"את המטרה כולם יודעים – רוצים לעלות ליגה"

כך אמר ברכאת ווהב, מאמן עירוני נשר שמוליכה את בית א' בליגה ב' צפון ב'. במחזור האחרון היה לנשר משחק חשוב ולא פשוט מול בני מוסמוס שגם הם ממוקמים בשלישיה הראשונה בטבלה, אך שחקני נשר לא התקשו וניצחו בתוצאה 6-1 בלי למצמץ.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 31-03-2021
  • 07:54

עירוני נשר, נמצאת נכון להיום במצב מצוין ומוליכה בבטחה את בית א' בליגה ב' צפון ב'. בקבוצה מורגש שעבדו קשה על מנת לחבר בין השחקנים והתוצאות לא מאחרות לבוא. המועדון נמצא במקום הראשון בליגה ב צפון ב בית 1, ורק במחזור האחרון הביס את הסגנית ערב המחזור 6-1. האם נשר תחזור לליגה א בתום העונה?  בראכת ווהב, מאמן הקבוצה בטוח בקבוצתו ומסביר שזה לא הגיע משום מקום.

 

בראכת, איך היה המשחק האחרון נגד מוסמוס?

"האמת שעשינו הכל על מנת שהמשחק יהיה קל יותר. פתחנו חזק מאוד, לחצנו קדימה לפי התוכנית. ניצלנו את החולשות שלהם וניצחנו בקלות את המשחק. למרות התוצאה הגבוהה ולמרות היכולת שלנו עד כה, צריך כבר להתכונן למשחק הבא."

 

איך האווירה בקבוצה?

"יש לנו קבוצה מצוינת ואווירה טובה מאוד. יש לנו חומר אנושי טוב, אנחנו יודעים לשמור אחד על השני. חדר ההלבשה הנקי הוא הגורם העיקרי להצלחה. ואסור לשכוח שבנשר יש מועדון מהטובים והמסודרים בצפון עם מחלקת נוער מהטובות בארץ. נוער בליגה הראשונה, וכך גם נערים א ונערים ב"

 

מה מטרות הקבוצה העונה?

"כולם יודעים – רוצים לעלות ליגה. בשנה שעברה הובלנו את הליגה וזה התפספס לנו. אנחנו הולכים בכל הכח על עליית ליגה."

 

שיהיה בהצלחה!

ברכאת ווהב לצד מנהלי הקבוצה משנה שעברה (צילום: אלבום פרטי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין לכם סיכוי (שימי פרץ 31-03-2021, 15:59)
    עלק רוצה לעלות מאמן שאין לו מושג בכלל מה זה כדורגל . רק טירת הכרמל יעלו מהבית !!!!