תחזית ליגה א׳ דרום המחזור ה-16: אוהד רון מארח את רפי סגל

המחזור ה-16 בליגה א׳ דרום כבר בפתח, והשבוע בחרתי לארח את השחקן רפי סגל, אחד מהשחקנים הגדולים ששיחק בקבוצות כמו שעריי, יבנה , אזור, כפר קאסם ועוד! שכבש מעל 150 שערים בליגות הנמוכות. סגל עדין משחק בליגה ב׳ ומוביל את קבוצתו בהצלחה לליגה א׳. רפי חושב שיבנה תנצח את דימונה בבית, ושנורדיה וכסייפה יסיימו בתיקו. ומה עם שאר התוצאות? שווה לקרוא!

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-03-2021
  • 09:38

לפני התחזית רפי סגל סיפר על ליגה א׳ של תקופתו לעומת היום ואמר: ״הלוואי ליגה א היתה מתוקשרת בזמני כמו עכשיו. כל הכבוד לכם שאתם מרימים את הליגות הנמוכות.  יש המון שחקנים מוכשרים שזקוקים לחשיפה ויכולים להגיע רחוק אם רק יאמינו בעצמם ואתם עוזרים להם מאד בחשיפה שאתם נותנים להם. קחו לדוגמא את יובל אשכנזי הוא דוגמא לעבודה קשה! שחקן שהיה איתי באזור ולא שיחק הרבה, עבד קשה ותראה איפה הוא היום וזה הרבה בזכותו אבל גם התקשורת עזרה לו להגיע לרמות הגבוהות. כי יש הרבה שחקנים טובים, אבל התקשורת מבליטה אותם"

 

ונעבור למשחקים:

הפועל אזור- אדומים אשדוד

אוהד: איזה גדול יובל נעים!! עשה סדרת חינוך לאוהד קדוסי והחזיר אותו בדיוק בזמן לקראת הפלייאוף. למרות שקדוסי העונה מתעסק בהכל רק לא בכדורגל, אני בטוח שאם הוא רוצה משהו מהעונה הזאת כדאי לו להתרכז בכדורגל ובעיקר לשחזר את היכולת הגבוהה שלו. אזור בוכים שחסרים להם 5 שחקנים מאד משמעותים לקראת המשחק הזה אבל עדיין, הקבוצה בבית, אומנם לא מרשימה בכדורגל אבל בהחלט אוגרת נקודות והם ללא ספק כבר לא ירדו ליגה העונה. אזור במגרש הקשה שלהם סופג הנקודות ינסו בעוד משחק הגנתי לעצור את האדומים ולהוציא תיקו. לדעתי יסתיים בתיקו.

 

רפי: אדומים אשדוד רוצה להבטיח את המקום בפלייאוף, אזור במגמת התאוששות וכבר לא תילחם על הירידה, המגרש באזור מאוד ביתי אני יכול להעיד, במשך שנים היה קשה להוציא נגדנו נקודות שם.תיקו

 

קדוסי, עבר סידרת חינוך את יובל נעים. האם ישחזר את יכולתו? (צילום: חגאג ראחל)

 

מ.ס. דימונה- מכבי יבנה

אוהד: משחק העונה לדימונה! ניצחון והם מוכיחים שהם מסוגלים להישאר בליגה, בעוד יבנה כבר סובלים רק מהאכזבה לנסוע לדימונה. דימונה עדיפה בבית, ואני מקווה שתנצח כדי שלא תהיה יורדת ראשונה מבית זה. ניצחון  לדימונה. 

 

רפי: דימונה ככל הנראה תמצא את עצמה בחזרה בליגה ב׳ שנה הבאה, יבנה רוצה להבטיח את המקום בליגה. מאחל ליוסי זוזוט הצלחה במשימה. ניצחון ליבנה 

 

בני לוד- מכבי הרצליה

אוהד: מכבי הרצליה סימה את העונה ואין לה סיכוי ממשי להגיע לפלייאוף העליון. בני לוד חייבים את הנקודות ובבית הם יראו הרבה רצון. הם יכולים לצבור שלוש נקודות לקראת הפלייאוף התחתון הכל כך מסוכן בירידת ליגה. בני לוד ינצחו. 

 

רפי: בני לוד עם סיכוי ממשי לרדת עוד ליגה, הרצליה קבוצה מצוינת שעוד חולמת על הפלייאוף והיא תנצח.

 

מכבי הרצליה איבדו סיכוי ממשי להגיע לפלייאוף. האם ינצחו את לוד בבית? (צילום: איתן ידגר)

 

אור יהודה- ירמיהו חולון

אוהד: איזה משחק טעון מצפה לנו באור יהודה, במשחק הקודם לטענת אנשי חולון , באור יהודה לא היו "גבריים" איתם,  בנוגע לדחיית המפגש הקודם בין הקבוצות וזה יצר סכסוך קטן בין ראשי המועדון שלדעתי יזלוג גם למשחק עצמו. אור יהודה מאכזבים העונה עם התבוסות הרבות שהן מקבלים העונה, מצד שני הם לוקחים את הנקודות במקומות שהם צריכים והם ברחו יפה מהתחתית. חולון עדיפה על אור יהודה ולאור יהודה חוץ משוער ענק בדמות גיא הרמן אין הרבה מה למכור מול חולון. חולון עדיפים, אבל האם יצליחו להכניע את השוער שכבר מבוקש ע"י קבוצות רבות לקראת העונה הבאה מהליגות הבכירות. חולון ינצחו. 

 

רפי: אור יהודה לא רוצים לחזור לליגה ב, מצד שני ירמיהו חולון רוצים להבטיח את הפלייאוף. לפי מה שאני קורא הבעלים נותן תנאים מצוינים להצלחה והם יחזירו לו על המגרש, חולון תנצח. 

 

בית ב:

הכח עמידר ר"ג- הפועל מרמורק

אוהד: הכח קבוצה מהוותיקות בליגה העונה נמצאת בעונה לא טובה, וחבל אם הקבוצה הזאת תרד ליגה. מרמורק מנגד לא מרשימים, אבל עדיין יכולים לתקן הכל לקראת הפלייאוף ששם הכל מתחיל מחדש. למרות שמרמורק לא מרשימים הם עדיפים על פני הכח וצפויים לנצח בקלות. ניצחון למרמורק.

 

רפי: הכח בדרך הבטוחה לליגה ב׳ , מרמורק עם סוללה של כוכבים חייבת להבטיח את הפלייאוף.

 

מרמורק עדיפה על הכח בבית (צילום: איתן ידגר) 

 

מכבי שעריים- הפועל בקעת הירדן

אוהד: מפתיע אותי ששעריים הביאו מאמן ברמתו של ארז בלפר ועוד נותנים לו לעבוד.הכי מפתיע אותי איך המנהל המקצועי פונה למאמן בכיר? ועל מה הם מדברים? הדשא רטוב או צריך לכסח אותו? שיחות חשובות כמנהל מקצועי למאמן. בקעת הירדן היא הפתעת העונה הכי טובה שהייתה בעשור האחרון. קבוצה עם הנהלה נכונה עם אנשים חכמים שבראשם עומד מופז איש חכם שקצת שונה מהנוף של הכדורגל שלנו. איש שמאמין באנשים קודם כל ורואים את התוצאות. משחק שקול אני צופה בשעריים שיסתיים בתיקו. 

 

רפי: שעריים בבית קבוצה קשה בטח עם ההגנה הכי טובה בראשות אסי חקאק ורביד אשר, הבקעה רוצים להתכונן לפלייאוף בצורה הטובה ביותר אני צופה תיקו.

