ליתרון שהחזיק עד לסיום. נוף הגליל נמצאת במרחק נגיעה מליגת העל, אום אל פאחם הסתבכה.

 

וואהיב חביבאללה כבש שער נפלא (צילום : חגאג רחאל)

 

הפועל עכו - הפועל רעננה 2-2

 

משחק תחתית חשוב בעכו. בדקה ה-19 יובל אורן כבש בנגיחה לזכות המאחרת, היתרון החזיק שלוש עשרה דקות עד שפיטר אולאוואלה בן ה-18 ניצל חור בהגנה וכבש את שערו החמישי העונה. עכו, שרצתה לחזור למסלול הניצחונות חזרה להוביל בדקה ה-35 לאחר פנדל מדויק של עומר בוארון. רעננה ידעה שהפסד יסבך אותה מאוד במאבקי ההישרדות ולכן הפעילה לחץ בדקות הסיום. בדקה ה-81 דודי תירם דחק מקרוב וקבע את תוצאת המשחק, 2-2. 

 

הפועל איכסל - הפועל רמת השרון 2-0

 

שתי הקבוצות הגיעו למפגש בידיעה שהן הבטיחו את המקום בפלייאוף העליו וקיוו לשפר עמדות. בדקה ה-28 עומרי שקל ניצל בלבול בהגנת איכסל וכבש מקרוב את השער הראשון. איכסל ניסתה ליזום ולחזור לעניינים אך דווקא האורחת היא זו שכבשה. חמש דקות לסיום מבצע אישי של רז לוי נגמר בשער שהכפיל את התוצאה והעלה את רמת השרון למקום החמישי בטבלה. איכסל, שרק העונה עלתה ללאומית, חותמת עונה סדירה מרשימה ביותר כשהיא תתמודד בפלייאוף העליון.

 

 

כפר קאסם חגגה מול ראשון לציון (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות