"המצב בקבוצה על הפנים, אנחנו בקושי מצליחים להוציא נקודות"

כך אמר רזק גנאים, מאמן קבוצת צעירי סכנין, שמדשדשת בתחתית בית א' בליגה ב' צפון א'. הקבוצה ספגה מכת פציעות לא פשוטה, לאחר תום חלון ההעברות אי אפשר לחזק את הקבוצה ועושים הכל על מנת להצליח לשרוד ולא לרדת ליגה השנה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 02-04-2021
  • 08:09

לאחר 8 משחקים, הקבוצה עם ניצחון אחד בודד וממוקמת במקום השישי. למרות זאת, הפרש הנקודות כלפי מטה לא גדול ובקבוצה חייבים להתעורר, אך אין חיוביות רבה.

 

רזק, מה האווירה בקבוצה בימים אלה?

"על הפנים. הרבה שחקנים עזבו ולא הצלחנו להתאמן כמו שצריך. יש לנו גם לא מעט פציעות של שחקנים וזה לא מוסיף. לא פשוט, אנחנו גם בקושי מצליחים להשיג נקודות."

 

אם היינו בתקופת העברות, משהו היה שונה?

"בוודאי, היינו מביאים עוד שחקנים ומחזקים את הקבוצה. כמובן שגם אם היינו יודעים שהליגה מתוכננת לחזור היינו מגיעים אחרת. אחרי חודשיים וחצי ללא אימונים פתאום שני משחקים בשבוע זה קשה, השחקנים לא מצליחים לחזור לקצב הזה. יש לנו גם לא מעט פציעות ושני המשחקים בשבוע תורמים לכך לא מעט."

 

אתה מאמין שתצליחו להישאר בליגה?

"אני מקווה מאוד שכן. הולכים להיות קרבות תחתית קשים מאוד. יש קבוצות עם שחקנים טובים, אך נעשה את הכל בשביל להישאר בליגה. לא ברור מה היה ההיגיון לשחק בכל שבוע בימים שלישי ושישי. אנחנו לא ליגה לאומית, השחקנים פה אוהבים את הכדורגל, אבל לא מקצוענים. ההחלטות שהתקבלו מנותקות מהמציאות."

 

אפשר לנצח את עראבה במחזור הקרוב?

"אני מקווה מאוד שכן. נעשה הכל כדי לנצח את המשחק. גם לעראבה לא הולך, אבל יש להם שחקני רכש טובים."

 

רזק גנאים, מאוד לא מרוצה מההחלטות שהתקבלו (צילום:עלאא בדארנה)

צעירי סכנין - מקווים להישאר בליגה בסוף העונה (צילום: מועדון הכדורגל צעירי סכנין)

הוסף תגובה
תגובות