 

בית״ר נורדיה- עירוני כסייפה

אוהד: משחק העונה בתחתית של בית זה, נורדיה עם השיפור המדהים שלהם לאחרונה רוצה לסיים או לפחות לברוח מהתחתית ואם ינצחו את כסייפה הם בדרך לחוץ מבטחים. כסייפה אין הרבה מה להוסיף, קבוצה שהיתה שווה לכל קבוצה בליגה עם אמיר כהן, וכעת נראית כמועמדת בכירה לירידת ליגה, ופה רואים את כוחו של המאמן אמיר כהן. נורדיה עדיפה והיא גם תנצח. 

 

רפי: נורדיה עם התקפה מצוינת , כסייפה רק רוצים להישאר בליגה ולא לחזור לליגה ב. יסתיים בתיקו

 

האם בית״ר נורדיה תהיה עדיפה בבית על כסייפה? (צילום: דן יידוב) 

 

עירוני אשדוד- מכבי יפו

אוהד: עירוני אשדוד זאת אחת הקובצות שאני יותר אוהב בליגה א. קבוצה של אוהדים עם תקציב נמוך הצליחו להביא את אבי אבינו כמאמן וברוך דגו מנהל מקצועי. זה רק מוכיח שהמועדון הזה בריא וחושב מקצועי נטו. מנגד מכבי יפו קבוצה מהיפות בליגה עם קהל מדהים שמלווה אותה לכל מקום. יפו קבוצה חזקה מאד העונה, אבל לדעתי היו חייבים להתחזק לקראת סיום העברות ולהגיע לפלייאוף ואפילו לעלות ליגה. וכסף הבנתי לא היתה הבעיה העונה.חבל שיפו לא התחזקו וכך יכלו לעלות ליגה. יפו קבוצה חזקה, אבל במגרש של עירוני אני חושב שהמשחק יסתיים בתיקו. 

 

רפי: עירוני אשדוד עם מאמן צעיר מצוין אבי אבינו שדרכו עוד לפניו (שיחקנו יחד בילדים במכבי ), מכבי יפו קבוצה צעירה ונמרצת עם שחקנים מצוינים שעוד חולמת על הפלייאוף ( מתן בית יעקב ורונן פרץ שחקנים מעל הליגה )  יסתיים בתיקו

אוהד רון מארח את רפי סגל, תחזית ליגה א דרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. רפי אוהבים אותך באזור ולא שוכחים (אזורי 30-03-2021, 11:20)
    אין עליך
  2. אוהד ורפי (אזורניק 30-03-2021, 11:20)
    אוהד בניגוד למה שאתה חושב זוכרים לך חסד נעורים ואוהבים אותך כאן באזור גם המנהל המקצועי למרות שאתה מניוק לא קטן ורפי סגל -וואוו איזה שחקן , חלוץ , קשר אפילו בלם שם אותך המנהל המקצועי -הכל שחקת באזור ותמיד במסירות ובהצטיינות . יש לנו היום חצי קבוצה ואשדוד לצערי ינצחו .
  3. פרשנים דגולים (אוהד כדורגל 30-03-2021, 12:17)
    אור יהודה מנצחת את חולון תרשמו
  4. הוגה דעות (לאוהד רון לידיעתך 30-03-2021, 12:22)
    מפאת כבודו של בלפר לידיעתך מאז צירופו של קופרלי הקבוצה מתפקדת תישאל את בלפר אם זה נכון ותמשיך להסית
  5. אלגזי מספיק להגיב ולהביך את עצמך (אין לך מושג 30-03-2021, 17:50)
    כל אזור שונאת אותך בגדת בכל דבר וחבר אפשרי אתה חושב שאתה עובד על מישהו?
  6. אוהד לך תמכור סברס (אוהד אור יהודה 31-03-2021, 21:08)
    כתבתי שאור יהודה מנצחת . כתבת אור יהודה לא גברים .אז אני מציע לך .אתה לא מבין כלום בכדורגל לך שב ביציע בשקט