לא עוד אפיזודה חולפת : בקעת הירדן הביסה את נורדיה

החבורה של חנן אזולאי נראת חדה מתמיד במחזורים האחרונים. בשישי האחרון היא רשמה 3-0 חד וחלק מול נורדיה, שהפסידה לראשונה מזה חודש בליגה. אבי קטן, שחר בלילטי ואליחי צברי כבשו. ויקטור גניש : ''לא התוצאה שקיווינו לה.'' אבי קטן : ''אנחנו אחת הקבוצות החזקות בליגה''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 28-03-2021
  • 17:08

הפועל בקעת הירדן אירחה את ביתר נורדיה ירושלים למשחק השלמה במסגרת המחזור ה-13 בבית ב'. שתי הקבוצות הגיעו למשחק במומנטום טוב. המארחת הגיעה לאחר ארבעה ניצחונות רצופים ובמועדון קיוו להמשיך את הרצף ולהתקרב צעד נוסף לעבר פלייאוף העלייה. מנגד, ויקטור גניש חיבר את קבוצתו מחדש במחזורים האחרונים והצליח לברוח במעט מהאיזור המסוכן, הוא רצה לקחת נקודות כדי להבטיח כמה שיותר מהר את המקום בעונה הבאה בליגה א'.

 

בקעת הירדן רצתה לנצח שוב (צילום : יח''צ)

 

המשחק נפתח בקצב גבוה ובצורה דיי שיוויונית, הקבוצות נראו אגרסיביות ושתיהן ניסו ליזום אך המארחת ממושב תומר הייתה הראשונה לעלות על לוח התוצאות. בדקה ה-20 שובל כובאני הגביה כדור לאייל סטרחמן שהוריד עם הראש לאבי קטן שנותר לבד וכבש את הראשון, 1-0 לבקעה.

 

לאחר השער נורדיה שלחה יותר שחקנים ותקפה בעיקר דרך האגף הימני. כמה דקות לפני סיום המחצית השופט העניק לקבוצה פנדל, החלוץ הבכיר של הקבוצה, אסף גובזה ניגש לבעיטה אך סחט הצלת ענק מאלמוג מלול הנהדר. 

 

אסף גובזה, לא משחק שהוא ירצה לזכור (צילום : מני בן ארי)

 

בקעת הירדן התחילה את החצי השני בסערה כשהיא הפעילה לחץ גבוה, בדקה ה-50 זה השתלם. כדור קרן של אלון לוי יצר ערבוביה ברחבה אותה ניצל שחר בלילטי שבעט חזק והכניע את אופק עברי, 2-0 לבקעת הירדן. החבורה של חנן אזולאי נראתה משוחררת והמשיכה להינות על המגרש ובדקה ה-72 זה כבר הפך לתבוסה. כדור כדור של אייל סטרחמן הגיע לאליחי צברי שברח מהשומר שלו וקבע 3-0 ענק לבקעת הירדן. זהו שערו ה-12 העונה בכל המסגרות. תוצאה זו נשמרה עד לסיום.

 

אליחי צברי שוב כבש (צילום : יח''צ)

 

לסיכום : נכון לנקודה זו, הפועל בקעת הירדן היא הקבוצה הטובה בליגה א'. הצוות המקצועי בראשות חנן אזולאי מובילים את הקבוצה לגבהים חדשים וכרגע נראה שהשמיים הם הגבול עבור הקבוצה שרשמה בשישי האחרון את ניצחונה החמישי ברציפות כשמאזן השערים שלה במשחקים אלו עומד על 0-13. מנגד, נורדיה רשמה את הפסדה הראשון מזה חמישה משחקים, היא תצטרך כעת להתכונן למשחק העונה בשלישי הקרוב מול כסייפה.

 

ויקטור גניש בסיום : ''הגענו למשחק קשה מול קבוצה טובה שממוקמת במקום הראשון, אבל ברור שזו לא התוצאה שקיווינו לה. המחצית הראשונה הייתה בשליטה שלנו ולמרות שספגנו הגענו למצבים ולצערינו החמצנו פנדל סמוך לסיום המחצית הראשונה. המחצית השנייה שלנו הייתה פחות טובה, ספגנו גול מהיר ועדין האמנו שאנחנו יכולים לחזור. גם שעשינו תוצאות טובות, ידענו שיש עוד משחקים חשובים לפנינו, ננוח ונתכונן למשחק עם כסייפה.  העייפות לא תשמש כתירוץ, עברנו חודש וחצי של מרתון משחקים כולל שמינית גמר גביע המדינה נגד סכנין.. עשינו תוצאות טובות ולמרות ההפסד היום כמו שהתכוננו עד עכשיו, נתכונן גם למשחק הזה אני סומך על השחקנים שלי ובע״ה נעשה ונצליח''

 

ויקטור גניש מתכונן כבר למשחק החשוב מול כסייפה (צילום : יח''צ)

 

כובש השער הראשון, אבי קטן בסיום : ''לדעתי אנחנו אחת הקבוצות החזקות בליגה ואנחנו מראים את זה בכל משחק מחדש אך למרות זאת עדיין לא הבטחנו את המקום בפלייאוף. כל עוד לא סיימנו את העבודה באופן מעשי אנחנו לא נוריד רגל מהגז. אני חושב שעצם העובדה שלא משנה מי ישחק בכל עמדה הופכת אותנו לקבוצה חזקה ואיכותית ומגיע לחנן שאפו גדול על זה.''

 

חנן אזולאי שוב יצא מחויך (צילום : איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות