מועדים לשמחה : מ.ס דימונה ניצחה 1-0 את מכבי יבנה

לאחר 12 משחקים ללא ניצחון, החבורה של רונן ויינשטיין הצליחה סוף סוף לנצח ולפחות באופן זמני נחלצה מהמקום האחרון. שער של גל צרויה הכריע את ההתמודדות. מנגד, מכבי יבנה של יוסי זוזוט רחוקה ארבע נקודות בלבד מהמקום האחרון.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 30-03-2021
  • 19:43

מ.ס דימונה אירחה את מכבי יבנה למשחק במסגרת המחזור ה-16 בבית א'. שתי הקבוצות הגיעו למשחק בכושר מחריד וראו במפגש הזדמנות לצאת לדרך חדשה. המארחת מדימונה לא השכילה לנצח ב-12 משחקיה האחרונים וכשהיא עם הגב לקיר, שום תוצאה מלבד ניצחון ביתי לא הייתה מתקבלת מול יבנה שמצידה גם כן נמצאת בכושר ירוד. החבורה של יוסי זוזוט צברה שלוש נקודות בלבד בששת משחקיה האחרונים. ביבנה ידעו שהפסד לדימונה יפתח מחדש את המאבק על ההישארות ולכן גם מהצד הצהוב הייתה דריכות רבה

 

האורחים מיבנה שלטו בפתיחה היו הראשונים לסכן את השער, בדקה הרביעית אביחי ממן שיגר פצצה מרחוק, גל נבון הדף בצורה יפה לקרן. בדקה ה-12 דווקא דימונה עלתה על לוח התוצאות, משה פרץ הגביה כדור יפהפה לראשו של גל צרויה שכבש את השני שלו העונה במדי דימונה. 1-0 למארחת.

 

לאחר השער יבנה הגיעה לכמה מצבים. בדקה ה-22 תום מדהלה פרץ יפה קדימה ומסר כדור מדויק לאדי אדרי שנחסם ממצב קורץ ע''י ליאל זגורי שהציל את דימונה. חמש דקות מאוחר יותר תום מדהלה השאיר כדור נהדר ליונתן שגיב שבעט כדור חזק מרחוק החוצה. בדקה ה-31 אדי אדרי קיבל כדור בתוך הרחבה אך הוא בעט לרשת החיצונית. 

 

אדי אדרי הגיע לכמה מצבים מסוכנים (צילום : מני בן ארי)

 

בדקה ה-39 יוסף טוואבה מדימונה הורחק מהמגרש. דווקא לאחר התקפה כפולה של קבוצתו, שחקנה של דימונה נגח במור מדהלה ללא כדור, השופט לא היסס והשאיר את דימונה בעשרה שחקנים.

 

המחצית השנייה לא התעלתה לרמה גבוהה כשהקבוצות נראו עייפות ולא מרוכזות. דימונה בעיקר הסתגרה כשהיא עמדה בצורה נכונה. יבנה לא הצליחה להפגין יצירתיות מול עשרה שחקנים ולכן הפסידה בצדק. 

 

רונן ויינשטיין יוצא עם ידו על העליונה (צילום : מאור אלקסלסי)

 

לסיכום : לאחר תקופה ארוכה בת חודשים, אפשר לברך את מ.ס דימונה על ניצחון חשוב שייתן לה הרבה מוטיבציה וכח להמשך מאבקי ההישרדות. מנגד, מכבי יבנה נראתה לא מספיק טוב ולא מספיק יצירתית בקבלת ההחלטות ואם בכוונת הקבוצה להימנע ממאבקי תחתית עלייה להפגין יכולת טובה יותר במהרה. בשבוע הבא דימונה תארח את מכבי הרצליה ומכבי יבנה תפגוש את אור יהודה לקרב תחתית לוהט.

דימונה השאירה את שלושת הנקודות בבית (צילום : יח''צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לך הביתה יוסי זוזוט (נדב 30-03-2021, 20:19)
    תתפטר יוסי די כבר אתה מוריד אותנו ליגה למה בכוח למה יוסי לגזיאל תתערב מי ותפטר אותו גיסו מוריד את ביתר יבנה והוא מוריד את מכבי יבנה דיייי מספיק יוסי זוזוט תבין את עצמך כבר למה בכוח אתה חוזר על טעויות מליגה לאומית כנראה לא הפקחת לקחים אתה חוזר על אותם טעויות תודיע שאתה מתפטר מה למה בכוח כנראה לא הולך לך אין לך שליטה על הקבוצה תלך הביתה בכבוד לא שיידברו עלייך אז אנחנו בשם האוהדים קוראים לך ללכת הביתה
  2. א (רוני 30-03-2021, 21:36)
    ייסי לך הביתה ארגתה אותנו
  3. יוסי זוזוט (דני 30-03-2021, 21:46)
    מאמן חלש לך הביתה
  4. יוסי הביתה (איציק 31-03-2021, 00:16)
    די קום לך תתפטר אתה לא מתאים הכל.אצלך זה אחשי ולא מקצועי מספיק תלך בכבוד תחליף מקצוע מאמן אתה לא
  5. יוסי אסור ילקקן מת (סולי 31-03-2021, 15:48)
    מה יוסי אסור ילקקן מת הלשון שלך בתחת של יוסי זוזוט מה קרה יוסי יש לך מה להגיד ידינוזאור מצויי
  6. יוסי,מסקנות??? (לא אוהד 31-03-2021, 19:41)
    לפני שבועיים היית בבידוד והאשמת את כולם. שאלתי אז..מה יקרה כשתחזור וכלום לא ישתנה,האם תסיק מסקנות ?