סוכן השחקנים עו"ד שי אבני בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 30

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 02-04-2021
  • 10:56

מחזור משחקים מלא ומטורף יהיה לנו היום כאשר מדובר במחזור האחרון של העונה הסדירה. אחי נצרת והפועל ר"ג יתמודדו בקרב ישיר על הכניסה לפלייאוף העליון. הפועל עפולה תקווה לנצח את כפר שלם ולמעידה של אחי נצרת או רמת השרון בכדי להיכנס לפלייאוף העליון ולהשלים סיבוב שני מצוין.

בצמרת, הזדמנות פז לנס ציונה לנצח את הפועל ירושלים ולהתקרב מרחק שתי נקודות מהמקום ממנו מעפלים לליגת העל.

 

המשחקים:

הפועל עכו-הפועל רעננה

שי אבני: עכו עם עשרה משחקים רצופים ללא נצחון וסיבוב שני גרוע. הקבוצה נמצאת במקום המוביל למשחקי המבחן מול קבוצות ליגה א' בתום העונה. רעננה רחוקה ממנה 4 נקודות ולא תרצה להישאב לתחתית.

הניחוש שלי: הפועל רעננה.

 

הפועל נוף הגליל- הפועל אום אל פאחם

שי אבני: פאחם בתקופה לא טובה והוציאה רק תיקו אפס מול האחרונה מפ"ת. נוף הגליל כבר עם שלושה נצחונות רצופים ומובילה בפסגה בפער של שלוש נקודות. נצחון היום ובנוף הגליל יכולים לקרר את השמפניות לכבוד חגיגות העלייה.

הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.

 

הפועל פ"ת-בית"ר ת"א/בת ים

שי אבני: ההזדמנות האחרונה של הפועל פ"ת. נראה שאין להם יכולת לכבוש שער. מנגד, בית"ר ת"א רק כובשת עם מלך השערים של הליגה-יניב מזרחי.

הניחוש שלי: בית"ר ת"א/בת ים.

 

שחקני אחי נצרת בתקופה נהדרת...ינצחו את הפועל ר"ג? צילום: חגאג רחאל

 

הפועל כפר שלם- הפועל עפולה

שי אבני: עפולה בכושר מצוין ועשתה סיבוב שני מדהים כולל העפלה לרבע גמר גביע המדינה. כפר שלם איכזבה עם שני הפסדים רצופים והיא חייבת להתעורר על מנת להשיאר בליגה. המרחק בינה לבין עכו הוא רק חמש נקודות.

הניחוש שלי: הפועל כפר שלם.

 

מ.ס כפר קאסם- הפועל ראשל"צ

שי אבני: כפר קאסם הובסה באמצע השבוע מול עפולה לאחר שמונה משחקים רצופים ללא הפסד. הפועל ראשל"צ יכולה לנצח ולהפסיד מול כל קבוצה בליגה. כפר קאסם צריכה יותר את הנקודות כדי לברוח מהתחתית. ראשל"צ כבר הבטיחה פלייאוף עליון.

הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

 

הפועל איכסל-הפועל רמה"ש

שי אבני:  הקבוצה של חודדה עם שני הפסדים רצופים אך הבטיחה פלייאוף עליון. רמה"ש עדיין לא הבטיחה פלייאוף עליון ותהיה חייבת להשיג נקודות בצפון.

הניחוש שלי: תיקו.

 

נתנאל גולדמן מעפולה, ינצח את כפר שלם? צילום: חגאג רחאל.

 

סקציה נס ציונה- הפועל ירושלים

שי אבני: המשחק המרכזי של המחזור! קרב צמרת בין המקום השני לשלישי והזדמנות פז של נס ציונה ללכת על כל הקופה, לנצח ולהתקרב מרחק שתי נקודות מהמקום השני. הפועל ירושלים הורידה הילוך בחודש האחרון ונוף הגליל החליפה אותה במקום הראשון עם פער שלוש נקודות. נס ציונה צריכה לזנוח את המשחק הטקטי ולהעז בשביל לנצח. תיקו לא טוב לה.

הניחוש שלי: סקציה נס ציונה.

 

הפועל ר"ג-מכבי אחי נצרת

שי אבני: אחי נצרת בתקופה טובה יותר ונתנה באמצע השבוע שלישייה לעכו. הפועל ר"ג עם עונה שהתחילה בתקוות גדולות לעליית ליגה ונגמרה בנסיון להיכנס לפלייאוף העליון במחזור הנעילה של העונה הסדירה.

הניחוש שלי: מכבי אחי נצרת.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה (אבי 03-04-2021, 09:13)
    נראה לי הוא חשב לנחש הפוך