רגל וחצי בפלייאוף : אדומים אשדוד גברה על אור יהודה

לאחר משחק מותח בו הרבתה להחמיץ, החבורה של יובל נעים יכולה לסמן וי גדול לאחר שניצחה את אור יהודה המסתבכת 1-0, אם לא יקרה משהו חריג, היא יכולה להתחיל להתכונן לפלייאוף העלייה. מנגד, אור יהודה חייבת לשפר את קצב צבירת הנקודות. עידן שריקי :''קרובים מאוד להבטחת המקום בפלייאוף.'' גיא הרמן : ''היינו ראויים ליותר''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 27-03-2021
  • 13:00

אדומים אשדוד אירחה את אור יהודה למשחק במסגרת המחזור ה-15 בבית א'. החבורה של יובל נעים הגיעה למשחק בידיעה שניצחון ייתן לה כמעט בוודאות את המקום בפלייאוף, וזאת בעקבות המעידה של שמשון כפר קאסם ביבנה. מנגד, אור יהודה הולכת ודועכת במחזורים האחרונים ובמועדון קיוו לקחת נקודות במשחק הקשה כדי להתרחק ממאבקי ההישרדות.

 

מי שנרשם למשחק באופן מפתיע הוא אוהד קדוסי שקיבל הזדמנות שנייה במועדון לאחר שיחה ארוכה עם יובל נעים.

 

שתי הקבוצות עלו מאוד נחושות למשחק והמשחק נפתח בקצב גבוה. המחצית הראשונה התנהלה בשליטה של אדומים אשדוד שנתקלה פעם אחר פעם בעמידה נכונה של שחקני אור יהודה שלמרות שחסרה כמה שחקני הגנה בראשם אור הרשקוביץ, נראתה מסודרת. בדקה ה-26 זה סוף סוף נפרץ. לישי ביטון השתלט על כדור ארוך שנשלח לעברו, התגבר בקלות על השומר ושלח טיל ענק לחיבור ובכך העלה את קבוצתו ליתרון שנשמר עד לסיום.

 

אדומים אשדוד הגיעה להרבה מאוד מצבים אך משחק ענק של גיא הרמן, שוערה של אור יהודה, מנע תבוסה. 

 

לסיכום : יובל נעים וחניכיו יכולים לסמן וי ענק על המשחק. במועדון ידעו את חשיבות המשחק וכעת הם יכולים כבר להתחיל לחשוב על פלייאוף העלייה. מנגד, אור יהודה שהגיעה כאנדרדוג למפגש תצטרך להשיג את הנקודות במקום אחר.

 

יובל נעים ניצח את המשחק (צילום : דדי ברק)

 

עוזר המאמן של האדומים, עידן שריקי בסיום : ''ידענו את חשיבות המשחק וידענו שרק ניצחון ישרת את המטרות שלנו, ראיתי בעיניים של השחקנים שהם מבינים זאת ואני שמח שהם הפגינו נחישות ועשו את העבודה. אנחנו מאוד קרובים להבטחת המקום בפלייאוף אך לא נצא בשום הצהרות עד שנעלה באופן רשמי. עד עכשיו התמודדנו ללא הקהל שלנו, זה בטוח יעזור לנו במשימות בהמשך.

 

שריקי התייחס לחזרתו לסגל של אוהד קדוסי : ההתחלה איתו הייתה פחות טובה, הוא לא הרגיש חיבור למועדון וזה ניכר. אנחנו ציפינו ממנו להרבה יותר מנהיגות וליכולת יותר טובה על הדשא. קדוסי ביקש הזדמנות שנייה ואנחנו מקווים שהוא יעשה סוויץ בראש ויעזור לנו כמו שהוא יודע.''

 

שוערה הנהדר של אור יהודה, גיא הרמן בסיום : ''התכוננו למשחק בצורה הכי טובה שאפשר ולמדנו את אדומים , המשחק היה אגרסיבי ושתי הקבוצות נתנו את ה100%. לצערנו שני הבלמים שלנו נפצעו ולא יכלו להשתתף במשחק אך היינו במשחק לאורך כל 90 הדקות ולפעמים גם 100% לא עוזר. אדומים אשדוד תקפו וניצלו טעות בהגנה שעלתה לנו בשער יקר. היינו ראויים ליותר והיינו קרובים להשוות את התוצאה , אור יהודה נלחמה וגם הגיעה להתקפות שלא הגיעו לכדי גול שוויון.

 

השוער התייחס למצב הקבוצה בטבלה : ''זה לא שקר שאנחנו חייבים להשיג נקודות על מנת לשפר את מקומנו בטבלה, כל משחק עכשיו הוא קריטי וכל נקודה חשובה אך אני בטוח שאם נמשיך לשחק כמו ששיחקנו נגד לוד ואדומים אשדוד הנקודות יגיעו ונקבל אוויר לנשימה כי יש שחקנים איכותיים בקבוצה. כרגע אנחנו נתכונן בצורה הכי טובה ליום רביעי נגד חולון ונבוא במטרה לחזור עם 3 נקודות חשובות בכיס.''

 

 

 

 

 

האדומים חגגו בסיום (צילום : אבישי אפטקר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן זבל (שי בן גוזי 28-03-2021, 08:40)
    לא רוצים את יובל נעים מאמן חלש גם קדוסי לא שחקן
  2. לתקן טעויות יובל (אדומים 28-03-2021, 11:27)
    יובל תעבוד על הטעויות באימוניםשל בני נתן מחזיק בכדור יותר מדי הגנתית עובד יפה כנל מור אדרי גם איילה
  3. בן גוזי (אדומים 28-03-2021, 19:29)
    אתה ‏בן אדם קטן ‏ורכלן חחחחחחח